Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Advertisements

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku Autor práce: Jana Štindlová,
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Autor bakalářské práce: Ondřej Netík Vedoucí bakalářské práce:Ing. Romana Píchová, DiS. Oponent bakalářské práce:Mgr. Stanislav Křída České Budějovice,
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Plánování zakázek ve vybraném výrobním podniku ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autorka bakalářské.
D OPADY ÚČETNÍ REFORMY VEŘEJNÝCH FINANCÍ V KONKRÉTNÍCH PODMÍNKÁCH VYBRANÉ ZÁKLADNÍ ŠKOLY Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav.
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářských zbožím Autor: Veronika Janáková Vedoucí práce: Ing.
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku Autor bakalářské práce: David Limberk Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Oponent bakalářské.
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
České Budějovice, červen 2016
Vysoká škola technická a ekonomická
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku
VŠTE České Budějovice Ústav podnikové strategie
Motivace a stimulace pracovníků v podniku Terno České Budějovice
Řízení vtahů se zákazníky ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Analýza požadovaných kompetencí na trhu práce ve vybraném oboru
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autor práce:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Návrh podnikatelského plánu založení minipivovaru s vlastní pivnicí
Obhajoba bakalářské práce
Zakladatelský projekt pilařského a dřevozpracujícího provozu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vývoj předpisů týkajících se majetku podniku a změny účtování majetku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Struktura a vypořádání hospodářského výsledku v dané obchodní korporaci.
Vysoká škole technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Martina Jakubcová.
Hodnota vnímaná zákazníkem
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Zásobování a účtování zásob ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza motivačního a stimulačního systému ve vybraném podniku.
Zpětná vazba zákazníků ve vybrané společnosti
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Evidence a účtování zásob ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Povolání logistický manažer
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza vhodnosti používaných komunikačních nástrojů ve vybraném podniku.
Systém odměňování ve vybraném podniku
Zhodnocení finanční situace konkrétního podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
České Budějovice, červen 2016
Ústav podnikové strategie
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Evidence a účtování zásob ve vybrané společnosti
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
OPTIMALIZACE LOGISTICKÝCH PROCESŮ VE FIRMĚ BAUER TECHNICS a.s.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Ekonomické vyhodnocení firemního vzdělávání a jeho vliv na výkonnost.
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybraném podniku
Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybraném podniku
ANALÝZA VNITROPONIKOVÉHO KOMUNIKAČNÍHO SYSTÉMU VE VYBRANÉM PODNIKU
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Transkript prezentace:

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti Autor práce: Petr Žáček Vedoucí práce: Ing. Petra Solarová, Ph.D. Oponent práce: Ing. Josef Medek České Budějovice, červen 2016

Důvody k řešení daného problému Souvislost se specializací autorova studia Problematika, se kterou se setkáváme Dostupnost informací

Cíl práce Cílem bakalářské práce je analyzovat konkurenci na maloobchodním trhu na zvoleném území a z hlediska zvoleného subjektu. Dílčím cílem je, na základě provedené analýzy, navrhnout pro zvolený subjekt taková opatření, která by pomohla zlepšit jeho stávající stav.

Charakteristika vybraného subjektu Obchodní jméno: Kaufland Česká republika v.o.s. Datum zápisu: 10. března 1997 Otevření vybraného subjektu: 1998 Sídlo vybraného subjektu: Na Sádkách 1444 370 05 České Budějovice Předmět podnikání: řeznictví a uzenářství, pekařství a cukrářství, hostinská činnost. Zdroj: www.kaufland.cz

Výzkumné problémy Jaká obchodní jednotka představuje největší konkurenci pro obchodní jednotku Kaufland v Českých Budějovicích? Jsou cílem zákazníkova nákupu privátní značky maloobchodních společností? Nabízí obchodní jednotka Kaufland v Českých Budějovicích nižší ceny než její konkurence? Uvítali by zákazníci společnosti Kaufland lepší věrnostní program?

Použité metody Metody sběru dat: Metoda komparace Použité analýzy: Odborná literatura Dotazníkové šetření Pozorování Relevantní internetové zdroje Metoda komparace Použité analýzy: Porterův model pěti konkurenčních sil Analýza konkurence Strategická mapa konkurentů

Dosažené výsledky Výzkumný problém č. 1 Největší konkurence pro OJ Kaufland v Českých Budějovicích. Návštěvy konkurenčních hypermarketů Zdroj: www.mapy.cz = Největší konkurent Globus (Analýza konkurence, Analýza strategických map) Zdroj: Vlastní zpracování

Dosažené výsledky Privátní značky jako cíle zákazníkova nákupu. Výzkumný problém č. 2 Privátní značky jako cíle zákazníkova nákupu. Zdroj: Vlastní zpracování

Dosažené výsledky Jaký hypermarket nabízí nejnižší ceny? Výzkumný problém č. 3 Jaký hypermarket nabízí nejnižší ceny? Zdroj: Vlastní zpracování

Dosažené výsledky Spokojenost se současným věrnostním programem Výzkumný problém č. 4 Spokojenost se současným věrnostním programem Zdroj: Vlastní zpracování

Návrhy opatření Zlepšení věrnostního programu Zkvalitnění orientace na prodejní ploše Košíky do ruky Odstranění nedostatku akčního zboží Navýšení počtu pokladen Modernizace prodejny Dostupnost MHD

Závěrečné shrnutí Výzkumné problémy byly zodpovězeny Návrhy opatření byly stanoveny Cíl práce byl splněn

Doplňující dotazy Vedoucí práce: Z jakého důvodu jste se rozhodl, že se v rámci analýzy konkurence zaměříte mimo jiné právě na věrnostní programy? Uveďte výhody a nevýhody věrnostních programů z hlediska obchodníka.

Doplňující dotazy Oponent práce: V návrzích opatření navrhujete mimo jiné ”vlastního hlídacího pracovníka”, tj. zaměstnance místo externího pracovníka hlídací služby. V čem spatřujete hlavní výhodu právě toho, že by se jednalo o vlastního zaměstnance firmy? Obecně jsou outsorcované služby levnější a flexibilnější než řešení vlastními zdroji.

Děkuji Vám za pozornost