Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Advertisements

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku Autor práce: Jana Štindlová,
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie Daňové a odvodové zatížení podnikatelů v ČR Autor bakalářské práce:Lucie Minaříková Vedoucí.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Autor bakalářské práce: Ondřej Netík Vedoucí bakalářské práce:Ing. Romana Píchová, DiS. Oponent bakalářské práce:Mgr. Stanislav Křída České Budějovice,
Komunikační chyby vedoucích pracovníků ve vybraném podniku Autor bakalářské práce: Alena Strakošová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Iveta Kmecová, Ph.D.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Plánování zakázek ve vybraném výrobním podniku ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autorka bakalářské.
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku Autor bakalářské práce: David Limberk Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Oponent bakalářské.
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
České Budějovice, červen 2016
Komunikační chyby řídících pracovníků v Českém statistickém úřadu
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku
VŠTE České Budějovice Ústav podnikové strategie
Řízení vtahů se zákazníky ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybrané organizaci Autor práce: Zdeňka Sukdoláková Vedoucí.
Vysoká škola technická a ekonomická
Analýza požadovaných kompetencí na trhu práce ve vybraném oboru
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autor práce:
Marketingový plán podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie PREZENTAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI MANAŽERA VE VYBRANÉM PODNIKU.
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Obhajoba bakalářské práce
Zakladatelský projekt pilařského a dřevozpracujícího provozu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Martina Jakubcová.
Hodnota vnímaná zákazníkem
Autor bakalářské práce : Karel Ibehej Vedoucí bakalářské práce: Ing
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza motivačního a stimulačního systému ve vybraném podniku.
Zpětná vazba zákazníků ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Problematika dlouhodobé nezaměstnanosti v ČR Autor bakalářské práce:
Návrh podnikatelského plánu založení distribučního centra pro EU a svět pro výrobu tisknutelného světla na papír Jiří Plch.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza vhodnosti používaných komunikačních nástrojů ve vybraném podniku.
Systém odměňování ve vybraném podniku
Zhodnocení finanční situace konkrétního podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
Aplikace nových forem marketingu
České Budějovice, červen 2016
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
OPTIMALIZACE LOGISTICKÝCH PROCESŮ VE FIRMĚ BAUER TECHNICS a.s.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Ekonomické vyhodnocení firemního vzdělávání a jeho vliv na výkonnost.
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybraném podniku
Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybraném podniku
ANALÝZA VNITROPONIKOVÉHO KOMUNIKAČNÍHO SYSTÉMU VE VYBRANÉM PODNIKU
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Transkript prezentace:

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybraného subjektu Autor bakalářské práce: Soňa Drabová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Roman Švec, Ph.D. Oponent bakalářské práce: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková České Budějovice, červen 2016

Motivace a důvody k řešení daného problému Zájem o dané téma Využitelnost v praxi Výběr známého prostředí Prohloubení znalostí

Cíl práce Provést analýzu a kritické zhodnocení stávajících nástrojů marketingového a komunikačního mixu ve vybrané společnosti a na základě zjištěných výsledků navrhnout případná opatření.

Výzkumný problém Výzkumné otázky Je marketingový mix společnosti Kostelecké uzeniny, a. s. efektivní? 1. Jsou zákazníci spokojeni se sortimentem, který nabízí Kostelecké uzeniny, a. s.? 2. Liší se výrobky zařazené do poctivé řady ve své kvalitě oproti ostatním výrobkům? 3. Věnují Kostelecké uzeniny, a. s. dostatečnou aktivitu do Podpory prodeje? Výzkumné otázky

Použité metody Dotazníkové šetření Vlastní pozorování Řízený rozhovor

Představení společnosti Kostelecké uzeniny, a. s. Založení 06.12.1917 Maso Planá, Bilbo Most Celkem cca 1500 zaměstnanců Široké produktové portfolio

Výzkumná otázka č. 1 Jsou zákazníci spokojeni se sortimentem, který nabízí Kostelecké uzeniny, a. s.? Uveďte prosím, do jaké míry pro Vás platí následující tvrzení (1 = rozhodně ano; 5 = rozhodně ne) U každé otázky zaškrtněne pouze jednu variantu 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Výzkumná otázka č. 1 Jaký sortiment byste si přáli rozšířit?

Výzkumná otázka č. 2 Liší se výrobky zařazené do poctivé řady ve své kvalitě oproti ostatním výrobkům? Kvalita Obsah masa Obsah tuku obal

Výzkumná otázka č. 3 Věnují Kostelecké uzeniny, a. s. dostatečnou aktivitu do Podpory prodeje? Znáte z médií slogan Kosteleckých uzenin „bejvávalo dobře, bude dobře napořád?“

Výzkumná otázka č. 3 Vyvolala tato reklama ve Vás chuť koupit si výrobky od Kosteleckých uzenin?

Výzkumná otázka č. 3 Znáte grilovací sortiment od Ládi Grilemana? Ochutnali jste grilovací sortiment od Ládi Grilemana?

Návrhy opatření Podpora prodeje sortimentu od Ládi Grilemana Promo akce – leták Pravidelné ochutnávky Vylepšení stránek společnosti na sociální síti Facebook

Závěrečné shrnutí Výzkumné otázky byly zodpovězeny Návrhy opatření byly stanoveny Cíl práce byl splněn

Dotazy vedoucí práce a oponenta Jaké jsou konkrétní důvody na základě kterých tvrdíte ”že společnost si vybudovala za celou dobu své působnosti na trhu současný marketingový mix na velmi dobré úrovni“ Oponent práce: Jakým způsobem autorka definovala stanovenou cílovou skupinu v dotazníkovém šetření? Jakým způsobem oslovení náhodných respondentů probíhalo? Definujte prosím marketingové pojmy shelf-talker a wobbler (str. 60). Odkud jsou čerpány ceny pro kalkulaci v kapitole Návrhy opatření, např. tvorba a tisk letáků?

Děkuji za Vaši pozornost