Návrh podnikatelského plánu založení distribučního centra pro EU a svět pro výrobu tisknutelného světla na papír Jiří Plch.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PRA_313 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
Advertisements

Předmět Marketing BP522 Kontaktní údaje: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. Středa.
Vedoucí bakalářské práce: Ing. Radka Vaníčková, Ph.D. Oponent bakalářské práce: Ing. Jakub Hořický Autor bakalářské práce: Vít Bílek (učo: 14862) České.
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Dopady účetní reformy veřejných financí v konkrétních podmínkách vybrané.
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku Autor bakalářské práce: David Limberk Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Oponent bakalářské.
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
České Budějovice, červen 2016
Vysoká škola technická a ekonomická
VŠTE České Budějovice Ústav podnikové strategie
Zhodnocení finanční situace konkrétního podniku
Motivace a stimulace pracovníků v podniku Terno České Budějovice
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Řízení vtahů se zákazníky ve vybraném podniku
Analýza požadovaných kompetencí na trhu práce ve vybraném oboru
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketingový plán podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie PREZENTAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI MANAŽERA VE VYBRANÉM PODNIKU.
Návrh podnikatelského plánu založení minipivovaru s vlastní pivnicí
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Zakladatelský projekt pilařského a dřevozpracujícího provozu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Struktura a vypořádání hospodářského výsledku v dané obchodní korporaci.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škole technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Obhajoba bakalářské práce
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Martina Jakubcová.
Hodnota vnímaná zákazníkem
Autor bakalářské práce : Karel Ibehej Vedoucí bakalářské práce: Ing
zakladatelský projekt fitness centra GymForAll
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza motivačního a stimulačního systému ve vybraném podniku.
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Příprava prezentace podnikatelského plánu pro investora
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Povolání logistický manažer
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza vhodnosti používaných komunikačních nástrojů ve vybraném podniku.
Systém odměňování ve vybraném podniku
Zhodnocení finanční situace konkrétního podniku
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
Aplikace nových forem marketingu
České Budějovice, červen 2016
Ústav podnikové strategie
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Racionalizace logistických procesů ve vybrané společnosti
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
OPTIMALIZACE LOGISTICKÝCH PROCESŮ VE FIRMĚ BAUER TECHNICS a.s.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Příprava prezentace podnikatelského plánu pro investora
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě Obhajoba Bakalářské práce
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Ekonomické vyhodnocení firemního vzdělávání a jeho vliv na výkonnost.
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybraném podniku
Autor práce: Michaela Janová
Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybraném podniku
ANALÝZA VNITROPONIKOVÉHO KOMUNIKAČNÍHO SYSTÉMU VE VYBRANÉM PODNIKU
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
MARKETING Přednáška P
Transkript prezentace:

Návrh podnikatelského plánu založení distribučního centra pro EU a svět pro výrobu tisknutelného světla na papír Jiří Plch

Motivace a důvody k řešení daného problému jedinečnost produktů investiční příležitost start – up budoucí poteciál

Cíl práce navrhnout reálný podklad investorům pro založení subjektu pro distribuci světově unikátního výrobku nastavení cenových a logistických kanálů pro expanzi do světa

Výzkumné problém Tři výzkumné otázky zaměřené na: Konkurenty Možnosti financování vlastním kapitálem Zájem veřejnosti

Metodika práce dotazníkové šetření – zaměřeno na zákazníky strategické analýzy – STEP analýza, Porterův mode pěti sil, SWOT analýza, marketingový mix

Nejdůležitější otázka/y dotazníku Měli byste zájem o nabídku dalších produktů založených na světelné terapii?

Závěrečné shrnutí dosažené výsledky – nutnost zaměřit se na design, prezentaci na veřejnosti, nové trendy přínos práce – lepší orientace směr budoucího výzkumu – blíže zkoumat cenové a logistické kanály

Odpověď na otázku vedoucího bakalářské práce „Definujte správné nastavení cenové politiky ve vztahu k Vámi doporučeným výrobkům prezentovaným ve Vámi vybrané firmě.” „Jakou podnikatelskou aktivitu z pozice investora projektu považujete za nejnáročnější? ”

Odpověď na otázku oponenta bakalářské práce „Jaké programy byste mohl využít na tento program?”

Děkuji za pozornost