Návrh podnikatelského plánu založení distribučního centra pro EU a svět pro výrobu tisknutelného světla na papír Jiří Plch
Motivace a důvody k řešení daného problému jedinečnost produktů investiční příležitost start – up budoucí poteciál
Cíl práce navrhnout reálný podklad investorům pro založení subjektu pro distribuci světově unikátního výrobku nastavení cenových a logistických kanálů pro expanzi do světa
Výzkumné problém Tři výzkumné otázky zaměřené na: Konkurenty Možnosti financování vlastním kapitálem Zájem veřejnosti
Metodika práce dotazníkové šetření – zaměřeno na zákazníky strategické analýzy – STEP analýza, Porterův mode pěti sil, SWOT analýza, marketingový mix
Nejdůležitější otázka/y dotazníku Měli byste zájem o nabídku dalších produktů založených na světelné terapii?
Závěrečné shrnutí dosažené výsledky – nutnost zaměřit se na design, prezentaci na veřejnosti, nové trendy přínos práce – lepší orientace směr budoucího výzkumu – blíže zkoumat cenové a logistické kanály
Odpověď na otázku vedoucího bakalářské práce „Definujte správné nastavení cenové politiky ve vztahu k Vámi doporučeným výrobkům prezentovaným ve Vámi vybrané firmě.” „Jakou podnikatelskou aktivitu z pozice investora projektu považujete za nejnáročnější? ”
Odpověď na otázku oponenta bakalářské práce „Jaké programy byste mohl využít na tento program?”
Děkuji za pozornost