Obhajoba bakalářské práce

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vedoucí práce: doc. PhDr. Ing. Mgr. PhD.
Advertisements

Název ročníkové práce Vaše Jméno Vedoucí práce: doc. PhDr. Ing. Mgr. Jméno Příjmení, PhD., CSc.
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Logistické procesy ve stavebnictví Autor diplomové práce: Bc. Lukáš Hlaváč Vedoucí diplomové práce: Ing. Terezie Vondráčková, Ph.D. České Budějovice, červen.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku Autor práce: Jana Štindlová,
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Autor bakalářské práce: Ondřej Netík Vedoucí bakalářské práce:Ing. Romana Píchová, DiS. Oponent bakalářské práce:Mgr. Stanislav Křída České Budějovice,
Analýza hypotéčních úvěrů poskytovaných fyzickým osobám v České republice Autor bakalářské práce:Martina Šimková Vedoucí bakalářské práce:Ing. Robert Zeman.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Dopady účetní reformy veřejných financí v konkrétních podmínkách vybrané.
Mobilní marketing v ČR Autor bakalářské práce: Daniel Němec Vedoucí bakalářské práce:Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D. Oponent bakalářské práce: Ing. Mgr. Adéla.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Plánování zakázek ve vybraném výrobním podniku ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autorka bakalářské.
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářských zbožím Autor: Veronika Janáková Vedoucí práce: Ing.
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku Autor bakalářské práce: David Limberk Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Oponent bakalářské.
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza bankovních produktů v ČR Autor bakalářské práce: Marie.
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku
VŠTE České Budějovice Ústav podnikové strategie
Program obnovy venkova Jihočeského kraje v letech
Motivace a stimulace pracovníků v podniku Terno České Budějovice
Řízení vtahů se zákazníky ve vybraném podniku
VŠTE v Českých Budějovicích Bakalářská práce
Vysoká škola technická a ekonomická
Analýza požadovaných kompetencí na trhu práce ve vybraném oboru
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autor práce:
Marketingový plán podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie PREZENTAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI MANAŽERA VE VYBRANÉM PODNIKU.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Obhajoba bakalářské práce
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti
Aplikace nových forem marketingu
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Martina Jakubcová.
Hodnota vnímaná zákazníkem
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Zpětná vazba zákazníků ve vybrané společnosti
Návrh podnikatelského plánu založení distribučního centra pro EU a svět pro výrobu tisknutelného světla na papír Jiří Plch.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Evidence a účtování zásob ve vybrané společnosti
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza vhodnosti používaných komunikačních nástrojů ve vybraném podniku.
Systém odměňování ve vybraném podniku
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
Aplikace nových forem marketingu
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Efektivní dopravní obslužnost vybraného mikroregionu Jihočeského kraje
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Využití technologie RFID ve společnosti Nábytek Penta, s. r. o.
Evidence a účtování zásob ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě Obhajoba Bakalářské práce
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybraném podniku
Autor práce: Michaela Janová
Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Mobilní marketing v ČR Autor bakalářské práce: Daniel Němec
Student: xxx Vedoucí práce: xxxx Obhajoba: xxx
Transkript prezentace:

Obhajoba bakalářské práce Téma: Mobilní aplikace z pohledu marketingu Autor práce: Stanislav Erben (14755) Vedoucí práce: Ing. Radek Bartuška, MBA Oponent práce: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková

Motivace, výběr tématu Pracovní zkušenost a praxe Osobní využití Aktuální a celosvětová problematika Rychlý technologický rozvoj

mobilní aplikace a jejich význam v marketingu Cíl bakalářské práce mobilní aplikace a jejich význam v marketingu

Teoretická část Marketingové pojmy Pojmy v oblasti mobilních aplikací Rozdělení trhu Mobilní aplikace – fáze vývoje

Výzkumná otázka č. 1 Mobilní aplikace nejvýznamnějších subjetků Vybraná tržní odvětví Klíčové faktory pro užívání a nákup “Mobilní aplikace nejvýznamnějších subjektů ve vybraném tržním odvětví obsahují faktory, které uživatel pro využívání a případné uskutečnění nákupu napříč těmito aplikacemi vnímá jako klíčové.”

Výzkumná otázka č. 2 Využití věrnostních programů Zájem zákazníků o čerpání výhod Přehled zákazníků o věrnostních programech “Zákazníci (uživatelé smartphonů) mají zájem o využívání věrnostních programů (nebo jsou již jeho součástí), nicméně nemají dostatečný přehled o všech programech, do kterých jsou zapojeni a o veškerých benefitech, které mohou v jejich rámci čerpat.”

Metodika práce Dotazníkové šetření Analýza trhu mobilních aplikací (uživatelské recenze) Praktické a osobní využití (vlastní zkušenost)

Výsledky, přínos práce - úspora času, místa, peněz Potvrzení výzkumných otázek Návrhy a opatření pro jednotlivé aplikace (ot. č. 1) Návrh aplikace CVS – řešení problému č. 2 - úspora času, místa, peněz - přehled zákazníků o věrnostních benefitech - zefektivnění věrnostních programů

Cíl práce splněn Práce přínosem Závěr Cíl práce splněn Práce přínosem

Doplňující otázky “Dá se marketing pro mobilní aplikace použít i na nový formát Apple Watch? Jak by to přesně mělo vypadat?” “Jak se díváte na použití blokátorů reklamy?” “Které aplikace sám využíváte a jaký pro Vás mají užitek?” “Jakým směrem se dle Vás bude ubírat trend mobilních aplikací v budoucnosti?”

Děkuji za pozornost.