Kumuč – kutík - kulík.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak se peče chleba Lenka Hůnová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 2.
Advertisements

HRAJEME SI NA CUKRÁŘKU. KDO JE CUKRÁŘKA? PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.
Jak se peče chleba IV. Lenka Hůnová. Výrobky z mouky Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Jak se peče chleba III. Lenka Hůnová. Co potřebuji k pečení Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Jsem chlapec – čím budu? DŮLEŽITÁ POVOLÁNÍ. Kdo jsem? – co ke své práci potřebuji Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním.
NAKRESLI ŠŇŮRU K ELEKTRICKÉMU SPOTŘEBIČI Elektřina pomáhá, ale pozor.
Jak vytvořit jednoduchou vránu. Pomůcky:  Tvrdý černý papír A4  Zbytek červeného papíru  Bílou pastelku, obyčejnou tužku  Nůžky  Lepidlo  Šablona.
PRAVIDLA V MŠ – HRA NA AUTA Ivana Šůsová. Seřaď podle rychlosti Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
VÝROBA VELIKONOČNÍHO PŘÁNÍ JE TU JARO. Jarní velikonoční kuřátko 2.
Já písnička SKÁKAL PES. 2
CO KDO DĚLÁ – VÝROBA ŽIDLE Ivana Šůsová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
O Koblížkovi JAZYK A ŘEČ.
Poznávací schopnosti, vnímání
Paměť, pozornost, Sociabilita
Lyžařský svah - pohybovat se koordinovaně a jistě
Rozházené kostky …srovnáš je?.
Co nepatří do dárku Vnímání.
Pravidla ve školce – správné chování v MŠ
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
POŘADÍ V OBLÉKÁNÍ sebeobsluha.
ZVÍŘATA VE VODĚ, NA ZEMI A VE VZDUCHU
Medvídek se ptá: „Kdepak bydlí….. ?“
Logopedie R - Ř JAZYK A ŘEČ.
VELIKONOČNÍ POMLÁZKA NÁVOD.
BALONKY pracovní listy.
Vnímání, pozornost, soustředěnost, paměť
OBRYSY DOPRAVNÍCH pROSTŘEDKŮ IV.
Prostorová orientace,vnímání, počet
MY DAY Jazyk a řeč.
Maminka vaří.
Přiřaď vitamíny Zdraví.
Dopravní prostředky.
Stavitelé českých hradů
Nářadí – velikost, počet
SOUHVĚZDÍ POZNÁVACÍ SCHOPNOSTI.
Co chybí perníkové chaloupce
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Co se přírodě nelíbí.
paměť, Rozvoj slovní zásoby
Medvídek se ptá: „Které písmenko kamarád ztratil ?“
Lodička Bc. Miloslava Vavříková
HLEDEJ VÝROBKY K RŮZNÝM PROFESÍM.
Vytleskej podle slabik
Jak se upravit do divadla
Poznáváme nástroje NA ZAHRADĚ.
FARMA DOMÁCÍ ZVÍŘATA.
Posíláme dopis Věra Vernerová.
seřaď jednotlivé členy
Bylinková zahrádka IV. – Počítání
Strom, kdopak tu žije příroda.
Kolik svíček na dort vnímání.
Vycházka do lesa – hrajeme si na vědce
Poznávací schopnosti - nářadí
Barevné pastelky Pavlína Berková.
Vztah k životnímu prostředí
Umíš je pojmenovat a umístit?
Orientace v řadě.
Pozornost, soustředění, paměť
Elektřina pomáhá, ale pozor!!!
Orientace v řadě pracujeme v kuchyni.
POVOLÁNÍ Složky integrovaného záchranného systému
JITEX – Jak vznikne tričko?
Bludiště.
Co vznikne z vlny? Michaela Soukupová.
Mícháme barvy vnímání.
Roční období – znaky, svátky a tradice
GEOMETRICKÉ TVARY Poznáš je?.
ZEMĚ, VODA, VZDUCH Příroda.
Postavičky z přírodnin
Transkript prezentace:

Kumuč – kutík - kulík

Kufřík Moderního UČitele KUMUČ Kufřík Moderního UČitele

ZŠ a MŠ Lipová MŠ Suchdol, Jednov MŠ Suchdol je jednotřídní mateřská škola, která je umístěna se školní výdejnou stravy v budově bývalé základní školy a obecního úřadu Suchdol.

KUTÍK KULÍK

Co v něm máme? pastelky nůžky lupu gumu písmena číslice tvary sešit lepidlo kartičky

Obrázky - vlastní Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Práce s interaktivním výukovým materiálem Postupné prohlížení oken, na další okno kliknutím na šipku nebo libovolně do okna. Prezentace je doplněná názornými fotografiemi s obsahem kufříku a také několika fotografiemi s možností využití.

materiály Dotyková obrazovka, počítač s připojením k internetu Didaktický kufřík - KUMUČ Dětský kufřík Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.