Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Analýza účetní uzávěrky a závěrky ve vybraném podniku Autor bakalářské práce: Tereza Pálková Vedoucí bakalářské práce: Ing. Romana Píchová, DiS. Oponent.
Advertisements

Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku Autor práce: Jana Štindlová,
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Analýza hypotéčních úvěrů poskytovaných fyzickým osobám v České republice Autor bakalářské práce:Martina Šimková Vedoucí bakalářské práce:Ing. Robert Zeman.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Plánování zakázek ve vybraném výrobním podniku ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autorka bakalářské.
D OPADY ÚČETNÍ REFORMY VEŘEJNÝCH FINANCÍ V KONKRÉTNÍCH PODMÍNKÁCH VYBRANÉ ZÁKLADNÍ ŠKOLY Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav.
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářských zbožím Autor: Veronika Janáková Vedoucí práce: Ing.
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku Autor bakalářské práce: David Limberk Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Oponent bakalářské.
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
DOTACE A TRANSFERY Z ÚČETNÍHO HLEDISKA A JEJICH VLIV NA HOSPODAŘENÍ
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Optimalizace strategických činností nákupu v mezinárodní společnosti.
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku
VŠTE České Budějovice Ústav podnikové strategie
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Řízení vtahů se zákazníky ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Analýza požadovaných kompetencí na trhu práce ve vybraném oboru
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autor práce:
Marketingový plán podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie PREZENTAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI MANAŽERA VE VYBRANÉM PODNIKU.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Obhajoba bakalářské práce
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Financování a účetnictví základních škol
Vývoj předpisů týkajících se majetku podniku a změny účtování majetku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Struktura a vypořádání hospodářského výsledku v dané obchodní korporaci.
Pořízení a dodání zboží z pohledu DPH v rámci Evropské Unie
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Martina Jakubcová.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému
Hodnota vnímaná zákazníkem
Autor bakalářské práce : Karel Ibehej Vedoucí bakalářské práce: Ing
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti.
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza motivačního a stimulačního systému ve vybraném podniku.
Zpětná vazba zákazníků ve vybrané společnosti
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Evidence a účtování zásob ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza vhodnosti používaných komunikačních nástrojů ve vybraném podniku.
Systém odměňování ve vybraném podniku
Zhodnocení finanční situace konkrétního podniku
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
Aplikace nových forem marketingu
České Budějovice, červen 2016
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Evidence a účtování zásob ve vybrané společnosti
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
OPTIMALIZACE LOGISTICKÝCH PROCESŮ VE FIRMĚ BAUER TECHNICS a.s.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Obhajoba diplomové práce
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Ekonomické vyhodnocení firemního vzdělávání a jeho vliv na výkonnost.
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybraném podniku
Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybraném podniku
Transkript prezentace:

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s drogistickým zbožím Autor bakalářské práce: Zdeňka Večerková Vedoucí bakalářské práce: Ing. Petra Solarová Ph.D. Oponent: Ing. František Martíšek České Budějovice, červen 2016

Motivace k řešení daného problému Řízení vztahů se zákazníky považuji za důležitou součást moderního marketingu S drogistickým zbožím se setkáváme každý den, každý z nás

Cíl práce Cílem práce je nejprve provést analýzu současného stavu řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s drogistickým zbožím, poté zhodnotit tento současný stav a následně navrhnout doporučení pro změny, které by vedly ke zlepšení současného stavu V rámci navržených doporučení je potřeba identifikovat související náklady a zároveň očekávané přínosy

Výzkumné otázky Jaký způsob prodeje zákazníci preferují a co ovlivňuje jejich rozhodování o nákupu? Je registrace ve věrnostních programech pro zákazníky zajímavá? Využívají zákazníci služeb odborných poradců? Jsou internetové stránky pro zákazníky přínosné?

Metody sběru dat Literární rešerže - odborné knihy v tištěné i on-line podobě na základě doporučení a na základě klíčových slov Aplikační část - analýza SWOT, dotazníkové šetření, metoda komparace, neřízení rozhovor s odborným poradcem, návštěva školení Pro celou aplikační část použita metoda dedukce - ověření odborných znalostí v praxi

Představení společnosti Vybraná společnost s drogistickým zbožím - EURONA s. r. o. Česká společnost, 2003 Výroba ekologicky šetrných pracích, úklidových a kosmetických prostředků Forma prodeje zboží – přímý prodej

Komparace s konkurencí Porovnávané subjekty – DM drogerie markt Česká Republika a Rossmann drogerie a parfumerie Širší sortiment s možností výběru levnějšího zboží Propracovanější systém věrnostních a bonusových programů Provozování kamenných obchodů – blíže zákazníkovi Větší rozsah doprovodných služeb

SWOT analýza Společnost se nachází na pomezí dvou strategii – defenzivní a ofenzivní. Využití silných stránek a zaujmutí útočnější pozice Oslabení konkurence Využití příležitostí Zdroj: vlastní zpracování

Dotazníkové šetření Kamenný obchod Odbornost poradců Bonusový program Struktura respondentů Ochrana životního prostředí, účinnost a kvalita produktů Využívání služeb odborných poradců Internet jako zdroj informací

Návrhy a opatření Školení poradců Zřízení kamenných obchodů Reklama Ekologicky odbouratelné tašky Rozšíření věrnostních programů Školení poradců Správa internetových stránek Další rozšiřování sortimentu

Závěrečné shrnutí Řízení vztahu se zákazníky ve společnosti Eurona s. r. o. – cíl práce byl splněn Výzkumné otázky byly zodpovězeny Opatření navrhnuta

Doplňující dotazy vedoucího a oponenta Vedoucí: Ze strany 18 je patrné, že jste navštívila školení poradců při zavádění nového katalogu. Co se na takovém školení probíralo v souvislosti s tématem řízení vztahů se zákazníky? Oponent: Cenu zboží objednaného na e-shopu dnes podstatně zvyšují poštovní poplatky, které jsou mnohdy vyšší než hodnota zboží a odrazují zákazníky od nákupu. Je možné uplatnit nějaká opatření, která by cenu za dodání snížila?

Děkuji za pozornost