Řízení vtahů se zákazníky ve vybraném podniku Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Řízení vtahů se zákazníky ve vybraném podniku Autor bakalářské práce: Tereza Šíslová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D. Oponent bakalářské práce: Ing. Jakub Hořický 1
Důvody a motivace výběru tématu Dlouhodobá spolupráce s podnikem Snadná dostupnost informací Zajímavost tématu Prohloubení znalostí 2
Cíl práce Cílem je provést audit systému práce se zákazníky ve vybraném podniku a přinést návrhy na jeho zefektivnění. Bude provedeno vlastní šetření, a to jak na straně podniku, tak zpětná vazba od zákazníků. Zjištěné skutečnosti budou konfrontovány a s využitím daných skutečností i nových poznatků a trendů budou navržena a zdůvodněna opatření, která by měla stávající systém zlepšit a nasměrovat podnik více k orientaci na zákazníka. 3
masážní salón s rodilými thajskými masérkami Představení podniku Ban Thai Massage masážní salón s rodilými thajskými masérkami Sídlo Vznik podniku Hlavní činnost podniku Služby Věrnostní program Zákazníci 4
Výzkumné otázky Má se podnik obávat příchodu konkurence? Jsou zákazníci spokojeni s cenami a akcemi? Je potřeba v podniku Ban Thai Massage něco změnit? Jsou zákazníci spokojeni s přístupem masérek? 5
Metodika práce Odborná literatura Internetové stránky podniku SWOT analýza Dotazníkové šetření 6
Aplikační část – SWOT analýza Silné stránky Slabé stránky Příležitosti Hrozby WO – mírně ofenzivní přístup 7
Aplikační část – dotazníkové šetření a odpověď na výzkumnou otázku č.1 Má se podnik obávat příchodu konkurence? Vyhodnocení dotazníku č. 17 8
Aplikační část – dotazníkové šetření a odpověď na výzkumnou otázku č.2 Jsou zákazníci spokojeni s cenami a akcemi? Vyhodnocení dotazníku č. 10,15 9
Aplikační část – dotazníkové šetření a odpověď na výzkumnou otázku č.3 Je potřeba v podniku Ban Thai Massage něco změnit? Vyhodnocení dotazníku č. 21 10
Aplikační část – dotazníkové šetření a odpověď na výzkumnou otázku č.4 Jsou zákazníci spokojeni s přístupem masérek? Vyhodnocení dotazníku č. 6 11
Návrhy na opatření Výhodnější akce – menší ceny Větší propagace věrnostního programů a akcí Více aktivity na internetových stránkách Nábor thajských masérů Propagace podniku i ve středočeském kraji Sleva na dopolední masáže Internetové online rezervace 12
Odpověď na otázku od vedoucího? Navrhujete snížit ceny (zavést cenové akce) - jaké negativní dopady může snížení cen mít? (na podnik i na zákazníka)
Odpověď na otázku od oponenta? Máte s odstupem času informaci, jestli některé z Vámi navržených opatření bylo podnikem Ban Thai Massage přijato a aplikováno v praxi? Pokud ne, u kterého si myslíte, že by to bylo nejsnažší a nejrychlejší? 14
Děkuji Vám za pozornost!