Řízení vtahů se zákazníky ve vybraném podniku

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Advertisements

Zpětná vazba zákazníků ve vybrané společnosti Autor bakalářské práce: Zuzana Kodýdková Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D. Oponent bakalářské.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku Autor práce: Jana Štindlová,
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Autor bakalářské práce: Ondřej Netík Vedoucí bakalářské práce:Ing. Romana Píchová, DiS. Oponent bakalářské práce:Mgr. Stanislav Křída České Budějovice,
Analýza hypotéčních úvěrů poskytovaných fyzickým osobám v České republice Autor bakalářské práce:Martina Šimková Vedoucí bakalářské práce:Ing. Robert Zeman.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Dopady účetní reformy veřejných financí v konkrétních podmínkách vybrané.
Komunikační chyby vedoucích pracovníků ve vybraném podniku Autor bakalářské práce: Alena Strakošová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Iveta Kmecová, Ph.D.
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářských zbožím Autor: Veronika Janáková Vedoucí práce: Ing.
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku Autor bakalářské práce: David Limberk Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Oponent bakalářské.
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
DOTACE A TRANSFERY Z ÚČETNÍHO HLEDISKA A JEJICH VLIV NA HOSPODAŘENÍ
VŠTE České Budějovice Ústav podnikové strategie
Motivace a stimulace pracovníků v podniku Terno České Budějovice
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybrané organizaci Autor práce: Zdeňka Sukdoláková Vedoucí.
Vysoká škola technická a ekonomická
Analýza požadovaných kompetencí na trhu práce ve vybraném oboru
Marketingový plán podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie PREZENTAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI MANAŽERA VE VYBRANÉM PODNIKU.
Návrh podnikatelského plánu založení minipivovaru s vlastní pivnicí
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škole technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti
Aplikace nových forem marketingu
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Obhajoba bakalářské práce
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému
Hodnota vnímaná zákazníkem
Autor bakalářské práce : Karel Ibehej Vedoucí bakalářské práce: Ing
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza motivačního a stimulačního systému ve vybraném podniku.
Zpětná vazba zákazníků ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Problematika dlouhodobé nezaměstnanosti v ČR Autor bakalářské práce:
Návrh podnikatelského plánu založení distribučního centra pro EU a svět pro výrobu tisknutelného světla na papír Jiří Plch.
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza vhodnosti používaných komunikačních nástrojů ve vybraném podniku.
Systém odměňování ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
Aplikace nových forem marketingu
České Budějovice, červen 2016
Ústav podnikové strategie
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
OPTIMALIZACE LOGISTICKÝCH PROCESŮ VE FIRMĚ BAUER TECHNICS a.s.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Ekonomické vyhodnocení firemního vzdělávání a jeho vliv na výkonnost.
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybraném podniku
Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybraném podniku
ANALÝZA VNITROPONIKOVÉHO KOMUNIKAČNÍHO SYSTÉMU VE VYBRANÉM PODNIKU
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Transkript prezentace:

Řízení vtahů se zákazníky ve vybraném podniku Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Řízení vtahů se zákazníky ve vybraném podniku Autor bakalářské práce: Tereza Šíslová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D. Oponent bakalářské práce: Ing. Jakub Hořický 1

Důvody a motivace výběru tématu Dlouhodobá spolupráce s podnikem Snadná dostupnost informací Zajímavost tématu Prohloubení znalostí 2

Cíl práce Cílem je provést audit systému práce se zákazníky ve vybraném podniku a přinést návrhy na jeho zefektivnění. Bude provedeno vlastní šetření, a to jak na straně podniku, tak zpětná vazba od zákazníků. Zjištěné skutečnosti budou konfrontovány a s využitím daných skutečností i nových poznatků a trendů budou navržena a zdůvodněna opatření, která by měla stávající systém zlepšit a nasměrovat podnik více k orientaci na zákazníka. 3

masážní salón s rodilými thajskými masérkami Představení podniku Ban Thai Massage masážní salón s rodilými thajskými masérkami Sídlo Vznik podniku Hlavní činnost podniku Služby Věrnostní program Zákazníci 4

Výzkumné otázky Má se podnik obávat příchodu konkurence? Jsou zákazníci spokojeni s cenami a akcemi? Je potřeba v podniku Ban Thai Massage něco změnit? Jsou zákazníci spokojeni s přístupem masérek? 5

Metodika práce Odborná literatura Internetové stránky podniku SWOT analýza Dotazníkové šetření 6

Aplikační část – SWOT analýza Silné stránky Slabé stránky Příležitosti Hrozby WO – mírně ofenzivní přístup 7

Aplikační část – dotazníkové šetření a odpověď na výzkumnou otázku č.1 Má se podnik obávat příchodu konkurence? Vyhodnocení dotazníku č. 17 8

Aplikační část – dotazníkové šetření a odpověď na výzkumnou otázku č.2 Jsou zákazníci spokojeni s cenami a akcemi? Vyhodnocení dotazníku č. 10,15 9

Aplikační část – dotazníkové šetření a odpověď na výzkumnou otázku č.3 Je potřeba v podniku Ban Thai Massage něco změnit? Vyhodnocení dotazníku č. 21 10

Aplikační část – dotazníkové šetření a odpověď na výzkumnou otázku č.4 Jsou zákazníci spokojeni s přístupem masérek? Vyhodnocení dotazníku č. 6 11

Návrhy na opatření Výhodnější akce – menší ceny Větší propagace věrnostního programů a akcí Více aktivity na internetových stránkách Nábor thajských masérů Propagace podniku i ve středočeském kraji Sleva na dopolední masáže Internetové online rezervace 12

Odpověď na otázku od vedoucího? Navrhujete snížit ceny (zavést cenové akce) - jaké negativní dopady může snížení cen mít? (na podnik i na zákazníka)

Odpověď na otázku od oponenta? Máte s odstupem času informaci, jestli některé z Vámi navržených opatření bylo podnikem Ban Thai Massage přijato a aplikováno v praxi? Pokud ne, u kterého si myslíte, že by to bylo nejsnažší a nejrychlejší? 14

Děkuji Vám za pozornost!