Televize 8. ročník.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Televize 8. ročník.
Advertisements

Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Název školy : Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Autor : Mgr. Irena Nešněrová Datum : květen.
Média a jejich role I. OB21-VVP-HUM-OBN-BUJ-U
ČESKÁ TELEVIZE Petra Martináková, ČJ+AJ se zaměřením na vzdělávání.
VZNIK PRACOVNÍHO POM Ě RU Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Helena Baculáková Název: VY_32_INOVACE_01_B_08_VZNIK PRACOVNÍHO.
Odborný výcvik ve 3. tisíciletí Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Administrativní členění ČR VY_32_Inovace_17KR-1 Mgr.Lenka Krčmářová ZŠ a MŠ Nedašov.
NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office, spol. s r.o, Orlová Lutyně AUTOR: Ing. Oldřich Vavříček NÁZEV: Podpora výuky v technických oborech TEMA: Základy elektrotechniky.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Základní škola a Mateřská škola, Liberec, Barvířská 38/6, příspěvková organizace Název : VY_32_inovace_18 Informatika - MS Excel – Typy grafů Autor: Pavlína.
ŠkolaZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň AutorMgr. Radka Škulaviková ČísloVY_32_Inovace_3460 NázevTipy, reklama, inzerce ve školním časopise Téma hodinyTipy,
Krizové štáby. Zákon č. 240/2000 Sb., § 14 (1) Hejtman zajišťuje připravenost kraje na řešení krizových situací; ostatní orgány kraje se na této připravenosti.
Název šablony: ICT2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací oblast/oblast dle RVP: Člověk a společnost Okruh dle RVP:
[Název výrobku] Marketingový plán [Jméno]. Přehled trhu Minulost, současnost a budoucnost trhu –Uveďte přehled změn podílu na trhu, vedoucích pozic, aktérů,
Název šablony: ICT2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací oblast/oblast dle RVP: Člověk a společnost Okruh dle RVP:
INTERNET. Internet je celosvětový systém navzájem propojených počítačových sítí, ve kterých mezi sebou počítače komunikují pomocí rodiny protokolů TCP/IP.
Pojistný trh nabídka a poptávka po pojistných produktech investování prostředků technických rezerv.
Způsoby připojení k internetu
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Jak se UČIT K MATURITĚ? Motivace, koncentrace, paměť.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Organizace výroby Organizace a řízení výroby
EU_62_A_sada 2_02_M_Finanční produkty_Pol
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Základní pojmy v automatizační technice
Pracovní porada Pracovní list.
Lineární rovnice a nerovnice I.
ELEKTRONICKÉ ZABEZPEČOVACÍ SYSTÉMY
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Pracovní porada Pracovní list.
Algoritmizace - opakování
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Přístupový systém aneb kontrola vstupů
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Indexy kapitálových trhů
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Komanditní společnost
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr.Radka Škulaviková
Volby v ČR Název školy: ZŠ Salvátor
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Obecná ekonomie 2 STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín
Digitální učební materiál
Vliv reklamy na společnost
Název školy: Základní škola J. E. Purkyně a
reklama REKLAMA reklama
Základy sociální politiky - vymezení - přístup - nástroje - cíle
Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3
Psychologie test.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Materiál byl vytvořen v rámci projektu
Procenta Jitka Mudruňková 2014.
Jak získávat sponzory? Neexistuje žádný „zaručený recept“.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Přídavné karty.
Vy_52_Inovace_39_Želvy Základní škola Jindřicha Pravečka Výprachtice 390 Reg.č. CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Bc. Petr Grossmann Bc. Petr Grossmann.
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
4. Analogový vs. digitální signál
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Seminář o stavebním spoření
Transkript prezentace:

Televize 8. ročník

Definice a historie Jednosměrné vysílání obrazu a zvuku živě nebo ze záznamu 1936 – vysílání BBC – 300 majitelů Tv 1953 – pravidelné vysílání u nás 1973 – barevné vysílání

Šíření signálu Analogově Digitálně Satelitně Kabelově Za signál se platí – koncesionářské poplatky, paušál…

Rozdělení stanic Veřejnoprávní Komerční Celoplošné Regionální Místní Přiřaď konkrétní stanice

Řešení Veřejnoprávní – Česká televize Komerční – Nova, Prima Celoplošné – ČT, Nova, Prima Regionální – RTA Místní – RKTV

Loga televizních společností

Pojmy spojené s vysíláním Rating = sledovanost kolik diváků z dané cílové skupiny (např. M15+) sledovalo pořad dlouhodobě nejsledovanější pořad – Televizní noviny (Nova) Share = podíl na sledovanosti kolik lidí se v určitém čase dívalo na který kanál tzv. koláče sledovanosti Prime time – nejsledovanější televizní čas 19:00 – 23:00

Share

Sledovanost Cílová skupina – skupina obyvatel, pro kterou je určen pořad Důležité – kdy je u televize Peoplemeter – přístroj na měření sledovanosti Panel – skupina domácností, která má peoplemetery Složením odpovídá složení společnosti Nejsledovanější pořad – Televizní noviny na Nově (konkuruje – Ordinace, hokej) Ovlivňuje cenu reklamy

Programové schéma vysílání Kdy a co bude televize vysílat Vychází z výsledků měření sledovanosti Je ovlivněno konkurenční tv Přizpůsobuje se aktuálním událostem Některé pořady mají stálý vysílací čas Jiné se mění s obdobím Televizní den trvá od 6:00 do 5:59 Která období jsou pro TV významná? Jmenuj události, kvůli kterým se mění program? Vzpomeň si nebo vymysli příklad, kdy sledovanost ovlivnila vysílací čas.

Zajímavé odkazy http://www.digizone.cz/clanky/pruzkum-nova-a-ct-1-uz-jsou-za-zenitem/ http://www.mediaresearch.cz/ http://www.mediaguru.cz/2011/01/jak-funguji-tv-metry-video-omd/ Aktuální data http://www.ato.cz/

Odkazy http://cs.wikipedia.org/wiki/Televize_(m%C3%A9dium) http://cs.wikipedia.org/wiki/Televizn%C3%AD_vys%C3%ADl%C3%A1n%C3%AD http://linkuj.cz/?id=show&viewnr=4&typ=0&par=37555 http://www.mediashow.cz/media/hodinove-televizni-inscenace-na-nove-pripravuji-se-zenske-pribehy.html http://www.mediashow.cz/media/prima-prusvih-se-svedskym-majitelem-neumi-delat-plnoformatovou-televizi.html http://www.aust.cz/2008-09-18/digitalni-tv-barrandov-chce-do-sesti-let-az-12-procent-trhu/ http://ocko.idnes.cz/televizi-ocko-najdete-na-kabelu-satelitu-a-internetu-pcj-/oc_clanky.aspx?c=A090724_114321_oc_clanky_nh http://miamiherald.typepad.com/changing_channels/2009/04/ http://www.digizone.cz/clanky/pruzkum-nova-a-ct-1-uz-jsou-za-zenitem/