Strategická analýza společnosti TIBBIS, s. r. o.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
P ODNIKATELSKÉ DOVEDNOSTI PRO ROZVOJ MSP A NNO V K RÁLOVÉHRADECKÉM KRAJI Projekt CZ.1.07/3.2.10/ Společnost pro právní a ekonomické vzdělávání.
Advertisements

MARKETING A MANAGEMENT
2. přednáška.
Analýza zdrojů a schopností organizace
Vlivy vnějšího a vnitřního prostředí
Systémové pojetí manažerské práce
Tvorba mezinárodních podnikových sítí a strategických aliancí
Význam informací v podnikání
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
SWOT Analýza Daniel Vančura.
Projekt z předmětu Strategie a IS Krejčík, Kučera, Roubíček
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Dnes fiktivně, zítra reálně.
Základy marketingu šestá přednáška
Analýza makro a mikroprostředí
MARKETINGOVÉ CÍLE A STRATEGIE
Jan Syrovátka Jiří Hradský.  Výrobní program orientovaný na výrobu knih pro české i zahraniční nakladatele  Nabízí kompletní výrobu knihy od grafického.
Analýza vlastního podniku
2.Marketingové prostředí
Marketingové prostředí (mikro, makro)
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Komplexní analýzy.
Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
1.Obsah marketingového řízení
Tržní cílení – hodnocení tržních segmentů
Podnikatelský plán struktura plánu.
Lenka Zahradníčková
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Analýza konkurence Harry Löwit 2009/2010
ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
Eva Dufková, Jan Matyáš VSRR, 3.ročník
EU a analýzy prostředí EU a analýzy prostředí.
MARKETINGOVÉ STRATEGIE NA TRZÍCH EU MLÉKÁRNA KUNÍN
SWOT analýza David Kobza. Co analyzujeme S trenghts – silné stránky W eaknesses – slabé stránky O pportunities – příležitosti T hreats – hrozby  vnitřní.
Petr Štoček, SPZ, part 11 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3.
V. Informace pro marketing Otázky: 1.K čemu slouží systémy market.informací 2.K čemu slouží market. Výzkum 3.Jak řešit market. Problém 4.Jak získat primární.
Tržní prostředí.
Marketing Základy a postupy..
Principy segmentace vnějšího a vnitřního prostředí podniku
MANAGEMENT A MARKETING PRO RVS
Struktura podnikatelského plánu
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
Distribuce. Vstup na zahraniční trhy Zda expandovat Na které trhy vstoupit Způsob vstupu na trh Marketingový program Organizace marketingu.
Model struktury strategického managementu
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Marketingová analýza společnosti Pivovar Ferdinand s. r. o.
Marketingový plán podniku
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Zakladatelský projekt pilařského a dřevozpracujícího provozu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Podklady pro zpracování semestrální práce
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škole technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Vysoká škola technická a ekonomická
Marketing neziskových organizací
Strategie vyplývající ze SWOT analýzy
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Ekonomika malých a středních podniků
II. – III. r./ Hotelnictví a turismus
Marketingový systém řízení
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
ANAlýza konkurence co je pro nás důležité.
Marketing Základy a postupy..
MARKETING Přednáška P
Transkript prezentace:

Strategická analýza společnosti TIBBIS, s. r. o. Tomáš Iša, Jana Schmidtová, Lucie Nevrlová

Charakteristika společnosti

Výhradní zástupce dvou zahraničních společností na našem trhu

Analýza PESTE P  politické a právní prostředí E  ekonomické prostředí S  sociální prostředí T  technické a technologické prostředí E  ekologické prostředí

Porterova analýza tržních sil Konkurence Hrozby vstupu nových konkurentů Hrozby substitutů Vyjednávací vliv dodavatelů Vyjednávací vliv odběratelů

Příležitosti začít výrobu/distribuci dalšího produktu začít působit i v jiném odvětví rozšíření servisu i pro zákazníky konkurence vstup nového dodavatele dotace od státu

Hrozby zaměření společnosti pouze na jeden trh znovuzavedení cla nákup kompresorů od jednoho dodavatele úzký okruh odběratelů

Vnitřní prostředí Primární činnosti Sekundární činnosti Řízení vstupních operací Řízení výstupních operací (odbyt, servis) Marketing Sekundární činnosti Infrastruktura podniku Technický rozvoj Obstaravatelská činnost

Silné stránky jediná společnost v Evropě, která nabízí lamelové kompresory do MHD ekologický kompresor je neškodný pro životní prostředí garance záruky 10 let rychlý a kvalitní servis úzký okruh zaměstnanců netradiční management

Slabé stránky jen jeden dodavatel vytváří riziko společného krachu úzký okruh zaměstnanců úzký okruh odběratelů zaměření pouze na jeden segment závislost na zahraniční spolupráci

Matice SWOT

Strategie Maxi-maxi: Snadné získávání nových zakázek + nové produkty Maxi-mini: Omezený počet dodavatelů lamelových kompresorů + substitut Mini-maxi: Jeden segment výroby + nový produkt Mini-mini: Závislost na zahraniční firmě + Brexit

Zdroje http://www.zivefirmy.cz/media/logos/tibbis_417540.jpg http://www.directair.co.uk/content/hydrovane%20hv01rm%20-%20hv02rm%20compressor.jpg https://img.firmy.cz/logo/medium/201211/1211/94/50a0e21e94ca1a6a89150000?v=1 http://www.compair.com/wp-content/uploads/2015/01/CompAir_L-22-RS_0031-2-Retouched.jpg

Děkujeme Vám za pozornost!