Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářských zbožím Autor: Veronika Janáková Vedoucí práce: Ing.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Advertisements

Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení v GRASS CZECH s. r. o. Vedoucí:Ing. Radka Vaníčková, Ph.D. Oponent:Mgr. Gabriela Lesňáková Autor:Walter Knösel,
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku Autor práce: Jana Štindlová,
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Autor bakalářské práce: Ondřej Netík Vedoucí bakalářské práce:Ing. Romana Píchová, DiS. Oponent bakalářské práce:Mgr. Stanislav Křída České Budějovice,
Komunikační chyby vedoucích pracovníků ve vybraném podniku Autor bakalářské práce: Alena Strakošová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Iveta Kmecová, Ph.D.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Plánování zakázek ve vybraném výrobním podniku ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autorka bakalářské.
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku Autor bakalářské práce: David Limberk Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Oponent bakalářské.
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
České Budějovice, červen 2016
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku
VŠTE České Budějovice Ústav podnikové strategie
Motivace a stimulace pracovníků v podniku Terno České Budějovice
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Řízení vtahů se zákazníky ve vybraném podniku
VŠTE v Českých Budějovicích Bakalářská práce
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autor práce:
Marketingový plán podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie PREZENTAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI MANAŽERA VE VYBRANÉM PODNIKU.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Návrh podnikatelského plánu založení minipivovaru s vlastní pivnicí
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Obhajoba bakalářské práce
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Struktura a vypořádání hospodářského výsledku v dané obchodní korporaci.
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Obhajoba bakalářské práce
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Martina Jakubcová.
Hodnota vnímaná zákazníkem
Autor bakalářské práce : Karel Ibehej Vedoucí bakalářské práce: Ing
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza motivačního a stimulačního systému ve vybraném podniku.
Zpětná vazba zákazníků ve vybrané společnosti
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Evidence a účtování zásob ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza vhodnosti používaných komunikačních nástrojů ve vybraném podniku.
Systém odměňování ve vybraném podniku
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
České Budějovice, červen 2016
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Efektivní dopravní obslužnost vybraného mikroregionu Jihočeského kraje
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Evidence a účtování zásob ve vybrané společnosti
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Obhajoba diplomové práce
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě Obhajoba Bakalářské práce
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Ekonomické vyhodnocení firemního vzdělávání a jeho vliv na výkonnost.
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybraném podniku
Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybraném podniku
ANALÝZA VNITROPONIKOVÉHO KOMUNIKAČNÍHO SYSTÉMU VE VYBRANÉM PODNIKU
Účetní závěrka ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Transkript prezentace:

Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářských zbožím Autor: Veronika Janáková Vedoucí práce: Ing. Petra Solarová, Ph.D. Oponent: Ing. František Martíšek červen 2016

Motivace a důvody řešení daného problému Zájem o dané téma Aktuálnost tématu Neustále se zvyšující konkurence Zjistit o této problematice více Přístup k informacím (dobré vztahy se zaměstnanci i s majitelem podniku)

Cíl práce Cílem práce je nejprve provést analýzu současného stavu řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářským zbožím, poté zhodnotit tento současný stav a následně navrhnout doporučení pro změny, které by vedly ke zlepšení současného stavu. V rámci navržených doporučení je potřeba identifikovat související náklady a zároveň očekávané přínosy.

Představení obchodní jednotky Konzum u Hradeckých v Batelově Maloobchod s potravinářských smíšeným zbožím 7 zaměstnanců

Použité metody Dotazníkové šetření Polo strukturovaný rozhovor Volný rozhovor Grafické znázornění

Výzkumné otázky Výzkumná otázka č. 1: Zabývá se podnikatelský subjekt řízením vztahů se zákazníky? Výzkumná otázka č. 2: Je zde preferován osobní přístup zaměstnance k zákazníkům? Výzkumná otázka č. 3: Pokud je v obchodní jednotce preferován osobní přístup zaměstnanců, je to pro obchodní jednotku výhodou? Výzkumná otázka č. 4: Uvítali by zákazníci v této obchodní jednotce nějaké věrnostní systémy? Výzkumná otázka č. 5: Přineslo by zavedení věrnostních systémů větší zisk obchodní jednotce?

Dotazníkovéšetření Dotazníkové šetření 152 respondentů, 8 otázek ve většině případů uzavřené Otázky kladeny autorkou práce Spokojenost zákazníků v obchodní jednotce a jaké benefity jsou pro podnik vhodné zvolit

Dotazníkové šetření Spokojenost s přístupem zaměstnanců Spokojenost s přístupem zaměstnanců

Dotazníkové šetření Znáte se osobně se zaměstnanci a s majitelem obchodní jednotky? Znáte se osobně se zaměstnanci a s majitelem obchodní jednotky?

Dotazníkové šetření Typy věrnostních programů:

Návrhy opatření Zamezení upřednostňování zákazníků, kteří se znají se zaměstnanci – větší dohled majitele Zaměstnanci si vždy musí hledět své práce – školení o řízení vztahů se zákazníky Zavedení věrnostních systémů Po pěti nákupech nad 500 Kč sleva na další nákup Bonus ve formě karty, na kterou je možné čerpat body a za ně poté mít slevu na celý nákup

Po pěti nákupech nad 500 Kč sleva na další nákup Předpokládané náklady na pořízení věrnostního bonusu: Předpokládané zvýšení počtu zákazníků s nákupem nad 500 Kč: Kartičky 250 Ks á 1,50 Kč375 Kč Razítko450 Kč Celkem825 Kč

Bonus ve formě karty, na kterou bude možné čerpat body a za ně poté mít slevu na celý nákup Příklady slev podle útraty: Přepokládané náklady na zavedení věrnostní karty: ÚTRATAPOČET BODŮ PROCENTUÁLNÍ SLEVA 100 Kč10 bodů1 % 500 Kč50 bodů5 % 1000 Kč100 bodů10 % Karty 200 ks x 10 Kč2000,- Grafická úprava1500,- Čtečky čárových kódů 2 ks x Kč3122,- Celkem6622,-

Závěr Podnik se zabývá řízením vztahů se zákazníky pouze z části Osobní vztahy zaměstnanců a zákazníků -> výhoda Věrnostní systémy nejsou využívány Vhodnější je typ věrnostního systému: Sleva po pěti nákupech nad 500 Kč na celý nákup Cíl bakalářské práce byl splněn

Doplňující otázky: Vedoucí práce: Jaké souvislosti má řízení lidských zdrojů s řízením vztahů se zákazníky? Oponent: Na koho hlavně cílí zkoumaná prodejna, jak se vypořádává s místní konkurencí a jak silně působí vliv větších obchodních jednotek v nejbližším městě, kam vyjíždí velká část obyvatel za prací?

Děkuji za pozornost