Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vzdělávání zaměstnanců v UniCredit Bank, a.s. Autor bakalářské práce:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Názor veřejnosti na téma DALŠÍ VZDĚLÁVÁNÍ (vyhodnocení dotazníkového šetření) Královéhradecký kraj Ing. Jarmila Halouzková
Advertisements

Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení v GRASS CZECH s. r. o. Vedoucí:Ing. Radka Vaníčková, Ph.D. Oponent:Mgr. Gabriela Lesňáková Autor:Walter Knösel,
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku Autor práce: Jana Štindlová,
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Analýza hypotéčních úvěrů poskytovaných fyzickým osobám v České republice Autor bakalářské práce:Martina Šimková Vedoucí bakalářské práce:Ing. Robert Zeman.
Komunikační chyby vedoucích pracovníků ve vybraném podniku Autor bakalářské práce: Alena Strakošová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Iveta Kmecová, Ph.D.
D OPADY ÚČETNÍ REFORMY VEŘEJNÝCH FINANCÍ V KONKRÉTNÍCH PODMÍNKÁCH VYBRANÉ ZÁKLADNÍ ŠKOLY Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav.
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku Autor bakalářské práce: David Limberk Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Oponent bakalářské.
DOTACE A TRANSFERY Z ÚČETNÍHO HLEDISKA A JEJICH VLIV NA HOSPODAŘENÍ
České Budějovice, červen 2016
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza bankovních produktů v ČR Autor bakalářské práce: Marie.
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku
Program obnovy venkova Jihočeského kraje v letech
Motivace a stimulace pracovníků v podniku Terno České Budějovice
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Řízení vtahů se zákazníky ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybrané organizaci Autor práce: Zdeňka Sukdoláková Vedoucí.
Analýza požadovaných kompetencí na trhu práce ve vybraném oboru
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autor práce:
Marketingový plán podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie PREZENTAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI MANAŽERA VE VYBRANÉM PODNIKU.
Návrh podnikatelského plánu založení minipivovaru s vlastní pivnicí
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škole technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Martina Jakubcová.
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie
Hodnota vnímaná zákazníkem
Autor bakalářské práce : Karel Ibehej Vedoucí bakalářské práce: Ing
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
zakladatelský projekt fitness centra GymForAll
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza motivačního a stimulačního systému ve vybraném podniku.
Zpětná vazba zákazníků ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Problematika dlouhodobé nezaměstnanosti v ČR Autor bakalářské práce:
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Povolání logistický manažer
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza vhodnosti používaných komunikačních nástrojů ve vybraném podniku.
Systém odměňování ve vybraném podniku
Zhodnocení finanční situace konkrétního podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
České Budějovice, červen 2016
Ústav podnikové strategie
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
OPTIMALIZACE LOGISTICKÝCH PROCESŮ VE FIRMĚ BAUER TECHNICS a.s.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Obhajoba diplomové práce
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Ekonomické vyhodnocení firemního vzdělávání a jeho vliv na výkonnost.
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybraném podniku
Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybraném podniku
ANALÝZA VNITROPONIKOVÉHO KOMUNIKAČNÍHO SYSTÉMU VE VYBRANÉM PODNIKU
Účetní závěrka ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Transkript prezentace:

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vzdělávání zaměstnanců v UniCredit Bank, a.s. Autor bakalářské práce: Jana Hanáková Vedoucí práce: Ing. Radka Vaníčková, Ph.D. Oponent: Ing. Jan Simota

CÍL PRÁCE  Cíl bakalářské práce METODIKA PRÁCE Teoreticko-metodologická část  Metoda studia dokumentů Aplikační část  Metoda studia dokumentů  Metoda dotazníkového šetření  Metoda statistická

 silná a dynamicky se rozvíjející banka  Poskytuje širokou škálu kvalitních a inovativních bankovních produktů firemním privátním a retailovým klientům.  integrace dvou úspěšných bankovních domů HVB Bank a Živnostenské banky  činnost na tuzemském trhu 5. listopadu 2007 retailových poboček177 franšízových obchodních míst51

Vzdělávání  externě - přednášky, diskuse, případové studie  interně - asistování, pracovní porady a konzultace Tréninkové programy - roční program PRIMA a SEKUNDA Adaptační proces -„blended learning“, e-learningové kurzy, „on-the-job“ tréninky Rozvojové aktivity a programy  Talents CZ  Talents Alumni,  Program 50+ Mezinárodní programy  UniQuest

Dotazníkové šetření  Formou elektronického dotazníku  24 otázek  Vyplnilo 50 respondentů banky a návratnost dotazníku činila 72%.

 Výzkumná otázka č. 1:  Domnívají se zaměstnanci oddělení Scan Centra ve společnosti UniCredit Bank, a.s., že jim je poskytováno firemní vzdělávání více než z poloviny?  Nabídka vzdělávacích kurzů a programů v podniku (80 %).  adaptační školení zaměstnanců, (68 %)  48 %, se zúčastní jednoho až tří školení či vzdělávacích kurzů ročně,  62 % poznatky získané ze vzdělávacích kurzů a školení využívají v praxi.  70 % možnost vzdělávání ve společnosti kladně,

Výzkumná otázka č. 2: V jaké oblasti vzdělávání mají zaměstnanci potřebu se dále rozvíjet a vzdělávat? potřebu vzdělávat se  v oblasti jazykových kurzů (50 %),  výpočetní techniky (38 %)  odborných kurzů (28 %).  40 % respondentů by ocenilo, vzdělávání v podobě přednášek,  40 % preferuji formu vzdělávání prostřednictvím e-learningu,  Nepříznivý výsledek - 60 % se nezúčastnilo žádného rozvojového programu.

Výzkumná otázka č. 3: Jsou zaměstnanci spokojeni s celkovým firemním vzděláváním?  (70 %) se domnívá, že má možnost samostatné volby v rámci účasti na školeních či vzdělávacích kurzech.  30 % pocit nemá, proto by měl být na tuto informaci brán zřetel.

Návrhy a opatření:  adaptační kurzy  odborné kurzy  e-learning  rozvojové programy

Závěrečné shrnutí  Společnost zajišťuje pro své zaměstnance rozsáhlou nabídku vzdělávacích kurzů a programů  Celkově lze konstatovat, že se společnost snaží věnovat oblasti firemního vzdělávání značnou pozornost a vkládá do ní nemalé finanční prostředky, což přispívá k rozvoji jejich zaměstnanců.

Otázky vedoucího bakalářské práce : Jaké znáte nové podoby firemního vzdělávání použitelné v praxi v současné době? Specifikujte vliv nových technologií a inovací v oblasti rozvoje firemního/podnikového vzdělávání Jaký je vztah firemní kultury a vzdělávání v prostředí mezinárodních obchodních firem?

Děkuji za pozornost