Veřejné zasedání Program: 1. Zpráva o činnosti Starosta Místostarosta Kontrolní výbor Finanční výbor Kulturní komise 2. Dohody se SZIF – kanalizace,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
DPH Ekonomika podniku 2. ročník DPH - nepřímá univerzální daní, tvoří součást ceny výrobků a služeb - je vybírána postupně při každém prodeji (když lesník.
Advertisements

2. část Zařízení zajišťuje praní prádla, úklid společných i bytových prostor. Zejména uživatelé pobočky jsou podporováni v nácviku péče o domácnost.
Družstvo, státní podnik, konsorcium. Obsah výkladu 1.Družstvo 2.Státní podnik 3.Otázky a úkoly.
Obecně prospěšná společnost pro Český ráj působí v Českém ráji od roku 2003, a to na území zahrnující centrální část Českého ráje a od roku 2006 působí.
Založení firmy postup. Postup založení firmy 1) Výběr oboru podnikání a vymezení předmětu živnosti 2) Volba právní formy podnikání 3) Určení názvu a umístění.
Pracovní právo. Pohovor
Zadávání veřejných zakázek. Osnova 1. Zadávání veřejných zakázek 2. Příprava výběrového řízení 3. Dotazy.
Rizika, specifikace administrace na konci programového období ve vazbě na eliminaci rizik z „přezávazkování“/nedočerpání Programu Přerov
Domovní přípojky kanalizace 1. Projektová dokumentace a stavební povolení 2. Realizace domovní přípojky.
Dotace na zpracování územních plánů pro rok 2015 Krajský úřad Jihomoravského kraje odbor územního plánování a stavebního řádu prosinec 2014.
Střednědobé plány krajů, sítě sociálních služeb a přechod financování sociálních služeb na kraje Konference Financování sociálních služeb pro města a obce.
Návrh rozpočtu MČ Brno-Kohoutovice na rok Struktura příjmů MČ Brno-Kohoutovice 1. Příjmy z veřejných rozpočtů o příjmy ze státního rozpočtu - postoupené.
Rekvalifikace a veřejné zakázky v oblasti zaměstnanosti Mgr. Eva Friedrichová vedoucí oddělení poradenství Úřad práce v Liberci Projekt: Podpora dalšího.
Zadávání veřejných služeb v přepravě cestujících Ondřej Michalčík, František Vichta Ministerstvo dopravy Kroměříž, 29. září 2015.
Postavení Nejvyššího kontrolního úřadu v rámci systému správy státu Jeho význam, fungování a systém kontrol.
Zahájení tvorby Komunitního plánu sociálních služeb pro město Žatec Mgr. Petr Antoni Dne
Zadávání veřejných zakázek. Osnova 1. Zadávání veřejných zakázek 2. Problémy v zadávaní 3. Dotazy.
Žadatel je povinen při výběru dodavatele projektu postupovat dle závazných podmínek v kapitole 9. Zadávání zakázek žadatelem/příjemcem dotace před podpisem.
Pravidla pro zadávání zakázek v OP LZZ a IOP obecná část Metodický pokyn pro zadávání veřejných zakázek ( Příloha OM OP LZZ D9) Závazná.
Pravidla pro zadávání zakázek v OP LZZ a IOP Metodický pokyn pro zadávání veřejných zakázek ( Příloha OM OP LZZ D9) Závazná postupy pro.
Seminář pro žadatele k 3.,4. a 9. výzvě IROP Ing. Helena Mertová Výběrová a zadávací řízení
Mgr. Bedřich Myšička vrchní ředitel sekce ekonomické Sekce ekonomická 10. dubna 2014.
Odd ě lení ekonomiky a kontroly, OSV, KÚ JMK.  Rozhodnutí Evropské komise ze dne č. 2012/21/EU  Zákon č. 108/2006 Sb., o sociálních slu ž.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Ing. Martin Kocourek ministr průmyslu a obchodu ZPĚT NA VRCHOL – INSTITUCE, INOVACE A INFRASTRUKTURA Podpora výzkumu, vývoje a inovací na MPO – program.
OCHRANA PROTI NESPRÁVNÉMU POSTUPU ZADAVATELE. PRAVOMOCI ÚOHS - § 112 vydává předběžná opatření, vydává předběžná opatření, rozhoduje, zda zadavatel při.
VÝKON REGIONÁLNÍCH FUNKCÍ V ROCE 2016
Družstevní bytová výstavba
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Monitorování realizace projektu, věcná část monitorovací zprávy
VÝKON REGIONÁLNÍCH FUNKCÍ V ROCE 2016
Zákon o obcích 128/2000 Sb. + znění pozdějších předpisů
Stavební bytové družstvo Plzeň - jih se sídlem v Přešticích
Opatření k jednodušší a rychlejší administraci projektů
12. Zasedání Zastupitelstva obce Nezvěstice
Jednoduché účetnictví
ČSOB Leasing : Tržní podíl celkem : 1 –
Stavební uzávěra základní informace
Občanské soudní řízení I.
Monitorování realizace projektu, věcná část monitorovací zprávy
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Financování přímých NIV
Pracovnělékařské služby
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Společenská odpovědnost organizací Město Třebíč 21. září 2017
Oblast: Dobré životní podmínky zvířat
Město Valašské Meziříčí pro občany Chcete snížit náklady na domácnost
Benefit7.
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Aktualizace organizační struktury ÚMČ
Aktuální právní úprava činnosti školy a nové úkoly zástupce ředitele
Pozemkové úpravy.
Obec Pstruží pro občany
Závaznost ÚPD pro orgány státní správy lesa
Změny právní úpravy ochrany přírody a krajiny
PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ NA STŘEDNÍ ŠKOLY PRO ŠKOLNÍ ROK 2018/19
Modelace úvěru KREDIT pro BD Vánek
Pracovní setkání s účetními obcí Zlínského kraje 2017
Národní rozvojový program mobility pro všechny (NRPM)
Program na podporu lesních ekosystémů
Rozpočtové hospodaření obcí v roce 2018
Občanské soudní řízení I.
Občanské soudní řízení I.
Kontrola a hodnocení předložených žádostí o NFP
Cyklus malého projektu
Výzva č. 5 PRV MAS Česká Kanada o.p.s.
SPRÁVNÍ PRÁVO.
Odbor školství Mgr., Bc. Jitka Hozmanová
Transkript prezentace:

Veřejné zasedání Program: 1. Zpráva o činnosti Starosta Místostarosta Kontrolní výbor Finanční výbor Kulturní komise 2. Dohody se SZIF – kanalizace, památníky 3. Úvěrové smlouvy s Komerční bankou 4. Smlouva o nájmu – obecní lesy 5. Rozpočtové opatření 6. Různé, závěr

Veřejné zasedání Zpráva o činnosti – starosta Marie Kocíková - 90

Veřejné zasedání Zpráva o činnosti – starosta Olga Kafková

Veřejné zasedání Zpráva o činnosti – starosta Koncert k 180. výročí narození Josefa Lva

Veřejné zasedání Zpráva o činnosti – starosta Jarmila Sojková - 90

Veřejné zasedání Zpráva o činnosti – starosta 12. – a 19. – Krajské a senátní volby

Veřejné zasedání Zpráva o činnosti – starosta Schůze honebního společenství

Veřejné zasedání Zpráva o činnosti – starosta Stanislav Veverka - 82

Veřejné zasedání Zpráva o činnosti – starosta Beseda se spisovatelkou Martinou Bittnerovou

Veřejné zasedání Zpráva o činnosti – starosta Vítání tří nových občánků obce

Veřejné zasedání Zpráva o činnosti – starosta Rous Vlastimil – „souška“ – průměr 65 cm, délka 7,5m = 2,5m 3

Veřejné zasedání Zpráva o činnosti – starosta

Veřejné zasedání Zpráva o činnosti – starosta Veřejné osvětlení Firma Elektromontservis Velvary, která zabezpečovala údržbu našeho veřejného osvětlení, rozhlasu a zabezpečovacího zařízení, ukončila činnost, Krátkou dobu údržbu prováděl pan Kolář, ale ten onemocněl, Sháněli jsme tedy někoho, kdo by mohl kvalifikovaně tyto činnosti zabezpečit – dohoda je s firmou Miroslav Kalců – Uhy V první etapě byla opravena vadná světla byla dokončena výměna všech svítidel za jednotný typ

Veřejné zasedání Zpráva o činnosti – starosta Svoz komunálního odpadu 2013 V tomto roce byl novelizován zákon č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích, který po 22 letech umožnil obcím upravit poplatky za svoz komunálního odpadu v souladu se skutečnými náklady – až do výše 1.000,--Kč za osobu a rok, Vyhodnotili jsme naše náklady za rok 2012 a vyšlo nám, že poplatek v Sazené by se měl stanovit ve výši 822,--Kč, Zastupitelstvo si je vědomo nejen rostoucích nákladů obce na tuto činnost, ale také složité situace našich občanů, Proto jsme došli k závěru, že poplatek je sice třeba zvýšit, ale tak, aby to neznamenalo příliš velkou zátěž, Obecně závazná vyhláška je připravena, bude předepsaným způsobem s předstihem zveřejněna a na následujícím veřejném zasedání projednána, Poplatek je v ní pro rok 2013 stanoven na 700,--Kč za osobu a rok, ostatní ustanovení jsou prakticky beze změn Je třeba upozornit občany, že je v jejich zájmu více třídit odpad; sníží se tím množství vyváženého komunálního odpadu (popelnic) a za tříděný odpúad získáváme bonusy, které náklady obce snižují.

Veřejné zasedání Zpráva o činnosti – starosta Rozpočty obce pro následující období Je zpracován návrh rozpočtu obce pro rok 2013, který je vzhledem k financování stavby kanalizace a ČOV velmi složitý, upřesňujeme některé metodické a účetní záležitosti, aby rozpočet byl správný i po formální stránce, Podobně jako v předchozím odstavci uvedená vyhláška, bude rozpočet zveřejněn a následně projednán na prosincovém veřejném zasedání; Protože obec bude část stavby kanalizace a ČOV krýt úvěrem (bude podrobně probráno dále), který bude splácen delší dobu, bylo také nutno zpracovat rozpočtový výhled do roku 2018, který tyto skutečnosti zahrnuje, Rozpočet 2013 i rozpočtový výhled do roku 2018 bude zveřejněn a následně projednán na prosincovém veřejném zasedání.

Veřejné zasedání Zpráva o činnosti – starosta Účetní – administrativní pracovnice obecního úřadu V poslední době prudce vzrůstá účetní a také administrativní náročnost všech prací, které právní předpisy ukládají obecním úřadům, například objem pošty OÚ: , 2009 – 185, 2010 – 271, 2011 – 561, leden – říjen Prakticky všechny obdobně velké obce v okolí to už řešily zřízením pracovního místa s plným pracovním úvazkem, V Sazené jsem se snažil zatím řešit vlastním nasazením, ale postupně se takový způsob stával nedostatečným a nároky se ještě podstatně zvýší od příštího roku v souvislosti s výstavbou kanalizace a přechodem do režimu plátce DPH,

Veřejné zasedání Dlouho a podrobně jsme tuto záležitost řešili na pracovních jednáních v zastupitelstvu se závěrem, že na počátku roku 2013 takové pracovní místo zřídíme také, V první fázi jsme nabídli paní Junkové, aby tuto činnost převzala ona s tím, že by ukončila své pracovní zařazení ve školce ve Velvarech, Na závěr jsme se dohodli, že paní Junková si ponechá práci ve školce, pomůže zapracovat novou pracovní sílu a potom svoje angažmá na obecním úřadě zakončí, Na obecní úřad přicházejí nabídky, (už 67), do konce listopadu je vyhodnotíme, zúžíme okruh uchazečů; v prosinci bychom měli definitivně výběr ukončit, Na začátku roku 2013 postupně proběhne předání pracovní náplně.

Veřejné zasedání Zpráva o činnosti Místostarosta Kontrolní výbor Finanční výbor Kulturní komise

Veřejné zasedání Dohody se SZIF – kanalizace, památníky K financování výstavby kanalizace a ČOV v obec požádala Státní zemědělský intervenční fond o poskytnutí dotace z programu rozvoje venkova. Celkový rozpočtovaný finanční objem akce představuje ,--Kč. Protože obec splnila požadovaná kriteria, byla nabídnuta dohoda registrační číslo 11/014/3211b/120/ o poskytnutí dotace v celkové výši 90% předpokládaných rozpočtových nákladů, tj. v částce ,--Kč. K financování opravy památníků padlých v první a druhé světové válce požádala obec o poskytnutí dotace z programu rozvoje venkova. Celkový předpokládaný finanční objem akce je ,--Kč. Obec splnila stanovená kriteria a byla nabídnuta dohoda registrační číslo 12/015/3220b/120/ o poskytnutí dotace v celkové výši 72,5% předpokládaných nákladů, tj. v částce ,--Kč. Návrh usnesení: Zastupitelstvo obce souhlasí s uzavřením dohod se SZIF na financování výstavby kanalizace registrační číslo 11/014/3211b/120/ a obnovy památníků padlých v obci registrační číslo 12/015/3220b/120/ a pověřuje starostu obce jejich podepsáním.

Veřejné zasedání Úvěrové smlouvy s Komerční bankou K financování výstavby kanalizace a ČOV v obci bylo nutné zajistit prostředky, potřebné pro průběžné financování stavby, tedy jednak odpovídající poskytnuté dotaci (27 mil. Kč.) a další jako rozdíl mezi celkovými náklady (30 mil. Kč) a poskytnutou dotací – tedy 3 miliony Kč. Jednali jsme s Komerční bankou, která vede běžný účet obce a která má podrobný přehled o naší finanční situaci celých 12 let zpět. Bylo nutné také zjistit, zda pro poskytnutí úvěru je třeba uspořádat výběrové řízení, nebo zda se jedná o tzv. „podlimitní“ zakázku, kterou je možné zadat jednomu vybranému dodavateli. Ukázalo se, že taková varianta je možné a v několika jednáních s vedoucími a úvěrovými pracovníky KB jsme dosáhli (podle našeho názoru) vynikajících podmínek pro financování výstavby.

Veřejné zasedání Úvěrové smlouvy s Komerční bankou Úvěrová smlouva pro ,--Kč je navržena za podmínek: úrok ve výši 7D PRIBOPR + 0,73% jistiny (1,01%) čerpání do za poskytnutí úvěru zaplatíme (předpoklad) ,--Kč Úvěrová smlouva pro ,-- je navržena za podmínek: úrok ve výši 1M PRIBOR + 1,1% jistiny (1,49%) čerpání do s možností předčasného splacení zas poskytnutí úvěru zaplatíme (předpoklad) ,--Kč Zastupitelé byli s předstihem seznámeni s podmínkami a úplným zněním úvěrových smluv. Návrh usnesení: Zastupitelstvo obce se seznámilo s podmínkami a úplným zněním úvěrových smluv registrační č (částka ,--Kč) a (částka ,--Kč uzavíraných mezi obcí Sazená a Komerční bankou, a. s, hlasováním rozhodlo o jejich uzavření a pověřuje starostu obce jejich podepsáním.

Veřejné zasedání Vysvětlení – PRIBOR Fixing úrokových sazeb na mezibankovním trhu depozit – PRIBOR – vyhlašuje ČNB den 0,20 7 dní0,27 14 dní0,28 1 měsíc 0,34 2 měsíce0,39 3 měsíce0,52 6 měsíců0,71 9 měsíců0,82 1 rok0,91

Veřejné zasedání Smlouva o nájmu – obecní lesy Dne 29. září tohoto roku byl obecní úřad informován regionálním ředitelem společnosti LESS&FORREST spol. r.o., která měla pronajaty lesy ve vlastnictví obce, že forma je v insolvenčním řízení a s nejvyšší pravděpodobností bude na ní uvaleno konkurzní řízení. Protože jsme si byli vědomi případného nebezpečí, které by ze strany insolventního správce mohlo zasáhnout i pronajatý majetek (naše lesy), dohodli jsme co nejrychlejší ukončení nájemní smlouvy – k Současně bylo ale nutné zahájit jednání o novém nájemci, který by v plném rozsahu plnil povinnosti vlastníka lesa. Nabídka byla zveřejněna na úřední desce obce. S návrhem smlouvy se přihlásil jediný zájemce – Lesní Středočeská CZ, spol. s r. o., IČ , která nabídla podmínky podobné těm, které jsme měli s předchozím nájemcem. Navíc zvýšila cenu ročního nájmu z ,- na ,--Kč a ve smlouvě se zavázala „přednostně obnovovat lesní porosty v oddělení 160 C 10“ – to je les na severní straně obce. NÁVRH USNESENÍ: Zastupitelstvo obce se seznámilo se situací vzniklou po ukončení smlouvy s nájemcem obecních lesů. Souhlasí s uzavřením nové nájemní smlouvy se společností Lesní Středočeská spol. s r.o., IČ (ve znění, které je přílohou tohoto zápisu) a pověřuje starostu obce podpisem této smlouvy.

Veřejné zasedání Rozpočtové opatření V průběhu roku došlo k některým změnám oproti rozpočtu, které je nutné projednat a schválit. S jednotlivými změnami a jejich finančním vyjádřením seznámí p. Junková. Návrh usnesení: Zastupitelstvo obce se seznámilo s návrhem změn rozpočtu pro rok 2012 ve znění, které je přílohou tohoto zápisu, a navržené úpravy schvaluje.

Veřejné zasedání Závěr, různé