Valence. POPSAT NĚKDO – POPÍŠE – NĚCO (4.p.) – NĚČÍM (7.p.) NĚKDO – POPÍŠE – NĚCO / NĚKOHO (4.p.) – NĚJAK David popsal celou stránku svými výpočty. Žena.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Advertisements

Otáčivé účinky síly PÁKA
Jak na to, aniž bychom se zničili
Výuka anglického jazyka
Název vzdělávacího materiálu Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastObčanské právo Datum vytvoření
DŮSLEDKY SOCIÁLNÍCH UDÁLOSTÍ V RODINĚ Šimon Plecháček.
Víš, co je štěstí ? Je to dům, auto a chata ? V í š, c o j e š t ě s t í ? J e t o d ů m, a u t o a c h a t a ?
Polidšti ovoce a zeleninu … Určitě už jste si někdy všimli, že některé ovoce či zelenina připomínají lidské orgány. Zkusme tedy najít několik takových.
Co je štěstí ….
Sociodemografická analýza Výzkum potřeb uživatelů Prostějov.
Role stavebního spoření na trhu financování bydlení v ČR
5. téma:. Práce jako výrobní faktor  půda, práce, kapitál ( + know-how)  „Lidský kapitál“ (vzdělání + praxe = kvalifikace)  Státní politika zaměstnanosti.
Co je štěští…..
Mateřská škola POHÁDKA,Zábřeh ČESKÁ REPUBLIKA „ CO RÁDI JÍME“
MEZINÁRODNÍ SROVNÁVACÍ STUDIE Produkt RP Podpora Romů v Praze.
Nová učebnice latiny nakladatelství Veritas
Problematika úvěrů a zadlužování ve finančním vzdělávání dětí Ing. Dušan Hradil sekce Finanční trh Ministerstvo financí 3. odborný seminář „Měření finanční.
Činnosti po skončení roku
Kdo jsme ? Jsme skupina mladých a aktivních lidí, kterým není lhostejné dění ve škole, a umožňujeme svým členům podílet se na spolupráci se školou.
UMĚNÍ UČIT SE Mgr. Michal Oblouk. UČENÍ  měli bychom: a)zjistit, jaký způsob učení nám nejvíce vyhovuje a používat ho b)uvědomit si, že je důležité procvičování.
7. Má přirozený zákon společensko-politické důsledky? Novověk představuje zlom v přirozenoprávní nauce Východiska: Voluntarismus pozdního středověku Novověká.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jana Milotová, Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická, Opava, příspěvková.
21.1 Malá násobilka - dělení
 VY_32_INOVACE_16_18  Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:VI/2.
Exkurze na burze práce, vysoké technické škole a v dobrovolnickém centru.
Škola: Základní škola a Mateřská škola Nečtiny, Nečtiny 39 Název: VY_32_INOVACE_SADA02_ČESKÝ JAZYK_DUM20 Předmět: Český jazyk Ročník: 2. Klíčová.
Matematika a její aplikace
 Pomáhá lidem k výpočtům nějakých důležitých věcí například  Práce  Škola (fyzika)
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Situace velkých odběratelů v textilním průmyslu, zamýšlený postup HK ČR a spolupráce s SVSE, možnosti nápravy cen? Jiří Kohoutek.
 Studenty ze Sulzbachu-Rosenbergu jsme v sobotu přivítali na našem gymnáziu  Poté jsme si je odvezli do svých rodin.
Židovské Velikonoce neboli Pesach
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jana Milotová, Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická, Opava, příspěvková.
Anglie / Školní studijní  V druhém dubnovém týdnu se někteří studenti primy, sekundy a kvarty zúčastnili studijního pobytu v jihoanglickém.
VY_42_INOVACE_384_PRVOČÍSLA Jméno autora VMMgr. Václav Hendrych Datum vytvoření VM prosinec 2011 Ročník použití VM 6. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
3 díl FO a Daňová evidence
Zkušenosti české a slovenské veřejnosti se systemickými konstelacemi - výsledky pilotního průzkumu PhDr. Vojtěch Černý, Ph.D. Mgr. Kateřina Grofová.
DUM II. / 7. osobní doklady Bc. Zdeněk Klíma. Osobní doklady.
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_ INOVACE _ 11 Jméno autora: Mgr. Marcela Chalúpková Datum: říjen 2012 Ročník: 9. Vzdělávací.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
DUM I. / 13. pohlednice Bc. Zdeněk Klíma. Pohlednice.
MASKA Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastESV Komunikace vizuálního umění se znakovými systémy uměleckých.
Ročník: 1. Vzdělávací obor: Tělesná výchova Tematický okruh: Sportovní hry Téma: Hry pro předškolní děti Jméno autora: Mgr. Renata Kynzlová Vytvořeno dne:
Matematika pro stavební obory 12. Autor: RNDr. Zdeněk Bláha.
PŘESTOŽE JE NAŠE OKO TÉMĚŘ DOKONALÝ APARÁT, EXISTUJÍ OBRÁZKY, KTERÉ NEUMÍME ÚPLNĚ PŘESNĚ ROZLIŠIT. ŘÍKÁME JIM „OPTICKÉ KLAMY“. PROHLÉDNĚME SI NĚKTERÉ Z.
Autor: Mgr. Roman Havlíček Elektronické učební materiály – II. stupeň Finanční gramotnost A B C D 1.1 Stavební spoření.
ANOTACE Zjistit, co je majetek, jaké jsou druhy majetku a jak ho lze získat. Vysvětlit žákům, co to je vlastnictví a kdo může být vlastníkem. Objasnit.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Jak funguje a jak jej používat?. Co to je? O je elektronická pošta, tj. způsob odesílání a přijímání zpráv pomocí počítače a sítě (místní.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:VI/2.
KALIGRAMY Tematická oblast
ČLOVĚK V PROSTORU Tematická oblast
PROJEKT MÁLOTŘÍDKY SPOLEČNĚ
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Vyhrál jsem Rady, nápady, pravidla
Omar Zainab Ali Petr Březina 8.B.
OCHRANA ČLOVĚKA ZA MIMOŘÁDNÝCH UDÁLOSTÍ V.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Otáčivé účinky síly PÁKA
DENÍK Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín
volby Volební systémy v demokratických zemích
Co je štěští…..
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Národní zpráva z Mezinárodní studie občanské výchovy
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Mimořádné události u nás a ve světě
Transkript prezentace:

Valence

POPSAT NĚKDO – POPÍŠE – NĚCO (4.p.) – NĚČÍM (7.p.) NĚKDO – POPÍŠE – NĚCO / NĚKOHO (4.p.) – NĚJAK David popsal celou stránku svými výpočty. Žena popsala útočníka naprosto přesně. Autor popsal události toho roku velmi barvitě. Kdo popíše sešit, dostane nový.

ZÁVISET NĚKDO / NĚCO – ZÁVISÍ – NA NĚKOM / NA NĚČEM (6.p.) - NĚJAK Dříve lidé záviseli jen na pomoci své rodiny. Eva se s manželem nemůže rozvést, (ona) závisí na něm finančně. NĚCO – ZÁVISÍ – NA NĚČEM / NA NĚKOM (6.p.) Délka odvykací léčby závisí na ochotě pacienta spolupracovat. Obtížnost a délka výletu závisí účastnících.

NĚKDO – ROZLOŽÍ – NĚCO (4.p.) Když u nás někdo potřebuje přespat, (my) rozložíme gauč. NĚKDO – ROZLOŽÍ – NĚCO (4.p.) – PO NĚČEM / NĚKDE / NĚKAM Hostitelka rozložila po stolech obložené mísy, ovoce a drobné zákusky. NĚKDO – ROZLOŽÍ – NĚCO (4.p.) – NĚKDE / NĚKAM Manžel před sebou rozloží noviny a přestane vnímat okolí. ROZLOŽIT

NĚKDO – ROZLOŽÍ – NĚCO (4.p.) – NĚJAK / NA NĚCO / NA NĚKOHO Váhu těla (my) rozložíme rovnoměrně na obě nohy. NĚKDO – ROZLOŽÍ – NĚCO (4.p.) – NA NĚCO Jiřík autíčko úplně rozložil. Vítězí ten, kdo v nejkratším čase rozloží stavebnici na základní díly.

NĚKDO / NĚCO – ROZDĚLÍ – NĚCO / NĚKOHO (4.p.) – NA NĚCO (4.p.) / DO NĚČEHO (2.p.) Odlišné politické názory rozdělily účastníky do několika skupin. NĚKDO – ROZDĚLÍ – NĚKOHO / NĚCO (4.p.) – NA NĚCO / DO NĚČEHO Podle úrovně jazyka rozdělil učitel žáky do skupin. NĚKDO – ROZDĚLÍ – NĚKOHO / NĚCO (4.p.) – NĚKOMU / MEZI NĚKOHO / NĚKAM Peníze od sponzorů rozdělí ministerstvo mezi památkové úřady. ROZDĚLIT

NĚKDO – SKLÁDÁ – NĚCO (4.p.) – NĚKAM / NĚJAK Hotové chlebíčky (my) skládáme na ploché mísy. NĚKDO – SKLÁDÁ – NĚCO (4.p.) – NĚJAK Vyžehlené kapesníky maminka vždy pečlivě skládala. NĚKDO – SKLÁDÁ – NĚCO (4.p.) – Z NĚČEHO (2.p.) / NĚJAK Ve školce děti skládaly mozaiku z barevných kamínků. SKLÁDAT

NĚKDO – SKLÁDÁ – NĚCO (4.p.) – ODNĚKUD / NĚKAM / NĚKDE Pytle s cementem (vy) skládejte rovnou do kůlny. NĚKDO – SKLÁDÁ – NĚCO (4.p.) (platit) Zálohu na koupi bytu skládají zájemci ještě před uzavřením smlouvy. NĚKDO – SKLÁDÁ – NĚCO (4.p.) (podstupovat, konat) Na konci studia skládají studenti státní zkoušku z daného jazyka. NĚKDO – SKLÁDÁ – NĚCO (4.p.) (vykládat) Brigádníci skládali poslední vagon brambor.

NĚKDO – SKLÁDÁ – NĚCO (4.p.) – ZA NĚJAKÝCH OKOLNOSTÍ V demokratických státech politik v takové situaci skládá svou funkci. (zříkat se, rezignovat)