Na pivo s Karlem Velikým Netradiční dějepisná soutěž pro Prahu a Střední Čechy.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ZELENÝ KOMPAS VZDĚLÁVÁNÍ PRO ZÁKLADNÍ A STŘEDNÍ ŠKOLY ZAMĚŘENÉ NA ROZVOJ DOVEDNOSTÍ ŠETRNÝCH K ŽIVOTNÍMU PROSTŘEDÍ.
Advertisements

Gymnázium Vítězslava Nováka v Jindřichově Hradci Vítejte u prezentace akce „Ne moc médií“ Hana Hančová 2007.
pplk. Ing. Rudolf Konečný HZS Moravskoslezského kraje
Význam vody pro člověka
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_593_VyOv8 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Člověk a společnost Předmět: Výchova k občanství.
Cíle dějepisné výuky, dějepisné kurikulum, RVP a výuka dějepisu
Předtím než vám ukážu svou prezentaci o životu ve Vesmíru si uvědomte si, že nejsou vědecky potvrzené žádné informace ! ! ! ! !
Autor:Mgr. Jana Šlancarová Zpracováno: Ročník (obor)3., K/81 – Gymnázium K/41 – Gymnázium Tematická oblast Multikulturní výchova.
Vzdělávání finanční gramotnosti pro české občany každého věku Jak nejlépe vzdělávat děti ve FG? - vysvětlováním základních pojmů od 3 let - hrou - soutěžením.
Úvod do učiva dějepisu.
Jan Ámos Komenský.
Renesanční hudba (15. – 16. st.)
Představení skupiny OlgaŠtěpánka JanaFatima Propagace skupiny.
Připrava na přijetí svátosti BIŘMOVÁNÍ
Problém - sporná, nerozřešená otázka nebo nesnadný úkol - překážka Řešení problémů.
Postavme školu v Africe 2005 pár poznámek k organizaci sbírky.
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Strategický plán rozvoje školy pro období 2006 – Základní škola praktická a Základní škola speciální, Liberec, Orlí 140/7, příspěvková organizace.
VY_32_INOVACE_ 18_ Praha (1) (2) (SADA ČÍSLO 6). INFORMACE PRO UČITELE Jméno autora výukového materiálu: Bc. Milena Švermová Datum (období), ve kterém.
Je zbožnost cool? ZAJÍMAVÁ ZÁBAVNÁ PŘITAŽLIVÁ. Jak lidé kolem nás vidí zbožnost? Je to něco společného s Bohem Je to nuda Nejspíš to nemá žádný praktický.
Kultura a historie obce 3. ročník Autorem materiálu je Miroslava Šafránková ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
PŘÍPRAVA PREZENTACE Ing. Česlava Lukaštíková SPŠ Karviná.
KOŇSKÁ SHOW Taková „MALÁ“ Na skok do Skal O co tu běží? Křtiny nové haly Slavností přestřižení pásky Ukázka jezdeckého umění Zábava.
Úvod do dějepisu. Materiál byl vytvořen v rámci projektu
Environmentální výchova v zemědělských a zahradnických školách CZ.1.07/1.1.00/ Učebnice Ekologie a ochrana životního prostředí.
Masarykovo gymnázium, SZŠ a VOŠZ Vsetín
Poutníci v Mladé Boleslavi –
Reálie - bankovky.
Jaký je naše tělo Kontrola
STŘELNÁ zdroj: strelna.cz zdroj: strelna.cz
Projekt SOŠ a SOU Trhové Sviny
Jan Amos Komenský ( ) Cílem vzdělání a moudrosti je, aby člověk viděl před sebou jasnou cestu života, po ní opatrně vykračoval,
Odkaz Jana Amose Komenského pro 21.století. Historka o malém králíčkovi.
Téma: Audience – V. Havel
Eduard Petiška Český jazyk 6. ročník ZŠ
VY_32_INOVACE_3D.6.04 Autor: Kateřina Vyčichlová Projekt Škola do života CZ.1.07/1.4.00/ Dějepis, 6. třída ZŠ Základní škola Kutná Hora, Kremnická.
JAN AMOS KOMENSKÝ * v Nivnici v Naardenu.
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 1. a 2. ročníku oboru Předškolní a mimoškolní pedagogika KLÍČOVÁ.
Střední zdravotnická škola Mostecká Tábor DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
Historická tvorba – 19. stol.
Konverzace: Popište někoho!. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Úvod do učiva dějepisu Zdroj: Ref Number: Photographer: Ian BrittonIan Britton Tags: southern england stonehenge world heritage.
OBČANSKÁ NAUKA ZÁKLADY SPOLEČENSKÝCH VĚD. Základní informace předmět se vyučuje na nižším i vyšším gymnáziu na vyšším gymnáziu možnost volby semináře.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Měření v sociálních vědách „Měřit všechno, co je měřitelné, a snažit se učitnit měřitelným vše, co dosud měřitelné není“. (Galileo Galilei)
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
NázevJan Amos Komenský AnotaceVýklad nové látky AutorMgr. Zuzana Šmerdová Očekávaný výstupŽák zná základní údaje z tohoto období Speciální vzdělávací potřeby.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a mateřská škola Bohdalov ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ ŠABLONA: III/2 VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Člověk a společnost, Dějepis.
AnotaceSoubor činností k připomenutí významu 28. března, pracovní listy, medailonky, shrnující otázky. AutorMgr. Ivana Tesařová PředmětVlastivěda Očekávaný.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
BANKA V ROCE 2020 PODLE MÝCH PŘEDSTAV
Svatební šaty Petra Hejduková 8.A. 2007/2008.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jitka Havránková
Ze života !?!.
Druh učebního materiálu
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět: Finanční gramotnost Tematický.
Jan Amos Komenský
DRAMATURGIE TEAMBUILDINGOVÝCH PROGRAMŮ (seminář)
Studuj na… Studuj na ISŠ Na Karmeli, Mladá boleslav
I. Úvod do předmětu 1a. Historie a dějepisectví, historické prameny, metody historické práce.
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová
Základní škola a mateřská škola Bohdalov
Husovi předchůdci Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jitka Matějková. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Mgr. Zbyněk Jícha Škola
Název: VY_32_INOVACE_EV_8A_3M Škola: Základní škola Nové Město nad Metují, Školní 1000, okres Náchod Autor: Mgr. Jolana Lásková Ročník: 8. Tematický okruh,
Ještěd F Kleci studentská soutěž na fakultě umění a architektury
Podpora technického vzdělávání v Kraji Vysočina
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jitka Havránková
Transkript prezentace:

Na pivo s Karlem Velikým Netradiční dějepisná soutěž pro Prahu a Střední Čechy

Cíle Již 5 let Karlínské gymnázium pořádá historickou soutěž, jejímž hlavním cílem je ukázat, že historie nejsou jen velcí muži a slavné události, ale že i obyčejný člověk měl v historii své místo. Již Jan Ámos Komenský zdůrazňoval názornost a v my jsme na jeho myšlenku navázali.

Divadlo veškerenstva věcí Školy, které se chtějí zapojit do soutěže, mají za úkol vybrat si postavu „obyčejného člověka“, kterého zasadí do dějinných souvislostí. Jak se s tímto úkolem poperou, je na nich.

Fundovaná porota Abychom zaručili vysokou úroveň celé soutěže, zveme do poroty odborníky na slovo vzaté. PhDr. Ivo Pejčoch, Ph.D., PhDr. Jan Kalous, Ph.D., plk. PhDr. Eduard Stehlík, MBA

Co říci na závěr? Věříme, že soutěž přináší studentům a studentkám nejen potěšení a zábavu, ale že si odnášejí i cenné poznatky, ať už při přípravě vlastního vystoupení či při zhlédnutí ostatních týmů

UKÁZKA NĚKOLIKA VYSTOUPENÍ

Politický proces – Karlínské gymnázium

Jak se žilo ve starém Římě – Gymnázium Na Vítězné pláni

Život četníka – Gymnázium Čelákovice

Historie bolí – Gymnázium Jana Keplera