Obecné principy ECVET. Základní prvky a principy ECVET 1. Jednotka výsledků učení (samostatná prezentace) 2. Memorandum o porozumění a Smlouva o učení.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jednotky výsledků učení
Advertisements

5. Klíčové kompetence a základní dovednosti Stanoviska sociálních partnerů.
Název školy: Základní škola T. G. Masaryka a Mateřská škola Poříčany, okr. Kolín Autor: Mgr. Alena Černá Název: VY_32_INOVACE_Z_07_Český průmysl Číslo.
ECVET v projektech KA1 odborné vzdělávání a příprava v programu Erasmus+ žádostí o grant.
Anotace Materiál je určen pro výuku předmětu Motorová vozidla u studijního oboru Autotronik a příbuzných učebních a studijních autooborů. Inovuje výuku.
Připraveno s podporou programu Erasmus+ Evropské unie. Provázanost výsledků učení, vyučovacích a hodnoticích metod Zkušenosti ZČU Brno Praha.
Představení výzkumného projektu Lenka Hloušková Ústav pedagogických věd Filozofická fakulta MU Brno.
Microsoft Office 2010 Anotace: Výklad nového učiva Autor: Iveta Pasterňáková, 2013 Ověření ve výuce: , 4.třída Vyučovací předmět: Informatika.
Název kapitoly Název podkapitoly Text Schvalovací proces + hodnoticí kritéria Jakub Krátký Praha, 5. května 2016.
Výroba adventního věnce SEBEOBSLUHA. PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.2.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Šablona klíčové aktivityIII/2 SadaMatematika 6 NázevDesetinná čísla_8.
Veřejná podpora, veřejné zakázky (příklady z praxe) Ing. Josef Žid.
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP Náměšť nad Oslavou
SOCIÁLNÍ A ZDRAVOTNÍ POJIŠTĚNÍ I.
Erasmus+ student mobility
Tatínkovo nářadí pro předškoláky.
Zabezpečení personálu a infrastruktury logistiky
Plánování ve školní tělesné výchově
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
zpracovaný v rámci projektu
Dopravní značení pro chodce VY_32_INOVACE_5A_13
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Úloha bodového systému
ČEHO JE VÍC? ZRAKovÉ VNÍMánÍ.
Proměny vody Alena Maurová.
Snídaně – oběd - večeře ZdravÍ, bezpečí.
Název projektu: Moderní škola
Zvuky hudebních nástrojů
Příspěvek na konferenci
Databáze MS ACCESS 2010.
Co se ztratilo a co to způsobí ?
Směrnice OECD pro nadnárodní podniky – význam a role
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Oblast: Dobré životní podmínky zvířat
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
Logopedie P - L JAZYK A ŘEČ.
Jak nám roste krokus vnímání.
Program celoživotního učení Comenius
Život v rybníce Jana Kučerová.
Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
SOUSTAVA CHRÁNĚNÝCH ÚZEMÍ EVROPSKÉHO VÝZNAMU
Zvířata domácí, volně žijící a exotická
Etické kodexy v praxi Pavel Seknička.
Od semínka k pastelkám Řešení problémů, učení   .
Pravidla a doporučené postupy pro vytváření studijních programů
PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ NA STŘEDNÍ ŠKOLY PRO ŠKOLNÍ ROK 2018/19
Hrajeme si na fotografa
Kulatý stůl Rozvoj spolupráce SOŠ a členských firem HK
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Podpora supervizorů a lektorů zajišťující odbornou praxi studentů FZS TUL ve zdravotnických zařízeních Institucionální plán TUL pro rok 2017 Cíl 2: Diverzifikace.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Centralizované rozvojové projekty 2017
VYPRÁVĚNÍ PODLE OBRÁZKŮ
Co si vezmu na….
Cesta vánočního stromečku
Množství, symbol Základní matematické, početní a číselné pojmy a operace Řešení problémů, učení Jemná motorika, koordinace ruky a oka.
GEOMETRICKÉ TVARY PoZNÁVEJ.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNoST
Studijní pobyty a praktické stáže
Barevné korálky vnímání.
NAŠE DOVEDNOSTI CO UŽ UMÍM.
Vztah k životnímu prostředí
Vzdělávací kurzy Rodinného Integračního Centra zaměřené na problematiku poruch autistického spektra
VY_32_INOVACE_SA4A_9 DUM 9. realizace aktivity pro 2
„Postup města Chrudim k udržitelnému rozvoji pomocí MA 21“
Je kvantita zárukou kvality ? Vladimír Ort
Národní akreditační úřad pro vysoké školství
Transkript prezentace:

Obecné principy ECVET

Základní prvky a principy ECVET 1. Jednotka výsledků učení (samostatná prezentace) 2. Memorandum o porozumění a Smlouva o učení 3. Hodnocení a záznam získaných výsledků učení 4. Validace a uznání získaných výsledků učení BEZ NUTNOSTI UDÍLET KREDITOVÉ BODY

Memorandum o porozumění tzv. Memorandum of Understanding rámcová smlouva o partnerství podepisuje se po schválení projektu platná po celou dobu projektu (v případě delší spolupráce i déle) šablona dostupná na osob-odborne-vzdelavani/mobilita-zaku/ osob-odborne-vzdelavani/mobilita-zaku/

tzv. Learning Agreement týká se jedné mobility podepisuje ji vysílající, přijímající organizace a žák před odjezdem na stáž šablona dostupná na -osob-odborne-vzdelavani/mobilita-zaku/ -osob-odborne-vzdelavani/mobilita-zaku/ Smlouva o učení

Europass-mobilita záznam o absolvované stáži a získaných výsledcích učení vyplňují společně vysílající (údaje o žákovi a organizacích - před odjezdem na stáž) a přijímající organizace (ohodnocené výsledky učení – na závěr stáže) žákův doklad využitelný při hledání práce formulář vydává Národní centrum Europass (více na

5.a P OPIS SCHOPNOSTÍ A DOVEDNOSTÍ ZÍSKANÝCH V PRŮBĚHU STUDIJNÍHO POBYTU / PRACOVNÍ STÁŽE „E UROPASS -M OBILITA “ ( Č. ) Realizované aktivity / úkoly Jednotka výsledků učení – Těžba dříví motorovými pilami Získané pracovní schopnosti a dovednosti Žák: - je schopen provádět směrové kácení stromů motorovou pilou; - odvětvuje a manipuluje dlouhé kmeny na sortimenty; - zná význam záseku, hlavního řezu a nedořezu při kácení stromů; - provádí údržbu motorové pily; - provádí broušení řetězu motorové pily. Europass-mobilita

Řešení propojení s jinými tématy (Erasmus+, NSK, EQF, Europass...) příklady dobré praxe shromažďování jednotek výsledků učení Hodnocení realizuje zástupce podniku v zahraničí na závěr stáže/absolvované JVU na základě hodnoticího úkolu a kritérií, které obsahuje jednotka výsledků učení záznam o hodnocení slouží jako podklad pro uznání stáže

VÝSLEDNÉ KOMPETENCESPLNIL/NESPLNIL Předvádí směrové kácení stromů motorovou pilou Odvětvuje a manipuluje dlouhé kmeny na sortimenty Popíše význam záseku, hlavního řezu a nedořezu při kácení stromů Popíše a prakticky předvede zásady BOZP Popíše údržbu motorové pily Předvede broušení řetězu motorové pily Popíše ekologické chování při práci v lese Při hodnocení se nedoporučuje používat známky jejichž význam se může v různých vzdělávacích kontextech lišit.

Validace a uznání provádí vysílající organizace validace – formální zhodnocení toho, zda byla dodržena náplň stáže a získané výsledky učení byly srozumitelně ohodnoceny uznání - na základě záznamu o hodnocení/nebo Europassu-mobilitě organizace žákovi získané dovednosti uzná (započítá jako povinnou praxi, udělí známku v rámci odborného předmětu) bez nutnosti dalšího přezkušování v ČR

ECVET