Bc. Dana Hašková Hoky toky – znám své tělo?. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpo č tem Č eské.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak se peče chleba Lenka Hůnová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 2.
Advertisements

CO POTŘEBUJE FOTBALISTA Bc. Tereza Michalcová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
Jak se peče chleba IV. Lenka Hůnová. Výrobky z mouky Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Jak se peče chleba III. Lenka Hůnová. Co potřebuji k pečení Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Tereza Benczová Jak se pečou koláče?. V čem zamícháme těsto? Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpo.
PRAVIDLA V MŠ – HRA NA AUTA Ivana Šůsová. Seřaď podle rychlosti Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Bc. Dana Hašková. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 2.
CO KDO DĚLÁ – VÝROBA ŽIDLE Ivana Šůsová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
jemná motorika, koordinace ruky a oka
Grafomotorika - Vrba ve větru
O Koblížkovi JAZYK A ŘEČ.
Život v přírodě Jazyk a řeč.
Poznávací schopnosti, vnímání
Paměť, pozornost, Sociabilita
Lyžařský svah - pohybovat se koordinovaně a jistě
Jak vznikají křížaly Jana Šonková.
Rozhledna Marta Strnadová.
Co nepatří do dárku Vnímání.
Jak se chovat v divadle Radka Knotková 1.
Zmrzlina Bc. Barbora Haslová.
Hra na barevná auta I. Jaroslava Růžičková.
Pravidla ve školce – správné chování v MŠ
Pomůcky k pohybu Eva Kovářová 1.
Jemná motorika, koordinace ruky a oka
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
POŘADÍ V OBLÉKÁNÍ sebeobsluha.
Rýmy Jazykový cit.
Medvídek se ptá: „Kdepak bydlí….. ?“
Zvuky přírody Sluchové vnímání.
Vnímání, pozornost, soustředěnost, paměť
Kdo se stará o rybník Jana Kučerová.
OBRYSY DOPRAVNÍCH pROSTŘEDKŮ IV.
Prostorová orientace,vnímání, počet
RYTMUS SLUCHOVÉ VNÍMÁNÍ.
MY DAY Jazyk a řeč.
Hra na barevná auta III. Jaroslava Růžičková.
Přiřaď vitamíny Zdraví.
Co se přírodě nelíbí.
paměť, Rozvoj slovní zásoby
U ševce Věra Vernerová.
ŽIVLY VODA, OHEŇ, ZEMĚ, VZDUCH.
Medvídek se ptá: „Které písmenko kamarád ztratil ?“
Skupenství Fyzika.
Lodička Bc. Miloslava Vavříková
Jak se oblekáme? Iveta Havlová.
Domaluj druhou polovinu
HLEDEJ VÝROBKY K RŮZNÝM PROFESÍM.
Vytleskej podle slabik
Stavíme hrady Vnímání.
Jak se upravit do divadla
Pomáháme si? Bc. Dana Hašková.
TRADICE A SVÁTKY.
Posíláme dopis Věra Vernerová.
Cesta vánočního stromečku
Hrajeme si na poštu Věra Vernerová.
Bylinková zahrádka IV. – Počítání
Strom, kdopak tu žije příroda.
Kolik svíček na dort vnímání.
Barevné pastelky Pavlína Berková.
Vztah k životnímu prostředí
Bc. Miloslava Vavříková
Človíček a jeho tělo zdraví.
JITEX – Jak vznikne tričko?
Bludiště.
Co vznikne z vlny? Michaela Soukupová.
Mícháme barvy vnímání.
Jak poznáme policistu Bc. Lenka Sokolová.
Návštěva kolomazné pece
ZEMĚ, VODA, VZDUCH Příroda.
Transkript prezentace:

Bc. Dana Hašková Hoky toky – znám své tělo?

Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpo č tem Č eské republiky. 2

3

Použité odkazy Vlastní zdroje OPENCLIPS. pixabay [online]. [cit ]. Dostupný pod licencí CC0 Public Domain na WWW: OPENCLIPS. pixabay [online]. [cit ]. Dostupný pod licencí CC0 Public Domain na WWW: OPENCLIPS. pixabay [online]. [cit ]. Dostupný pod licencí CC0 Public Domain na WWW: OPENCLIPS. pixabay [online]. [cit ]. Dostupný pod licencí CC0 Public Domain na WWW: OPENCLIPS. pixabay [online]. [cit ]. Dostupný pod licencí CC0 Public Domain na WWW: NEMO. pixabay [online]. [cit ]. Dostupný pod licencí CC0 Public Domain na WWW: NEMO. pixabay [online]. [cit ]. Dostupný pod licencí CC0 Public Domain na WWW: NEMO. pixabay [online]. [cit ]. Dostupný pod licencí CC0 Public Domain na WWW: NEMO. pixabay [online]. [cit ]. Dostupný pod licencí CC0 Public Domain na WWW: NEMO. pixabay [online]. [cit ]. Dostupný pod licencí CC0 Public Domain na WWW: NEMO. pixabay [online]. [cit ]. Dostupný pod licencí CC0 Public Domain na WWW:

Hoky toky - znám své tělo? Integrovaný blok: Dítě a jeho tělo Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpo č tem Č eské republiky. 5 Popis Prezentace v PowerPointu, která obsahuje dva pracovní listy s jednoduchým interaktivním úkolem. Očekávání a cíle Rozšířit poznatky o lidském těle, vybraných orgánech lidského těla a umět své tělo pozorovat. Pohybovat se podle jednoduchých pokynů.

Studijní materiály Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpo č tem Č eské republiky. 6 Povinné materiály, pom ů cky a technické vybavení zdroj: Dotyková obrazovka, p ř ipojená k PC Nepovinné materiály Didaktický kuf ř ík - KUMU Č

Práce s interaktivním výukovým materiálem Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpo č tem Č eské republiky. 7 Snímky jsou opatřeny interaktivním prvkem, dítě má za úkol zakroužkovat správné obrázky, tj. části těla, za která se můžeme chytnout nebo se jich dotknout. Pro kontrolu po zakroužkování klikneme na stránku a špatné obrázky zmizí. PH: Hoky toky, zařazujeme zbylé části lidského těla KUMUČ: Děti si na magnetické tabulky obkreslí své ruce, které dotvářejí dle své fantazie. Fixou nebo magnetkami.

Práce s didaktickým kufříkem KUMUČ Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpo č tem Č eské republiky. 8  Cílem práce je uv ě domit si rozdíl rukou (pravá X levá), rozdíly ve velikosti prst ů, pojmenovat jednotlivé č ásti ruky – prst, nehet, kloub, dla ň …

Prvky polytechnické výchovy Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpo č tem Č eské republiky. 9 P ř icházet s vlastními nápady Rozpoznání odlišností v detailech Rozlišení podstatných a nepodstatných p ř edm ě t ů

Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpo č tem Č eské republiky. 10 Vnímat vliv techniky na spole č nost a p ř írodu Sm ě rovat d ě ti k získávání základních pracovních dovedností a návyk ů Chápat postavení techniky a technických obor ů v život ě lidstva jako devízu U č it d ě ti základním poznatk ů m o technice Vést d ě ti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpo ř it rozvoj myšlenkového potenciálu d ě tí Cíle polytechnické výchovy