Hodnocení kvality výuky 2014 – 2015 LS Říjen 2015.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
NÁHRADA MZDY PŘI DOČASNÉ PRACOVNÍ NESCHOPNOSTI VY_32_INOVACE_16_1_5 NÁHRADA MZDY PŘI DOČASNÉ PRACOVNÍ NESCHOPNOSTI Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/
Advertisements

Přechod na nový systém akreditací JIŘÍ SMRČKA TAJEMNÍK AKREDITAČNÍ KOMISE.
Analýza fungování institutu dohod o výkonu pěstounské péče v ČR SocioFactor s.r.o.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S3_07.
Redukce lůžek Existuje prostor pro redukci lůžek akutní péče?
Spolupráce OSPOD se školami a školskými zařízeními TENTO PROJEKT JE FINANCOVÁN Z EVROPSKÉHO SOCIÁLNÍHO FONDU PROSTŘEDNICTVÍM OPERAČNÍHO PROGRAMU LIDSKÉ.
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
Vítejte na Dni otevřených dveří Ekonomické fakulty Jihočeské univerzity 18. ledna 2013.
1 Virtuální Univerzita třetího věku. 2 Seniorské vzdělávání Univerzita třetího věku (U3V) je součást Celoživotního vzdělávání, organizované veřejnými.
Publicita v projektech financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
Městský úřad Šumperk Implementace modelu CAF
Odbor dozoru a kontroly veřejné správy Hodnotící zpráva k výsledkům kontrol ÚSC (2010 – 2011) Ing. Marie Kostruhová.
Projekty Institucionálního plánu MENDELU v roce 2016 seminář pro řešitele projektů IP Brno,
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S1_07.
Seminář na MZ Bezpečnost zdravotních služeb - současná priorita MZ MUDr. Markéta Hellerová Ministerstvo zdravotnictví.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_07.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Bc. Klára Loudová Název materiálu:
Projekt práce s nadanými studenty Drahomíra Pavelková, Alena Kolčavová Zlín,
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ, T. G. MASARYKA 4 Pracovní právo.
SEMESTRÁLNÍ PROJEKT B Učebna UF 219 pátek h.
Software Licence a distribuce Karel Nymsa Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Setkání se studenty přijatými na FCHT Petr Zámostný proděkan pro pedagogickou činnost.
ZÁPIS do STUDIA NA FF UP – 1. ročník 2016/17. Základní informace – záložka „studentům“ 1.Studijní řády a.
Držitel certifikátu kvality ISO 9001 a ISO 14001
Jsou venkovské školy horší než městské?
Návrh logistického zabezpečení evakuace správních budov NP Šumava
Proces zajištění výuky na ČVUT FBMI (školení )
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Důležité informace pro rodiče vycházejících žáků
hodnoťte ⋆ diskutujte ⋆ plánujte
PODPORA KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNOVÁNÍ
Členská schůze MAS Nepomuk,
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Biologie - pokyny ke zkoušce
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Evaluace předmětů studenty (Anketky)
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Speciální metody fyziologie živočichů Bi 5611c
Přístupový systém aneb kontrola vstupů
Schůzka fakultních cvičných učitelů a metodiků praxe Katedra primární pedagogiky PdF MU (Galerie RUV)
Aktuální informace k hodnocení strategií MAS
Pracovnělékařské služby
Workshop projektu systémová podpora sociální práce v obcích na téma:
Fakulty elektrotechnické Západočeské univerzity
Oblast: Dobré životní podmínky zvířat
Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
Gymnasium Jižní Město Praha
Novinky v Záznamníku učitele
Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
kpt. Ing. Tomáš Hoffmann HZS Karlovarského kraje
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ústav podnikové strategie Analýza komunikačních chyb řídících pracovníků ve vybrané společnosti.
Kvalita ve školství Ing. Dagmar Bednářová, CSc.
Změny právní úpravy ochrany přírody a krajiny
© 2012 STÁTNÍ ÚSTAV PRO KONTROLU LÉČIV
ŠABLONY PRO STŘEDNÍ ŠKOLY
Setkání kariérových poradců
Realizace akreditovaného Kurzu vysokoškolské pedagogiky
Odhalení příčin studijních neúspěchů u studentů EF TUL a jejich řešení
Dostupné vzdělání pro všechny kdo chtějí znát a umět víc…
Hodnocení korupčních rizik (CIA) Oddělení boje s korupcí Praha, 2018
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Hodnotící zpráva k výsledkům kontrol výkonu přenesené a samostatné působnosti svěřené orgánům obcí, krajů a hlavního města Prahy za léta 2014–2016.
Dostupné vzdělání pro všechny kdo chtějí znát a umět víc…
PRAKTICKÉ ZKUŠENOSTI ŠKOLY ZAPOJENÉ DO PROJEKTU MOV
Úvodní přednáška pro 1. ročník
ÚLOHA STÁTU V TRŽNÍ EKONOMICE
Akreditace NMS Podklady Poděbrady
na zápise do 1. ročníku na FF UJEP!
Transkript prezentace:

Hodnocení kvality výuky 2014 – 2015 LS Říjen 2015

Proč děláme hodnocení kvality výuky?  Připravujeme se na institucionální akreditaci, kterou nový VŠ zákon přinese → hodnocení kvality výuky je jeden ze sledovaných parametrů   Zjištění názorů studentů je nedílnou, a pro nás velmi důležitou, součástí celkového hodnocení kvality výuky HKV FSE 2014/ říjen 2015

Dotazník  Dotazník je rozčleněn do několika částí (viz dále).  Dotazník vyplňují studenti v rámci výuky (byla vybírána cvičení, na kterém je účast povinná)  Vyhodnocení bylo prováděno pomocí speciálně připraveného SW (vytvořil Ing. Šperk). HKV FSE 2014/ říjen 2015

Dotazník - členění  A) první část je zaměřena na hodnocení předmětu  B) druhá část na hodnocení pedagoga (hodnocení odbornosti, srozumitelnosti výkladu, přístupu ke studentům)  C) třetí část hodnotí průběh semestru  D) čtvrtá část je zaměřena na hodnocení náročnosti ukončení daného předmětu.  Tyto čtyři části zůstávají každý rok stejné, aby bylo možné data meziročně srovnávat a použít je jako ukazatele pro controllingové řízení HKV FSE 2014/ říjen 2015

VÝSTUPY  Výstupy budou hodnoceny:  A) celofakultně → podle oborů  B) za jednotlivé katedry  C) za jednotlivé pedagogy ve vazbě na jednotlivé předměty.  Z výstupů bude možné identifikovat slabá a silná místa, a v následném období se můžeme zaměřit na konkrétní odstranění slabých míst. HKV FSE 2014/ říjen 2015

Výstupy 2014/2015 Letní semestr:  Sběr dat byl proveden v dubnu a květnu 2015  Celkem bylo sebráno: 665 dotazníků  Počet vyřazených dotazníků: 21  Bylo navštíveno 42 skupin HKV FSE 2014/ říjen 2015

Popis souboru LS Bakaláři Počty studentů k HKV FSE 2014/ Bakaláři - kombinované studium PEMFMRRSP Počet zapsaných Počet dotazníků v %24,736,842,731,2 Bakaláři - prezenční studium PEMFMRRSP Počet zapsaných Počet dotazníků v %48,521,528,753,6 říjen 2015

Popis souboru LS Magistři Počty studentů k HKV FSE 2014/ MAGISTŘI - PREZENČNÍ STUDIUM PEMFMRR Počet zapsaných Počet dotazníků v %38,543,350,8 říjen 2015

Nastavení intervalů  V jednotlivých okruzích, tj:  1. předmět (je zajímavý, je užitečný) 2. vyučující (Zajímavě přednáší, je odborník, má autoritu, je spravedlivý, přátelský, odpovídá na y, dodržuje KH) 3. průběh (výuka začíná a končí správně, zrušená výuka je nahrazena) 4. ukončení (znám podmínky ukončení, podmínky se nemění, hodnocení bude spravedlivé)  optimální interval 5 – 6,9  varovný interval 4,1 – 4,9  kritický interval 1 – 3,9 říjen 2015HKV FSE 2014/2015 9

Celofakultní hodnocení: bakaláři 1. předmět 2. vyučující 3. průběh 4. ukončení Hodnocení podle oborů - Bc. - KS ZS PEMFMRRSPcelkem 1. část 5,225,335,35,655,38 2. část6,066,195,975,966,05 3. část6,796,596,686,676,68 4. část6,76,886,61 6,41 6,65 celkem6,086,16,036,05 říjen 2015HKV FSE 2014/ Hodnocení podle oborů - Bc. - KS LS PEMFMRRSP 1. část5,55,65,7 5,64 2. část6,1 6,36,16,15 3. část6,46,76,66,76,59 4. část5,86,36,1 6,08 celkem6,06,2 6,1

Letní semestr 2014 – předmět 2. vyučující 3. průběh 4. ukončení říjen 2015HKV FSE 2014/

Celofakultní hodnocení: bakaláři 1. předmět 2. vyučující 3. průběh 4. ukončení Hodnocení podle oborů - Bc. - PS ZS PEMFMRRSPcelkem 1. část 4,534,664,925,324,86 2. část5,385,255,85,875,58 3. část6,086,026,166,366,16 4. část6,265,956,34 6,25 6,20 celkem5,445,395,685,9 říjen 2015HKV FSE 2014/ Hodnocení podle oborů - Bc. - PS LS PEMFMRRSPcelkem 1. část 4,74,95,0 4,91 2. část 5,55,7 5,66 3. část 6,15,96,2 6,11 4. část 5,86,05,95,85,85 celkem 5,55,65,7

Letní semestr předmět 2. vyučující 3. průběh 4. ukončení říjen 2015HKV FSE 2014/

Celofakultní hodnocení: magistři 1. předmět 2. vyučující 3. průběh 4. ukončení Hodnocení podle oborů - magistři ZS PEMFMRRSPcelkem 1. část 4,745,115,57 5,14 2. část 5,7166,15 5,95 3. část 6,276,486,41 6,39 4. část 6,096,366,67 6,37 celkem 5,75,86,2 říjen 2015HKV FSE 2014/ Hodnocení podle oborů - magistři LS PEMFMRRSPcelkem 1. část 4,65,34,84,90 2. část 5,85,9 5,87 3. část 6,0 6,66,20 4. část 5,85,76,15,90 celkem 5,65,8

Letní semestr 1. předmět 2. vyučující 3. průběh 4. ukončení HKV FSE 2014/ říjen 2015

Hodnocení kateder HKV FSE 2014/ říjen 2015 Hodnocení kateder ZS KEKKMGKFUKRRKSPKMIKCJKPP 1. část4,85,24,75,45,34,85,14,5 2. část5,65,75,46,35,965,5 3. část6,3 6,15,96,4 6,26,1 4. část6,66,46,26,5 6,66,4 Celk.5,825,915,616,036,045,945,815,62 Hodnocení kateder LS KEKKMGKFUKRRVSKSPKMIKCJKPP 1. část 4,85,0 5,44,74,65,0 2. část 5,95,7 6,05,95,65,5 3. část 6,46,35,96,46,36,46,1 4. část 5,8 6,05,9 5,86,1 Celk. 5,7 5,65,85,95,75,55,7

Letní semestr Hodnocení podle kateder říjen 2015HKV FSE 2014/

Hodnocení za pedagogy: HKV FSE 2014/ říjen 2015  Každý akademický pracovník obdrží osobní hodnocení  Hodnocení je předáno prostřednictvím vedoucích kateder  Výsledky z tohoto hodnocení obdrží i děkan fakulty  Na základě výsledků vyvozuje děkan příslušná opatření, eventuálně sankce

Závěr  Děkujeme všem studentům, kteří se aktivně zapojili do tohoto šetření  Na přelomu listopadu a prosince budete mít opět příležitost zhodnotit kvalitu výuky za zimní semestr  Budeme rádi, pokud k hodnocení přistoupíte zodpovědně a pravdivě napíšete své názory  Hodnocení je zcela anonymní!  S výsledky hodnocení pracují jak vedoucí jednotlivých kateder, tak vedení fakulty, Vaše názory jsou pro nás opravdu důležité! říjen 2015HKV FSE 2014/