Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/34.0811 Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_62_INOVACE_22_09 Název materiáluJednoduché.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_42_INOVACE_12_31 Název materiáluExtrémy.
Advertisements

Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_62_INOVACE_12_02 Název materiáluKalkulačka.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_32_INOVACE_41_13 Název materiáluLaser AutorMgr.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_62_INOVACE_11_15 Název materiáluDaně z příjmů.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_32_INOVACE_32_12 Název materiáluSublimace.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_32_INOVACE_42_16 Název materiáluPráce plynu.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_32_INOVACE_13_11 Název materiálu Archaismy,
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_62_INOVACE_21_05 Název materiáluAkcie AutorMgr.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_32_INOVACE_42_01 Název materiáluTeplota.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_62_INOVACE_21_07 Název materiáluPodílové.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_32_INOVACE_41_03 Název materiáluSložení.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_32_INOVACE_32_02 Název materiáluDeformace.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_62_INOVACE_12_08 Název materiáluBurzovní.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_32_INOVACE_13_02 Název materiálu Skloňování.
Inf Tabulkový procesor - funkce. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_62_INOVACE_12_03 Název materiáluKalkulačka.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_32_INOVACE_33_19 Název materiáluElektrický.
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_ INOVACE_ ICT_10 Sada DUMICT PředmětInformatika Název materiáluMS Excel – tabulkový editor cvičení AnotaceMS Excel.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_32_INOVACE_42_11 Název materiáluStavová.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_42_INOVACE_12_10 Název materiáluZákladní.
Název projektu:ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Oblast podpory: Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních.
Autor:Ing. Pavel Brož Předmět/vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_32_INOVACE_23_18 Název materiáluSomatologie.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_42_INOVACE_12_21 Název materiáluVennovy.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_62_INOVACE_22_10 Název materiáluSplátkový.
Tvorba prezentace Vložení snímku Vyberte si nejvhodnější typ snímku.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_62_INOVACE_22_07 Název materiáluOsobní rozpočet.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_30-03 Název školy Střední průmyslová škola stavební, České Budějovice, Resslova 2 AutorRNDr.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_62_INOVACE_12_07 Název materiáluVýpočet.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_62_INOVACE_11_03 Název materiáluDluhopis,
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_62_INOVACE_11_06 Název materiáluUrčování.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_32_INOVACE_41_20 Název materiáluSlučování.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_32_INOVACE_32_08 Název materiáluTeplotní.
Tvorba jednoduché tabulky - rozvrh
Název vzdělávacího materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
Algoritmizace - opakování
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
Algoritmizace - opakování
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurence schopnost.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office, spol. s r.o, Orlová Lutyně
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola Teplice,
Vytváření pracovního listu pro projekt
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Finanční matematika 4. (finanční gramotnost) Složené úrokování
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Informační a komunikační technologie Informatika Operační systémy
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
VY_62_INOVACE_ – Příklady na výpočet úroků z vkladů a úvěrů
Procenta kolem nás Jednoduché úrokování VY_42_INOVACE_34_01.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno,
Informatika – Průměr a min-max
MATEMATIKA Goniometrické funkce Příklady 2.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Seminář o stavebním spoření
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Transkript prezentace:

Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_62_INOVACE_22_09 Název materiáluJednoduché a složené úročení investice AutorMgr. Pavel Lintner Tematická oblastFinanční gramotnost Tematický okruhTabulkový procesor Ročník1 Datum tvorbyúnor 2014 Pokud není uvedeno jinak, použitý materiál je z vlastních zdrojů autora

Jednoduché a složené úročení investice

Úvod do problematiky  Složené úročení – úrok za každé úrokovací období se počítá z aktuálního stavu kapitálu na konci tohoto období (všechny minulé připsané úroky se zahrnují do základu pro výpočet úroků budoucích)

Úkol 1: Vytvořte v tabulkovém procesoru tabulku pro výpočet hodnoty investice po 10 letech jednoduchého i složeného úročení.

Úkol 2: Tabulku z úkolu 1 zpracujte do grafu.

Úkol 3: Zhodnoťte dosažené výsledky: a)Jaký způsob úročení je pro investora výhodnější? b)Při jaké roční úrokové sazbě by mělo jednoduché i složené úročení na investici stejný dopad? Ověřte v tabulce. c)Jak velká by musela být roční úroková sazba jednoduchého úročení, aby hodnota investice po 10 letech byla stejná jako při složeném úročení sazbou 5 %? Použijte nástroj Hledání řešení. [6,29 %]

Řešení  hotové řešení zadaných úkolů naleznete v souboru JednoducheASlozeneUroceni.xlsx JednoducheASlozeneUroceni.xlsx

Pokyny pro vyučující  před zahájením práce zpřístupněte žákům soubor s řešením tak, aby výpočty v tabulce byly funkční, ale aby žáci nemohli číst vzorce v buňkách s výpočty (uzamkněte a zaheslujte list)

Pokyny pro vyučující  seznamte se v rozsahu tohoto příkladu s problematikou jednoduchého a složeného úročení a s možnostmi časového zhodnocení investic  uveďte žákům, kde se v praxi používá jednoduché a kde složené úročení