2012 NAVIGAMUS 7. – 10. června 2012 Plzeň
Základní údaje Česká republika Plzeň – Velký Bolevecký rybník 7. – 10. června 2012
Tábořiště Autocamp OSTENDE u Velkého Boleveckého rybníka v Plzni - kapacita tábořiště cca 1500 osob. K dispozici budova umýváren a WC, budova štábu, 40 chatek, nástupiště a mobilní sociální zařízení. Parkoviště s dohledem v bezprostřední blízkosti areálu s kapacitou 250 automobilů. Částečné zázemí v přilehlé klubovně Přístavu „OMAHA“ Plzeň. Pro program k využití prostor lesa navazující bezprostředně na tábořiště a nedaleké pláže včetně mol.
Logistika a zázemí Tým - Čerw, Digi, Kuklič Vyřizuje požadavky na materiální zajištění akce a dopravní servis pro ostatní Navigamus-týmy. Koordinujeme rozmístění jednotlivých palub v prostoru tábořiště. Na akci časová a prostorová koordinace, výstavba staveb, havarijní servis, doprava materiálu…
Strava Tým: Ája + Helča + Šéfka Strava pro účastníky od páteční snídaně až do nedělního odjezdu. Snídaně (pá+so+ne) Studený oběd + svačina (pá+so) Teplá večeře= polévka + hlavní jídlo (pá+so) Cestovní balíček (ne) Pitný režim: Várnice se šťávou rozmístěné v prostoru celého tábořiště. Snídaně (+ v případě špatného počasí): čaj
Strava Výdej: Snídaně a studené obědy: pro celou výpravu V přepravkách Ve vymezených časech Teplé večeře: Na vymezených výdejních místech Jednorázové plastové nádobí (misky, boxy, příbory) V prostoru tábořiště bude dále zajištěno další občerstvení formou bufetu, potřeba je pouze vlastní hrníček, popř. příbor a láhev na pití.
PR Tým : Pompo Oslava 100 let vzniku vodního skautingu. Propagační předměty bude možno objednat v rámci registrace. Klasický e-shop nebude zprovozňován. Na místě bude jen velmi omezené množství propagačních materiálů.
Zahraničí Tým – Liška, Pumpa, Káťa Hlavním úkolem je péče o zahraniční účastníky od A do Z. Propagace akce mezi zahraničními VS. Komunikace se zahraničím (AJ web…) – hlavní komunikační jazyk – angličtina. Péče o účastníky a návštěvy na akci.
Zahraniční účastníci Rezervovaná registrační kvóta 100 zahraničních účastníků. Účastnický poplatek rozdělen podle zemí západní – střední – východní Evropa Bydlí v samostatné palubě, na program jsou rozděleni k českým účastníkům. Každou výpravu má na starosti jeden PTP. AJ handbook, tlumočení zásadních projevů… Nabídka ubytování před/po akci.
Čím můžete pomoci Dodat kontakty na spřátelené oddíly, které by mohly mít zájem přijet – oslovíme je přímo – hledá se zejména kontakt na maďarské skauty. Přihlásit se jako jazykově vybavený PTP – průvodce zahraniční výpravy. Pomoci s překlady v průběhu příprav (AJ). Všechny nabídky Lišce
PTP Akci bude zajišťovat zhruba 100 členný tým PTP. Požadavky na PTP : Minimální věk 18 let, plavec. Výhodou: Řidičský průkaz a aktivní řidič Potravinářský průkaz Jazyková vybavenost Zvláštní znalosti a dovednosti (rádio, noviny,…) Možná preference týmu, podobná zkušenost vítána.
Registrace Veškerá registrace bude probíhat výhradně elektronicky přes webové rozhraní Registrace počtu účastníků bude probíhat od do (úhrada účastnických poplatků do ) V rámci registrace bude možno do určitého data měnit osoby účastníků (změna velikosti trička pouze do ). Novinkou budou písemné přihlášky všech účastníků.
Registrace V jednání je propojení s databází skautISu, ideálně by mělo jít vybírat z členů přihlašované jednotky. Zvažuje se registrace i předprogramu (dle stavu a funkčnosti aplikace). Měla by obsahovat informace o připsání platby a mnoho dalších užitečných funkcí a tiskových sestav. Registrace na místě nebude možná.
Program Libreto – 100 let od vyplutí Titaniku. Téma – plavba a ztroskotání Titaniku. Soutěžení mezi jednotlivými palubami. Mimo hlavní program poběží doprovodné aktivity.
Program Na co se můžete těšit? 2 velké „bojovky“ Benátská noc Aktivity v centru Plzně Dovednostní závody na vodě Aktivity, které si připraví jednotlivé výpravy
Předprogram Prosinec 2011 – duben 2012 Cíl: zapojit výprav ještě před samotnou akcí, motivace účastníků, identifikace s tématem Libreto: sbírání peněz na koupi co nejlepšího lístku na Titanik Odměna: posádky s co nejlepším umístěním obsadí privilegované paluby
Předprogram Forma předprogramu: 3 velké skupinové úkoly - ve dvouměsíčním taktu, zveřejněny na webových stránkách i v tištěné podobě (mod/kré stránky) Dílčí úkoly – za skupinu může plnit i jednotlivec, objevují se nepravidelně na webových stránkách
Program – hledáme … Hledáme důstojníky jednotlivých palub Chapadla (pomocníky na větší programové úkoly již v době přípravy akce) Programový PTP Choreograf a PTP pro výuku tanců Modeláře pro výrobu papírové šablony pro výrobu modelu Titaniku Hudební kapely Jméno pro maskota Sbíráme : papírové sáčky od čajů a bedny od papírů do tiskáren
Z ákladní pravidla Každá výprava má svého vůdce staršího 18 let. Zákaz koupání v prostoru kempu a v místech právě probíhajícího programu. Absolutní zákaz alkoholu, kouření či návykových látek – porušení má za následek vyloučení účastníky i PTP.
Právní a finanční servis Platejz a Katka Organizačně - právní zajištění celé akce. Získání potřebných povolení a garance nezbytných zajišťovacích úkonů. Finanční zajištění akce. Fundraising. Projekty a žádosti o finanční či hmotnou podporu včetně smluvního zajištění. Zajištění vyrovnaného výsledku celé akce.
Vývoj účastnických poplatků
Účastnický poplatek - EURO Účastnický poplatek – zahraniční účastník : západní Evropa – 50 € střední Evropa – 40 € východní Evropa – 30 € Pokus o získání dotace z nadnárodních programů.
Účastnický poplatek - PTP Účastnický poplatek pro člena PTP: Celkem 400,- Kč (strava, ubytování, stejnokroj; cestovné není propláceno). Registrace a záloha 200,- Kč do Na místě doplatek 200,- Kč, který bude vrácen proti deregistraci po kompletním úklidu prostoru. Zajištěno ubytování před a po akci.
Účastnický poplatek - CZE Účastnický poplatek – český účastník: Registrace počtu účastníků bude do Úhrada celého účastnického poplatku do ,- Kč / účastník Nedodržení termínu nebo pozdní úhrada má za následek účastnický poplatek ve výši 850,- Kč, a to bez výjimek. Storno poplatek 300,- (při snížení počtu účastníků). Možné snížení poplatku při úspěchu v projektu Plzeňského Prazdroje - Občanská volba = aktivní zapojení všech potencionálních účastníků. Hlasování prostřednictvím webu, DMS a poštou.
Účastnický poplatek - CZE Účastnický poplatek – český účastník : Účastnický poplatek zahrnuje stravu od páteční snídaně do nedělní svačiny + cestovní balíček, ubytování ve vlastním stanu (chatky budou přidělovány individuálně), stejnokroj (tričko v barvě příslušné paluby) a další předměty (nášivka, badge, strip …). Účastnický poplatek nezahrnuje zdravotní pojištění účastníků a pojištění proti ztrátě či poškození majetku účastníka. Nedodržení registračního termínu ( ) nebo pozdní úhrada ( ) má za následek účastnický poplatek ve výši 850,- Kč, a to bez výjimek. Při vyloučení účastníka pro porušení Řádu akce Navigamus 2012 není poplatek vracen, a to ani částečně. Možné snížení poplatku při výrazném úspěchu v projektu Plzeňského Prazdroje - Občanská volba = aktivní zapojení všech potencionálních účastníků. Hlasování prostřednictvím webu, DMS a poštou.