Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Publicita v hotelnictví.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zpráva o činnosti Státního úřadu inspekce práce za rok 2012 Mgr. Ing. Rudolf Hahn generální inspektor.
Advertisements

DPH Ekonomika podniku 2. ročník DPH - nepřímá univerzální daní, tvoří součást ceny výrobků a služeb - je vybírána postupně při každém prodeji (když lesník.
Skupina 1 Vize přestane být snem… KONCEPCE REVITALIZACE MĚSTA AŠ.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Tvorba panorámat Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Ditta Kukaňová.
REKLAMA & NEETICKÁ REKLAMA. Reklama  z latinského „reklamare“ (znovu křičeti)  proces komerční komunikace, jehož účelem je poskytnout spotřebiteli informace.
Vzdělávací oblast:Odborné vzdělávání Tematická oblast:Nápojová gastronomie Název vyučovací oblasti: Výroba lihovin Ročník / obor studia:2. a 3.. ročník.
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_ INOVACE _ 9 Jméno autora: Mgr. Marcela Chalúpková Datum: červen 2012 Ročník: 8. Vzdělávací.
REKLAMA a její klady a zápory. Co je to REKLAMA ? Placená nebo neplacená propagace výrobku, služby, obchodní značky nebo myšlenky. Slovo reklama vzniklo.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Podnik a podnikání Název vyučovací oblasti: Kapitálové OS – Společnost s ručením omezeným Ročník.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Management a řízení hotelu Název vyučovací oblasti:Styly řízení v hotelnictví Ročník / obor studia:IV.
Anotace Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru PROVOZ A EKONOMIKA DOPRAVY, předmětu LOGISTIKA A OBSLUŽNÉ SYSTÉMY. Inovuje výuku použitím multimediálních.
Název SŠ:SOU Uherský Brod Autor:Mgr. Dana Zajíčková Název prezentace (DUMu)Nepravidelnosti a nedostatky ve stavbě věty Tematická oblast:Česky jazyk a literatura.
Vzdělávací oblast:Odborné vzdělávání Tematická oblast:Nápojová gastronomie Název vyučovací oblasti: Suroviny pro výrobu nealkoholických nápojů Ročník /
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Ing. Zdeňka Bitterová Název materiálu:
Soukromá hotelová škola Bukaschool s. r. o. Most Kmochova 1823, Most DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Podnik a podnikání Název vyučovací oblasti:Kapitálové OS – Akciová společnost Ročník / obor studia:II.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Reklama a reklamní.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_07.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ, T. G. MASARYKA 4 Pracovní právo.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Public Relations v.
1 Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Produkt (výrobek,
[Název výrobku] Marketingový plán [Jméno]. Přehled trhu Minulost, současnost a budoucnost trhu –Uveďte přehled změn podílu na trhu, vedoucích pozic, aktérů,
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Lubomíra Moravcová Název materiálu:
Rozpočtové určení daní Národní konference VENKOV 2016 Litoměřice 20. – 21. října 2016.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Ing. Zdeňka Bitterová Název materiálu:
Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Název prezentace (DUMu)
EU_62_A_sada 2_02_M_Finanční produkty_Pol
Ing. Lenka Bombera Piskačová
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Název vzdělávacího materiálu
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
EU_12_sada1_19_Inf_Excel_1_Šeb
Název vzdělávacího materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Vzdělávací oblast: Odborné vzdělávání Tematická oblast:
Techniky práce s mentálně postiženými
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Lubomíra Moravcová Název materiálu:
Mezinárodní hotelnictví
Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb
Vzdělávací oblast: Odborné vzdělávání Tematická oblast:
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
VY_62_INOVACE_ – Monetární politika Autor Ing. Hana Sůvová
Vzdělávací oblast: Odborné vzdělávání Tematická oblast:
II. – III. r./ Hotelnictví a turismus
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
II. – III. r./ Hotelnictví a turismus
Vliv reklamy na společnost
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ
FINANČNÍ GRAMOTNOST Daně a veřejné rozpočty
Prezentace Fakulty strojní TU v Liberci
Nástroje komunikačního mixu
Propagace FZS TUL a jejich stávajících i nově akreditovaných oborů
Vzdělávací oblast: Odborné vzdělávání Tematická oblast:
Suroviny pro výrobu piva
Střední škola obchodně technická s. r. o.
PRACOVNÍ PRÁVO Občanská nauka 1. M.
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Mobilní bezpečná platforma Policie ČR CZ / /17
Transkript prezentace:

Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Publicita v hotelnictví Ročník / obor studia: IV. ročník / Hotelnictví a turismus Vypracoval:Ing. Kovač Lukáš Škola: Střední škola pedagogická, hotelnictví a služeb, Litoměřice (do – SŠHGS) Ověřeno : I. a II. pololetí šk. r. 2012/2013 DUM 574 Klíčová slova: Publicita, propagační prostředky. Anotace: Prezentace pro podporu výkladu učitele – téma publicita v hotelnictví.

Publicita v hotelnictví

Publicita Publicita je bezplatný prostor v médiích, který je poskytován osobě či firmě. Jejím cílem je vytvořit pozitivní dojem, poskytnutí informací, které vylepší image firmy či jsou nápomocni pro udržení dobré pověsti. Tento komunikační nástroj využívá všech nástrojů propagace. Jedná se o velmi důležitý nástroj, neboť s jeho pomocí lze zprostředkovat oznámení, které bude motivovat spotřebitele ke koupi. Publicita je často řazena jako nástroj PUBLIC RELATIONSPublicita je často řazena jako nástroj PUBLIC RELATIONS.

Prostředky publicity Publicita využívá všech dostupných prostředků propagace. Můžeme ji tvořit: Lokálně – noviny, rozhlas, místní televize, Celostátně – noviny, rozhlas, televize, apod.. Nejčastěji se tedy využívají prostředky: noviny, časopisy, letáky, fotografie, rozhlasové nahrávky, televizní spoty, aj.

Stanovení cílů publicity v hotelu Chceme-li aby náš podnik měl publicitu, je třeba si ji dobře naplánovat, především stanovit cíle, jako např.: –„vybudovat“ osobnost, která bude garantem kvality služeb, –upozornit na sebe tím, že jsou našimi zákazníky známé osobnosti, –upozornit na unikátní design, –upozornit na nadstandardní služby. U většiny hotelů dělají publicitu samotní zaměstnanci.

Náklady, aneb rozpočet publicity Publicita je bezplatná, ovšem její příprava něco stojí. Rozpočet na publicitu by měl zahrnovat: mzdové náklady pracovníků publicity, náklady na fotografie a poštovné, výdaje na občerstvení pro novináře, cestovní náklady.

Příklad k procvičení: Představte si situaci, kdy ve Vašem hotelu budete otevírat nový bar, zapřemýšlejte nad možnostmi (nástroji), které zajistí Vašemu hotelu publicitu.

Kontrolní otázky: Vysvětlete podstatu publicity. Jaké nástroje a prostředky propagace se využívají v rámci publicity? Jaké cíle je nutné si stanovit při plánování akcí pro podporu publicity? Jaké finanční náklady obsahují běžné publicitní akce?

Použitá literatura KYNCLOVÁ, Jaroslava a Eva KARÁSKOVÁ. Marketing a management: pro střední a vyšší hotelové školy. 1. vyd. Praha: Fortuna, 2009, 152 s. ISBN KIRÁĽOVÁ, Alžbeta. Marketing hotelových služeb. 2. přeprac. a rozš. vyd. Praha: Ekopress, 2006, 158 s. ISBN