Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Petr Štoček, SPZ, part 11 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Petr Štoček, SPZ, part 11 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3."— Transkript prezentace:

1 Petr Štoček, SPZ, part 11 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3

2 Petr Štoček, SPZ, part 12 Vliv na prosperitu textilního průmyslu Velikost a vývoj poptávky po zboží Zdroje, cena a dosažitelnost surovin Technické a technologické vybavení výroby Schopnost ovlivnit vývoj trhu - móda, kvalita, cena, ekologie, apod. Síla konkurenčního prostředí Vývoj nových surovin a materiálů a rychlost jejich uplatnění na trhu

3 Petr Štoček, SPZ, part 13 Situace v českém textilním průmyslu Převážně orientace na export Dovoz základních surovin Různé formy vlivu vlastníků a finančního zázemí Rozdílná úroveň adaptace firem na průběh vývoje posledního desetiletí Technické a technologické možnosti Schopnost vyrovnat se s novými zákony, předpisy a normami Kvalita pracovní síly

4 Petr Štoček, SPZ, part 14 Strategie a její roviny Strategie firmy z pohledu základních procesů: - strategické cíle - strategické operace - strategické období Strategie firmy z pohledu úrovně řízení: - inovační strategie - technologické strategie - finanční strategie - personální strategie - marketingové strategie

5 Petr Štoček, SPZ, part 15 Výchozí body marketingové strategie Potřeby, požadavky a poptávka Výrobky Hodnota, cena a úroveň uspokojení Směna, transakce a vztahy Trhy Marketing a zástupci na trhu

6 Petr Štoček, SPZ, part 16 Marketingové strategie z pohledu postavení na cílovém trhu Tržní vůdce (cca 40% podíl) Tržní vyzyvatel (cca 30 % podíl) Tržní následovník (cca 20% podíl) Tržní troškaři (cca 10% podíl)

7 Petr Štoček, SPZ, part 17 Trend vývoje marketingových technologií Vliv nadnárodních společností Obchodní řetězce Certifikace a ekologické parametry hodnotnějších produktů Tlak na vztah cena-užitná hodnota výrobku Zkracování výrobních a dodacích termínů Vliv politického a společenského klimatu

8 Petr Štoček, SPZ, part 18 Kroky pro přežití českého textilního průmyslu Produktivita a efektivnost výroby Přehodnocení postoje firem k zavedené, tzv. tradiční výrobě a nutnost reflexe vývoje Stabilita vlastnických vztahů a finančního zajištění Investice do nových technologií a snaha o získání nových trhů Kvalitní marketing a prodej Personalistika a výchova zaměstnanců

9 Petr Štoček, SPZ, part 19 Association of Textile – Clothing – Leather Industry

10 Petr Štoček, SPZ, part 110 Association of Textile – Clothing – Leather Industry

11 Petr Štoček, SPZ, part 111 Association of Textile – Clothing – Leather Industry

12 Petr Štoček, SPZ, part 112 Association of Textile – Clothing – Leather Industry

13 Petr Štoček, SPZ, part 113 Association of Textile – Clothing – Leather Industry

14 Petr Štoček, SPZ, part 114 Association of Textile – Clothing – Leather Industry

15 Petr Štoček, SPZ, part 115 Association of Textile – Clothing – Leather Industry

16 Petr Štoček, SPZ, part 116 Association of Textile – Clothing – Leather Industry

17 Petr Štoček, SPZ, part 117 Association of Textile – Clothing – Leather Industry

18 Petr Štoček, SPZ, part 118 Association of Textile – Clothing – Leather Industry

19 Petr Štoček, SPZ, part 119 Association of Textile – Clothing – Leather Industry

20 Petr Štoček, SPZ, part 120 Association of Textile – Clothing – Leather Industry

21 Petr Štoček, SPZ, part 121 Association of Textile – Clothing – Leather Industry

22 Petr Štoček, SPZ, part 122 Association of Textile – Clothing – Leather Industry

23 Petr Štoček, SPZ, part 123 Association of Textile – Clothing – Leather Industry

24 Petr Štoček, SPZ, part 124 Association of Textile – Clothing – Leather Industry

25 Petr Štoček, SPZ, part 125 Association of Textile – Clothing – Leather Industry

26 Petr Štoček, SPZ, part 126 Association of Textile – Clothing – Leather Industry

27 Petr Štoček, SPZ, part 127 Association of Textile – Clothing – Leather Industry

28 Petr Štoček, SPZ, part 128 Association of Textile – Clothing – Leather Industry

29 Petr Štoček, SPZ, part 129 Association of Textile – Clothing – Leather Industry

30 Petr Štoček, SPZ, part 130 Association of Textile – Clothing – Leather Industry

31 Petr Štoček, SPZ, part 131 Association of Textile – Clothing – Leather Industry

32 Petr Štoček, SPZ, part 132 Association of Textile – Clothing – Leather Industry

33 Petr Štoček, SPZ, part 133 Association of Textile – Clothing – Leather Industry


Stáhnout ppt "Petr Štoček, SPZ, part 11 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3."

Podobné prezentace


Reklamy Google