Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Reklama 8. ročník. Definice takové sdělení, které má příjemce ovlivnit, aby se nějak choval nebo aby zaujal určitý postoj takové sdělení, které má příjemce.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Reklama 8. ročník. Definice takové sdělení, které má příjemce ovlivnit, aby se nějak choval nebo aby zaujal určitý postoj takové sdělení, které má příjemce."— Transkript prezentace:

1 Reklama 8. ročník

2 Definice takové sdělení, které má příjemce ovlivnit, aby se nějak choval nebo aby zaujal určitý postoj takové sdělení, které má příjemce ovlivnit, aby se nějak choval nebo aby zaujal určitý postoj placená prezentace v médiích, která má za cíl podporu spotřeby nebo prodeje zboží, poskytování služeb, myšlenek... od rozpoznatelného sponzora placená prezentace v médiích, která má za cíl podporu spotřeby nebo prodeje zboží, poskytování služeb, myšlenek... od rozpoznatelného sponzora

3 Jaké typy reklamy znáš? reklama v tisku reklama v tisku televizní reklama televizní reklama rozhlasová reklama rozhlasová reklama letáky letáky internetová reklama internetová reklama reklamní plochy (billboardy, plakáty, polepené vozy, citylight.) reklamní plochy (billboardy, plakáty, polepené vozy, citylight.) reklamní předměty reklamní předměty product placement product placement

4 Dělení reklam komerční  nejčastější  upozorňuje na výrobek  podporuje nákup politická  prezentuje politické strany sociální  upozorňuje na společenský problém  chce změnit postoj nebo chování

5 Další druhy skrytá skrytá –není zřejmé, že jde o reklamu (např. láhev minerálky v debatním pořadu) – musí být označení product placement podprahová podprahová –útočí pod limitem vnímání, vědomí nezareaguje, podvědomí ano, příjemce si to pamatuje; je zakázaná (např. probliknutí obrázku v tv, billboardy u dálnic...) klamavá klamavá –šíření údajů, které vyvolávají klamnou představu a které zjednávají prospěch na úkor jiných srovnávací srovnávací –otevřené srovnání dvou značek

6 Komerční reklama smajlici/ smajlici/ smajlici/ smajlici/ hra-slov/ hra-slov/ hra-slov/ hra-slov/ to-dat/ to-dat/ to-dat/ to-dat/ na-vode/ na-vode/ na-vode/ na-vode/

7 Politická reklama osladime/ osladime/ osladime/ osladime/ bem/ bem/ bem/ bem/

8 Sociální reklama krvave-ruske-babusky/ krvave-ruske-babusky/ krvave-ruske-babusky/ krvave-ruske-babusky/ vojtech-kotek/ vojtech-kotek/ vojtech-kotek/ vojtech-kotek/ lyzovani-poslepu/ lyzovani-poslepu/ lyzovani-poslepu/ lyzovani-poslepu/ ze-schodu/ ze-schodu/ ze-schodu/ ze-schodu/ blazinec/ blazinec/ blazinec/ blazinec/


Stáhnout ppt "Reklama 8. ročník. Definice takové sdělení, které má příjemce ovlivnit, aby se nějak choval nebo aby zaujal určitý postoj takové sdělení, které má příjemce."

Podobné prezentace


Reklamy Google