Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Auto jako umělecké plátno očima odborníků z praxe.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Auto jako umělecké plátno očima odborníků z praxe."— Transkript prezentace:

1 Auto jako umělecké plátno očima odborníků z praxe

2

3  Naše společnost Trieste, a.s. vznikla v roce Sídlo společnosti je ve Vsetíně, na adrese Svárov 323.  Od roku 1999 máme vlastní největší pobočku ve Zlíně-Malenovicích. V roce 2001 jsme své místo působnosti rozšířili o pobočku v Praze a v roce 2003 nás můžete najít i v Ostravě, Brně a Olomouci. Jsme tedy společnost s celorepublikovou působností.

4  Reklama je jakákoliv forma propagace výrobku, služby, společnosti, obchodní značky nebo myšlenky mající za cíl především zvýšení prodeje.

5  auto-mobilní marketingovou kampaň zdarma můžete zahájit i Vy realizací polepů na Vašem vozidle. Kreativní profesionální převlek či polep nemá žádné omezení a je vizitkou Vaší firmy.  statická venkovní reklama (billboardy) a atypické reklamní plochy - štíty domů a budov, ploty či orientační systém pro navigaci k Vaší provozovně.  toto všechno je nejenom skvělá reklama, ale především ukázka úrovně Vaší společnosti.

6 Jedno polepené auto reklamou nahrazuje kolik billboardů?  Je umístěn na D1 = intenzita provozu neklesá pod aut za 24 hod. procentuální počet vzhlédnutí cca 30%  Je umístěn na běžné komunikaci = intenzita provozu neklesá pod aut za 24 hod. procentuální počet vzhlédnutí cca 24%  Je umístěn na budově, hale ve větším formátu = intenzita provozu neklesá pod aut za 24 hod. procentuální počet vzhlédnutí cca 87%  Je umístěn na autě procentuální počet vzhlédnutí cca 98% 3-5ks 4-7ks Více jak 8

7  Cenově výhodnější než pronájem reklamních ploch  Reklama na autě může zůstat jak dlouho chceme, ale také ji můžeme kdykoliv změnit  Na auto se vleze více grafiky cca o 70% než reklamní plochu  Nejvíce viditelné umístění reklamy je na zadní části vozu a to při čekání v koloně ji můžou vidět až 5 auta najednou!

8  1. místo: čekání v koloně37%  místo: chodci na chodníku33%  místo: auto stojí na parkovišti26%  4+5. místo: parkoviště vedle vysoké budovy4%

9  Celopřevlek karoserie  Částečný polep karoserie(zadní část a boky)  Tištěná reklama  Řezaná reklama

10

11

12

13

14

15


Stáhnout ppt "Auto jako umělecké plátno očima odborníků z praxe."

Podobné prezentace


Reklamy Google