MAnagement.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základy správních činností
Advertisements

TALENTI V DHL SUPPLY CHAIN
M A N A G E M E N T 3 Akad. rok 2009/2010, Letní semestr
Upozornění Tato prezentace je poskytována bez záruky a to jak implicitně dané nebo předpokládané. Prezentovaná řešení jsou sestavena z různých produktů.
Management ročník Společenského stravování Management v kostce
managementu znalostí podle
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
PROJEKTOVÉ ŘÍZENÍ. Organizace projektu  Jedná se o optimální uspořádání lidí, věcí a nehmotných složek aktivit do struktur  Jednotlivé složky se uspořádají.
PLÁNOVÁNÍ A STRATEGIE Management a marketing
1 Týmová práce TYMP 2/ C3 Manažer a leader. Klíčové kompetence. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV.
1 Týmová práce TYMP 2/ C3 Manažer a leader. Klíčové kompetence. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV.
Profil HR poradce a školitele
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Plánování, audit Katedra řízení Ekonomická fakulta Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ a personální činnosti
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_62_INOVACE_14_FINANCE Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Tábor Autor Ing. Pavla.
Historické etapy vývoje managementu
Výukový program: Obchodní akademie Název programu: Plánování Vypracoval : Ing. Adéla Hrabcová Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Postavení a úkoly manažera v oblasti řízení lidských zdrojů podniku
7. zasedání pracovní skupiny interních auditorů kraje Vysočina
Podnikatelské prostředí: Mikroprostředí
- manažerská práce je závislá na lidských zdrojích - manažeři uskutečňují cíle podniku prostřednictvím svých spolupracovníků - personální management se.
PLÁNOVACÍ PROCESY, DRUHY PLÁNOVÁNÍ
Hodnocení, realizace a kontrolní etapa. Hodnotí se tři skupiny kriterií: A)Prospěšnost – žádoucnost 1. Jak navržená strategie pomáhá dosažení cílů? 2.
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Outsourcing a Facility Management
Management  Je umění řízení, působení na určitou soustavu (např.společnost) a ovládání její činnosti  Tento název může také označovat skupinu vedoucích.
MANAGEMENT - VŽ1 M A N A G E M E N T 1. cvičení. MANAGEMENT - VŽ2 ROLE MANAŽERŮ.
Podniková ekonomika Personální činnost.
Vedení lidí – personalistika v podnicích poskytující služby.
Úloha personální práce v podniku Organizování procesu změn ve struktuře a kvalitě lidských zdrojů organizace v souladu s potřebami, které jsou dány požadavky.
Předmět: Řízení podniku 1
Jak řídit a vést lidi Březinová Ludmila
CÍLE A PŘÍNOS MISTROVSKÉ ZKOUŠKY
Prosperita organizace
Plánovací proces a druhy plánování
Rozhodovací procesy.
Projektová výuka. Úspěch projektu je závislý na dobrém naplánování a dobrém řízení v poměru 8:2.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_01_VZNIK.
Definice managementu.
Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ
Personální plánování.
Podniková Ekonomika Základní pojmy managementu manažerské funkce
Manažer a leader. Klíčové kompetence. Pavla Kotyzová
Eva Dufková, Jan Matyáš VSRR, 3.ročník
Manažer a leader. Klíčové kompetence. Pavla Kotyzová
Ekonomická a správní funkce Ekonomika a řízení podniku 2008/2009 Přednáška č. 3 JUDr. Martin Landa
Přednáška č.1 Školský management Mgr. Jana Kratochvílová.
Management.
Výrobní faktory v podniku
Management Přednáška 5: - Výběr a rozmístění pracovníků
Personální plán pro podnikatelský plán
Management bk 505, bp 505.
Personální strategie mezinárodní firmy
Management v NO Význam pojmu management: řízení (označení funkce) řídící pracovníci vědní disciplína, předmět studia.
Autorita Schopnost získat si respekt podřízených. Rozlišujeme formální, neformální a odbornou autoritu Autoritativní styl řízení Styl řízení založený.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Management a řízení hotelu Název vyučovací oblasti:Managerské funkce Ročník / obor studia:IV.
Téma 13: Finanční plánování
© Martin ŠIKÝŘ 2011 l Řízení zaměstnanců neziskových organizací l Řízení zaměstnanců neziskových organizací.
Marketingový systém řízení KontrolaRealizacePlánování.
Management řízení organizací. složky řízení plánování plánování organizování organizování vedení lidí a motivace vedení lidí a motivace kontrola kontrola.
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
ÚLOHA STÁTU V TRŽNÍ EKONOMICE
Nenaplněné cíle a vize majitelů
Ekonomika malých a středních podniků
Ing. Veronika Dostálková MBA
POJEM A VÝVOJ MANAGEMENTU
Aplikace managementu ve sportovním klubu (min
Management podniku a jeho činnosti
Management Je umění řízení, působení na určitou soustavu (např.společnost) a ovládání její činnosti Tento název může také označovat skupinu vedoucích pracovníků.
Transkript prezentace:

MAnagement

Co je management? Obchodní disciplína Lidská činnost ve firmě Teoretická věda Schopnost řídit firmu

Kdo je manažer = Osoba, která řídí něco nebo někoho Základní manažerské úkoly: Odpovědnost za další lidskou práci Plánování práce Přidělování zdrojů Kontrola

Funkce managementu Plánování Organizování Zaměstnanci Vedení Kontrola

Plánování = Jak dosáhnout určitého cíle

Typy plánů V závislosti na čase: Podle ovládání: Dlouhodobý záměr (5 a více let) Střednědobý plán (1-5 let) Krátkodobý plán (do 1 roku) Podle ovládání: strategický plán taktický plán Operační plán Podle územní řízení - například Výrobní program, personální plán, finanční plán ...

Organizování přidělování práce a udělení oprávnění Cílem je navrhnout organizační strukturu Typy organizačních struktur: funkční struktura divizní struktura matice

Personalistika = Zahrnuje i lidské zdroje plánují a pracují se zaměstnanci Společnost musí najít lidi s: správné dovednosti znalosti Schopnosti být správným zaměstnancem na správném místě.

Personalistika To zahrnuje spoustu práce se zaměstnanci: Nábor Výběr Školení Rozvoj vzdělávání Atd

Vedení = Firma musí udělat víc než jen plánovat, organizovat a řešit personalistiku k dosažení cíle. Manažeři se musí také vést. To zahrnuje: motivování Komunikace vedení povzbuzování

Kontrola Obsahuje Stanovení norem nebo standartů Porovnání skutečnosti vůči normám Léčbu nežádoucího

Typy kontrol V závislosti na čase: Dopředná regulace Současné řízení zpětnovazební řízení Podle délky: kontinuální pravidelné nepravidelný Částečné kontrola nebo komplexní kontrola

Resources: http://www.cliffsnotes.com/more-subjects/principles-of- management/the-nature-of-management/functions-of-managers http://education-portal.com/academy/lesson/types-of-planning- strategic-tactical-operational-contingency-planning.html#lesson http://smallbusiness.chron.com/different-types-organizational- structure-723.html http://www.cliffsnotes.com/more-subjects/principles-of- management/staffing-and-human-resource-management/staffing- as-a-management-function www.pixabay.com