Noc páťaku ANDREA TURKOVÁ. ÚVOD  Dne 11. 4. 2014 jsme spali ve škole. Šli jsme i do kina kosmos na Rio 2 v 3D.Byla to sranda měli jsme na očich 3Dbrýle.

Noc pát‘áků Michaela Stryjová.
Noc s Andersenem 2014 ZŠ Mikulášovice za podpory města Mikulášovice.
RANÝ STŘEDOVĚK.
Review Lesson 1: Nová slova Complete the following sentences using the appropriate vocabulary words from Review Lesson 1 of Contemporary Czech by Michael.
Noc ve škole Sára Marynioková.
Třída 3.B ZŠ Mánesova Pavla Mitáčková V úterý 15.4 jsme se neučili. Jeli jsme na výukový program do Koryčan. Ráno jsme se sešli u školy. Jeli s námi.
Hodiny a režim dne pro první třídu.
8. 9. – Jednoho letního zářijového dne jsme se po dlouhém víkendu sešli před budovou Gymnázia J. S. Machara v Brandýse v 8 hodin. Byla zima.
Většinu cesty jsme jeli vlakem Vypadal asi takhle:
Rytíři z Hauenštejna 7.A – květen Hurá na výlet Vyrážíme vláčkem směr kraj karlovarský... Vystupujeme v Ostrově nad Ohří – ne, není to naše konečná.
WORLD AROUND US SVĚT KOLEM NÁS. Projekt: Christmas cards Cíl projektu: Každý žák vyrobí vánoční přání pro svého kamaráda v partnerské zemi. Žáci z Francie.
Adaptační kurz
Digitalizace výuky Příjemce
P ř íšerky Engendros Zpracovala: Tereza Št ě pánková Lod ě nice 45 okres Opava
RANÝ STŘEDOVĚK.
KrIsTýNa VoLáNkOvÁ Mé StUdIuM nA 4.ZŠ v ChEbU.
Dne 29. ledna 2015 se žáci dočkali zaslouženého vysvědčení. Tento den si zpříjemnili „Muzikálovým a filmovým festivalem“. Zúčastnili se všichni žáci školy.
Jeníček a Mařenka Třídění Odpadu. Žili, byli Jeníček a Mařenka v jednom činžovním domě, kdesi za sedmero horami a sedmero řekami.
Všechno to začalo na náměstí S panem Andersenem a starostou.
Cesta vlakem Brzy ráno jsme se vydali vlakem směr Praha. Žáci se rozdělili do skupin a nastoupili do kupé. V Praze jsme vystoupili a na ubytování jsme.
Noc Pátáků(: Dominik Turoň.
Školní výlet 4. třídy Čtyři palice, Perníčky, Zkamenělý zámek, zámeček Karlštejn, Lukásova lípa.
Vytvořil: Chemický kroužek při Střední škole zemědělské a veterinární Lanškroun.
Čertí škola - Mikuláš. Čertí škola Na 5.prosince 2011 jsme si měli do školy přinést čertí masky. Paní učitelka pro nás připravila na tento den zajímavé.
4. září jsme poprvé vkročili do naší třídy, kde nás přivítal pan ředitel a především naše paní učitelka, na kterou jsme byli všichni moc zvědaví… Poprvé.
Střední průmyslová škola v Písku
OLYMPIJSKÝ VÍCEBOJ ZŠ ZBRASLAVICE.
Pokoušejte je, aby utráceli a půjčovali si peníze, aby kvůli tomu v práci trávili víc a víc času, aby pracovali sedm dní v týdnu a nejméně dvanáct hodin.
Projektový den- kompozer. Úvod Na úvod jsme se všichni odebrali do počítačové učebny, kde jsme se rozdělili do dvojic. Pan učitel nás seznámil s dnešním.
Nevěřící Tomáš sestaveno s využitím obrázků Henryho Martina Český text: kanan.cz Copyright © Henry Martin Used by Permission.
Štěňátko puntík, co mělo puntík Autor:Katka Lacinová.
NOC PÁŤAKU Nikola Byrtusová.
PROJEKTOVÝ DEN GIMP.  o první hodině jsme se seznámili s našim dnešní tématem.  Téma projektového dne bylo,,Virtuální svět nebo realita´´.  Měli jsme.
…aneb výlet za čertíky do Litoměřic.  Když jsme se šli projít, tak jsme narazili na sochu Karla Hynka Máchy. Prohlíželi jsme si jí.  Ve třídě jsme.
Návštěva zoo Denisa Kukrálová. Malý Tomášek měl narozeniny. Přál si malou opičku. Maminka mu řekla, že opičku nedostane, protože je moc drahá a doma by.
Skautská stezka Stezka je určena pro věk 11-15let. Skládá se ze čtyř stupňů.
STÁŽ SLOVINSKO 2015 Stáže se zúčastnily: P. učitelky: Hana Kunzfeldová, Bc. Olga Širanová z MŠ Okružní 23, Bruntál Navštívené školy: MŠ Škofije Pedagogická.
Prezentace určená k propagaci MGV
ZŠ BUKOVANY U SOKOLOVA 20. a
Perníková chaloupka aneb
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Turecko Muratli-Tekirdag. Účastníci Aneta Preisslerová Filip Vítek Filip Chmelík Petr Kristen Mgr.Zuzana Jedličková Mgr.Jana Volejníková.
DINOPARK OSTRAVA DNE SE I. A II. TŘÍDA ZÚČASTNILA ŠKOLNÍ EXKURZE DO DINOPARKU OSTRAVA. POČASÍ NÁM PŘÁLO, A TAK SI DĚTI MOHLY VYCHUTNAT PROHLÍDKU.
Historie studia 1. ročníku Studovat jsem začal na střední průmyslová škola strojní a elektrotechnická Liberec. Přihlásil jsem se na obor strojírenství,
RŮŽOVÁ ZAHRADA SLOVA.
– * V sobotu jsme vyjeli v 18:00 z Břežan * směr Londýn * Jeli jsme asi 18 hodin. * Seznámili jsme se i z druhou školou.
Trocha nostalgie pro ženy a snad i pro muže - pamatujete si to ještě ? Já docela jo věcí, které byly dříve lepší.
Na výletě v Bruselu Alena Rampová Mateřská škola Kličkova vila Příbram.
Erasmus+ Praxe v EU Anglie – Birmingham Tereza Černá 2015.
NOC S ANDERSENEM Noc s Andersenem začíná … poslech pohádky.
9 LET PROŽITÝCH NA ZÁKLADNÍ ŠKOLE. 1. TŘÍDA Všechno začalo jednou ráno, když nás rodiče poprvé dovedli do školy. Tím dnem začala naše devítiletá docházka.
15 věcí, které byly kdysi lepší... A našlo by se jich jistě i víc... A našlo by se jich jistě i víc...
 Kde: chata Radost, Plasnice, Orlické hory  Kdy: 12. –  Účast: 28 žáků  Inspirace: publikace Michal Dubec, Adaptační (stmelovací) soustředění.
Písničky 7. roč..
VÝLET DO PRAHY PROSINEC 2013.
ŠKOLA V PŘÍRODĚ II.E – Lhota nad ROHANOVem
Trocha nostalgie pro ženy a snad i pro muže - pamatujete si to ještě ?
Noc ve škole Tereza Mamulová.
Valentýna Szybakowská
8. ZŠ Most Vítězslava Nezvala 2614.
Noc PÁŤÁKŮ Andrea Kawuloková.
Vítám vás na prezentacích IX.ročníků
NÁSOBENÍ A DĚLENÍ ČÍSLY 20, 30, 40, 50
Úvod do matematické analýzy - pokračování 3
Konečně byl tady. Den, na který se všichni naši „školáci“ tolik těšili
Zuzka poznává Mariánské Lázně
T-report Vyšetření genetického materiálu pacientů s vrozenými změnami chromosomů Anna Vichrová v Brně 2018.

Noc páťaku ANDREA TURKOVÁ

ÚVOD  Dne jsme spali ve škole. Šli jsme i do kina kosmos na Rio 2 v 3D.Byla to sranda měli jsme na očich 3Dbrýle. V kině jsme dostali lizátko.  Pani učitelky cestou planovály jak nás uspat ale my jsme se snažili neusnout. Cestou jsme se nemohli dočkat na hodně věci.

Odchod  Od školy jsme odcházeli v plné.  Někteři možná truchlili jak kdo.

V KINĚ  V tych brýlích jsme in.

V PARKU  V parčiku jsme se svíjeli smíchy.

Jak jsme pekli pizzu  Valime valime  Už mě boli ruce

Jíme pizzu  Moc dobréééééééééééééééééé.

Jdeme na stezku odvahy  Na stezce se někteří bali a kvůli nich jsme nemohli na hřbitov.

filmy  Na výběr bylo ze tři filmu.

Moderní škola  Tančime někteří mjí vlasy jak od holiče.