Autoevaluace školy ZŠ pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami s.r.o. Aviatiků 462, Ostrava-Hrabůvka Mgr. René Macháč.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Autoevaluace školy Základní škola a Mateřská škola Karla Klostermanna Železná Ruda, p.o. Zahradní Železná Ruda Ctirad Drahorád, ředitel školy.
Advertisements

Vlastní hodnocení školy
Autoevaluace ZŠ Krčín Mgr. Monika Nováková. Úvod Autoevaluace vychází z vyhlášky č. 15/2005 Sb., kterou se stanoví náležitosti dlouhodobých záměrů, výročních.
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
Základní škola při Biskupském gymnáziu Krupka 1 - Bohosudov
Pedagogická rada
AUTOEVALUACE neboli VLASTNÍ HODNOCENÍ MŠ Martina Kupcová.
Cesta ke kvalitě v praxi
Hodnocení škol a školských zařízení
POLYTECHNICKÁ VÝCHOVA A VZDĚLÁVÁNÍ V MŠ
Taneční a pohybová výchova
Nadace Terezy Maxové Programu Iniciativy Společenství Equal
Přístup k vlastnímu hodnocení ze strany ČŠI
ZŠ KUNRATICE ZÁSTUPCE ŘEDITELE PRO ROZVOJ KVALITY PEDAGOGICKÉ PRÁCE MgA. Bc. Olga Králová Foto školy.
Dotyková zařízení ve výuce​ KA4 Evaluace
RYTMUS, o.p.s – od klienta k občanovi
VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOLY z pohledu ČŠI "Cesta ke kvalitě"
Vlastní hodnocení školy
VZOR PREZENTACE – ÚVODNÍ JEDNÁNÍ PRACOVNÍ SKUPINY
VLASTNÍ HODNOCENÍ Z POHLEDU SLOUČENÉ ZŠ A MŠ
Inspekční hodnocení ŠVP víceletá gymnázia podle RVP ZV (víceletá gymnázia podle RVP G čtyřletá gymnázia podle RVP G) Mgr. Zdenka Spalová, Karlovarský inspektorát.
Projekt Statutárního města Jihlavy - Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava
NÁRODNÍ INSTITUT PRO DALŠÍ VZDĚLÁVÁNÍ
Vlastní hodnocení školy a školní vzdělávací program
Základní škola a Mateřská škola Stařeč, okres Třebíč
Strategický plán rozvoje školy pro období 2006 – Základní škola praktická a Základní škola speciální, Liberec, Orlí 140/7, příspěvková organizace.
Hodnocení škol a ředitelů zřizovatelem – Zlínským krajem
ICT VE ŠKOLE LIDSKÉ ZDROJE listopad 2006 (c) Radek Maca.
Strategické plánování dalšího vzdělávání v Pardubickém kraji Konference IDEON Pardubice Podpora poskytování DV v PK.
VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOLY Zdeněk Hrkal Karlovy Vary, 12. listopadu 2009 Po každé dobré činnosti je radost z práce odměnou dvojnásobnou. (Euripides)
Kvalitní škola – kritéria a indikátory hodnocení
Autoevaluace školy RNDr. Irena Přádná Gymnázium F. X. Šaldy Liberec 2007
Speciální školství v roce 2006 (a věřme, že i v dalších letech) Jiří Pilař
Školní speciální pedagog. Diagnostika speciálních vzdělávacích potřeb žáka Provádění, event. zajištění krátkodobé i dlouhodobé individuální práce se žákem.
Koncepce třídy  Činnost třídního učitele.  Třídní učitel by měl mít podporu v pracovníkovi pověřeném prevencí, ve školním psychologovi, ve výchovném.
BUDOUCNOST Úspěch pro každé dítě. Ve znamení inkluzivního vzdělávání.
Vlastní hodnocení školy KA 03/5 Metodická setkávání „Vzdělávací tržiště“ Mgr. Pavlína Karlová.
ASISTENT PEDAGOGA NA ZÁKLADNÍ ŠKOLE CHRASTAVA. ZÁKLADNÍ ŠKOLA CHRASTAVA, náměstí 1.máje 228, okres Liberec – příspěvková organizace 25 tříd, 590 žáků.
Role koordinačních skupin komunitního plánování v prorodinné politice Konference k zahájení projektu „Od analýz ke koordinaci sociálních služeb v Děčíně“
SETKÁNÍ PRACOVNÍCH SKUPIN MAP vzdělávání ORP ŠUMPERK Mgr. Ivana Hanáková, Mgr. Martin Kuchtík.
ZŠ ZACHAR, Kroměříž Z D R A V Á Š K O L A.  Prostředí školy  Věcné  Sociální  Organizační  Zdravé učení  Smysluplnost  Možnost výběru, přiměřenost.
VÝSTUPY Z DOTAZNÍKOVÉHO ŠETŘENÍ POTŘEB MATEŘSKÝCH ŠKOL A ZÁKLADNÍCH ŠKOL pro ORP ŠUMPER Mgr. Ivana Hanáková.
Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy. Název projektu: Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy Reg. číslo: CZ /0.0/0.0/15_005/ Realizátor.
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP KLADNO Pracovní skupiny: Předškolní vzdělávání Čtenářská gramotnost Matematická gramotnost Inkluzivní vzdělávání.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Trhové Sviny CZ /0.0/0.0/15_005/
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Přeštice.
Jednání řídícího výboru MAP Český Krumlov
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
Šablony OP VVV a podpora nadání
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Analýza potřeb škol Většina škol rozvíjí inkluzívní vzdělávání prostřednictvím činností spadajících do základní nebo mírně pokročilé úrovně. Inkluzívní.
Aktuální informace o stavu
Plán vzdělávacích aktivit
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Název akce, místo, datum.
Budování kapacit pro rozvoj škol II
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
Realizace potřeb regionálního školství pomocí šablon
První zkušenosti s evaluací
AUTOEVALUACE CESTA KE KVALITĚ
Kvalita a akční plánování rozvoje vzdělávání. kvalita a akční plánování rozvoje vzdělávání.
Podpora začínajících učitelů ze strany ředitele školy Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) reg. číslo projektu: CZ /0.0/0.0/17_052/
Praktické zkušenosti s procesy strategického řízení a plánování
Vítejte na třetí místní konferenci
Š A B L O N Y II.
Vítejte na třetí místní konferenci
Model intenzivní podpory
Vítejte na třetí místní konferenci Strategické řízení a plánování
Intenzivní podpora škol
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Transkript prezentace:

Autoevaluace školy ZŠ pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami s.r.o. Aviatiků 462, Ostrava-Hrabůvka Mgr. René Macháč

ZŠ pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami s.r.o. 32 ped. pracovníků Vzdělává žáky s různým postižením Vady řeči Zrakové postižení Poruchy učení

Zpráva o autoevaluaci školy Dle vyhlášky Zpracovává vedení školy Spolupracují pedagogové školy Hodnotí se strategie Hodnocení speciálně pedagogické péče Hodnocení DVPP Dotazníky pro žáky, rodiče, pedagogy (vlastní, Kalibro) zjišťují - spokojenost, výsledky vzdělávání, pohled na školu

Co nám pomohlo, či pomáhá? Vzdělávání v programu TOŠ Vize, cíle, směr školy Systém kvality ISO 9001 Nastavení jednotlivých postupů a systému. „Jak škola funguje“ Systematické vzdělávání vedení školy v manažerských dovedností Strategické plánování, koučování, hodnotící pohovory

Co chápeme jako důležité Vlastní vize školy SWOT analýza 4 oblasti – silné, slabé stránky, hrozby, příležitosti Všeobecná nebo zaměřená na určitou oblast Zapojit všechny zaměstnance „Škola šitá dětem na míru“ Z vize vychází strategie rozvoje

Co chápeme jako důležité Strategický plán Není plán školních akcí, ale jedná se o kroky k naplnění vize SMART cíle (2 – 3) Strategické cíle – období 1-2 let Hodnocení po školních rocích Plán DVPP Podporuje strategický plán a vychází z něj Na období jednoho roku

Strategický plán

Řízení času Spolupráce s rodiči září říjen listopad prosinec leden únor březen duben květen červen školní rok 2005/2006   třídní schůzky třídní netradiční třídní schůzky dotazník pro rodiče – zjištění potřeb Petr tématické workshopy jak na čtení (1. stupeň) Ivan matematika zábavně Helena anglický jazyk doma Josef využití internetu pro rodiče vyučující ICT projektový den se zapojením rodičů každý stupeň jedna celodenní akce za šk. rok, zodpovídají zástupci budov rodiče a jejich povolání - beseda Eva pobyt rodiče, žáci, učitelé Věra školní ples vedení

Proč strategický plán? Škola ví, kam směřuje Lidské a finanční zdroje jsou využívány účelně Umožňuje hodnotit pokroky školy Východisko pro plán na další období (kontinuita, priority)

Děkuji za pozornost Mgr. René Macháč