Mgr.Roman Kroutil Gymnázium Rumburk

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Evaluace v mateřské škole
Advertisements

KONFERENCE ASOCIACE ŘEDITELŮ GYMNÁZIÍ ČR - PŘEROV.
Autoevaluace školy Základní škola a Mateřská škola Karla Klostermanna Železná Ruda, p.o. Zahradní Železná Ruda Ctirad Drahorád, ředitel školy.
1. Vstup do pilotního projektu RVP GV
Monitor Projekt Gymnázia Nymburk podpořený z prostředků ESF.
RVP a jejich transformace do školních vzdělávacích programů
Nové možnosti v gymnaziálním vzdělávání Martin Mach.
ŠVP na gymnáziích: od mírné skepse k chuti pokračovat Zkušenosti z projektu Pilot G/GP Lucie Slejšková Výzkumný ústav pedagogický v Praze.
Systém kurikulárních dokumentů
Informační schůzka ŠANCE – před - po 1. výzvě.
Různé role zástupce ředitele školy
RNDr. Eva Zelendová PaedDr. Karel Tomek VÚP Praha září 2008
Evaluace ŠVP Ing. Libuše Burešová Únor 2011, Litvínov - Hamr.
Taneční a pohybová výchova
Přístup k vlastnímu hodnocení ze strany ČŠI
Hodnocení ředitelů je potřebné. kvalita školy kvalita školy zpětná vazba zpětná vazba plánování dalšího rozvoje plánování dalšího rozvoje podklad pro spravedlivé.
Vzájemná hospitační činnost
Finanční gramotnost v počátečním vzdělávání
VLASTNÍ HODNOCENÍ Z POHLEDU SLOUČENÉ ZŠ A MŠ
Gymnázium, základní škola a mateřská škola Mánesova Sokolov
NÁRODNÍ INSTITUT PRO DALŠÍ VZDĚLÁVÁNÍ
Každá (základní) škola má mít přehled o svých vzdělávacích výsledcích.
Hodnocení škol a ředitelů zřizovatelem – Zlínským krajem
RVP PV a jeho realizace v MŠ – předškolní vzdělávání v uplynulých 10 letech Zora Syslová.
Střední škola umělecká a řemeslná PROJEKT EVA. 10 oblastí hodnocení: 1.Cíle a jejich dosahování, ŠVP, základní dokumenty 2.Vnitřní pravidla života ve.
AUTOEVALUACE ZŠ Olomouc, Mozartova 48
Motivační aktivity projekt KRUH Partneři: ABS WYDA, s.r.o.; Žďár nad Sázavou Hospodářská komora; Jihlava AIVD ČR Institut vzdělávání dospělých; Jihlava.
Výsledky přijímacího řízení ve školním roce 2011/2012 Krajský úřad Pardubického kraje odbor školství, kultury a tělovýchovy oddělení organizační a vzdělávání.
Stanislava Krčková Podpora gymnázií AŘG
KONFERENCE AŘG ČR PŘEROV-3. DUBNA – 5. DUBNA 2013.
Projekt Zkvalitnění vzdělávání pedagogických pracovníků v oblasti udržitelného rozvoje na školách Jihočeského kraje RČ: CZ.1.07/1.3.06/
KARIÉRNÍ SYSTÉM ŘEDITELŮ
Kvalitní škola – kritéria a indikátory hodnocení
PREZENTUJÍCÍ Hodnocením ke zvyšování kvality vzdělávacích služeb středních škol v kraji Vysočina Mgr. Miroslav Pech.
Autoevaluace školy RNDr. Irena Přádná Gymnázium F. X. Šaldy Liberec 2007
Rámcové a školní vzdělávací programy
Partner P 30 – Gymnázium Boskovice Projekt „Spolupráce“ Dvě roviny -materiální -vzdělávací.
1 Evaluace a hodnocení EvaluaceAutoevaluace ©. 2 EVALUACE /Autoevaluace EVALUACE vyjadřuje souhrnně teorii, metodologii a praxi veškerého hodnocení nejrůznějších.
Vlastní hodnocení školy KA 03/5 Metodická setkávání „Vzdělávací tržiště“ Mgr. Pavlína Karlová.
Mgr. Katarína Nemčíková, VÚP Praha Změny v kurikulárních dokumentech základního vzdělávání.
Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol Rožnov pod Radhoštěm
KONCEPČNÍ ZÁMĚR REFORMY SYSTÉMU FINANCOVÁNÍ REGIONÁLNÍHO ŠKOLSTVÍ REGIONÁLNÍHO ŠKOLSTVÍ MINISTERSTVO ŠKOLSTVÍ, MLÁDEŽE A TĚLOVÝCHOVY
Profese učitele z pohledu praxe střední školy (vážně i nevážně) Duben 2008.
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í.
Informace o speciálním vzdělávání Liberec, 24. srpna 2015.
Soutěže talentované mládeže KURZ - FINANČNÍ ŘÍZENÍ ŠKOLY v rámci projektu ZVYŠOVÁNÍ KOMPETENCÍ VEDOUCÍCH PRACOVNÍKŮ ŠKOL A ŠKOLSKÝCH ZAŘÍZENÍ LIBERECKÉHO.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 1.1 – Zvyšování kvality ve vzdělávání.
„Podpora činnosti základního uměleckého školství při realizaci výuky podle Rámcového vzdělávacího programu pro umělecké obory základního uměleckého vzdělávání“
Gabriela Šustková, Josef Havela, Petr Štěpáník Koučování ředitelů škol informace k pilotnímu projektu.
Dokumentace školy Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem Liberec 12. prosince 2013 Mgr. Karel Bárta.
Pokyn k vykazování dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami v Libereckém kraji Porada ředitelů škol a zařízení Libereckého kraje, 19.
Stanovisko SKAV k problémům kázně ve školách.
Zlín 14. září 2016 Krajský akční plán rozvoje vzdělávání pro území Zlínského kraje FORMÁLNÍ DOPRACOVÁNÍ RÁMCE PRO INVESTICE DO INFRASTRUKTRURY Pracovní.
Kritéria pro zvyšování nenárokových složek platu pedagogů v roce 2009 Nenárokové složky platu - osobní příplatek (§ 131 ZP) - osobní příplatek (§ 131 ZP)
Oblast podpory 1. 3 Další vzdělávání pracovníků škol a školských zařízení v Ústeckém kraji II 2. Výzva 2. etapa globálních grantů Seminář pro žadatele.
Minikonference Gymnázium Brno - Řečkovice 17.červen 2010
Testování žáků (státní) – dosavadní zkušenosti
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Společenská odpovědnost a školy
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Analýza potřeb škol Většina škol rozvíjí inkluzívní vzdělávání prostřednictvím činností spadajících do základní nebo mírně pokročilé úrovně. Inkluzívní.
Setkání v cyklu Střední školy a zřizovatel
Centrum vzdělanosti Libereckého kraje
Projekt Podpora žáků s SVP
TTnet (Training of Trainers Network)
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
První zkušenosti s evaluací
AUTOEVALUACE CESTA KE KVALITĚ
Šachová partie hodná velmistra
Standardy pro základní vzdělávání
Transkript prezentace:

Mgr.Roman Kroutil Gymnázium Rumburk Motivace zřizovatele

Úvodní informace zřizovatelem školy je Ústecký kraj od 4. září 2006 ověřujeme výuku podle vlastního ŠVP ve dvou třídách vyššího stupně gymnázia od 4. září 2006 se žáci primy nižšího stupně gymnázia vzdělávají podle ŠVP

Očekávání školy zřizovatel: vyjádří zřetelně svůj postoj ke kurikulární reformě obecně podpoří iniciativní školy (morálně, mediálně, finančně, materiálně, metodicky…) vnímá a zhodnotí posun školy posoudí a ocení objem a kvalitu odvedené práce

Zřizovatel (z pohledu školy) neusiluje o posílení vlastních kompetencí přenechává hodnocení vzdělávání na ČŠI a škole samotné (sebehodnocení) nevytváří vlastní kritéria hodnocení školy nevyužívá motivačních nástrojů k podpoře škol nevyvíjí snahu získat informace o práci školy v oblasti vzdělávání

Rizika FINANCE nízký objem, nerovnoměrnost, neadresnost MEDIÁLNÍ PODPORA pedagogové nevidí jasný směr, rodiče si neuvědomují nabízené možnosti, slabá pozice ředitele a koordinátora, švejkování SYSTÉM nevhodné načasování změn, neprovázanost kroků

Děkuji za pozornost.