Svahová 2010 „Dokonalá parta“. Svahová je krásná trochu větší vesnice. Leží v Krušných horách, asi 20 kilometrů od Chomutova.

Aneb kdo ještě vydržel v tomhle ústavu

Kamarádi :o) :o).
Nejprve si Přečtěte pozorně text
krásný rok, kdy jsme dovršili naši lásku sňatkem.
My od 1. do 6. třídy ,,DOKONALÁ PARTA“ na Svahové
Třída 3.B ZŠ Mánesova Pavla Mitáčková V úterý 15.4 jsme se neučili. Jeli jsme na výukový program do Koryčan. Ráno jsme se sešli u školy. Jeli s námi.
MC Motýlek Rájec-Jestřebí
Jazykový kurz - Angličtina v 8.00 jsme seděli v autobuse Směr stejný jako loni : hotel Súkenická Jana a Anička.
Projektový týden v primě Projektový týden v primě.
Sobota Ráno už o půl osmé zazvonil budík a mi si uvědomili, že musíme stávat tak jsme vylezli ze spacáků a šli na snídani.
Naše škola Třída O3 Jindřichův Hradec  Naše škola sídlí v krásném městě-v Jindřichově Hradci.
Všechno se to začalo odehrávat už hodně, hodně dávno, kdy nebylo nic. Jen černo černá tma, která obklopovala velký vesmír. A pak se to stalo! Narazili.
Soutěž v ZOO Autor: Vojta Rod. Pár slov na začátek… Jako už poněkolikáté já a parta dalších lidí z naší školy jsme jeli na soutěž do ZOO Ostrava. Po tom.
Jak to vlastně bylo. Nikola Petráková.
Zlatá lilie – Mazaskazi Wanča
Majitelka města Přijede chlápek do Las Vegas a exceluje v kasínu: Vyhraje dolarů. Vedení hotelu mu nabídne ubytování suite na jednu noc v naději,
Moji nejlepší kamarádi
PRAHA Praha 2006  Taková malá fotečka z Václaváku.  Nejsme na ní sice všichni, je tam jen pár lidiček který seděli pod sochou Sv.Václava.
Výuková prezentace pro 4. ročník ZŠ, Přirodověda Jan Mayer.
Lenka Hodačová Mé studium na 4.zš v Chebu.
Autor výukového materiálu: Adéla Fišerová Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výukového materiálu:19. září 2012 Číslo.
Jediným učitelem hodným toho jména je ten, který vzbuzuje ducha svobodného přemýšlení a vyvinuje cit osobní zodpovědnosti.
Moje třída.
Naše třída od Třída Takhle jsme vypadali v první třídě!:o)Docela jsme zlobili.
Markéta Králíková Mé studium na 4.ZŠ v Chebu.
BUDOUCÍ DEVÍTKA. Naší třídu tvoří nyní 14 žáků. Kluků je sedm a dívek dnes už také sedm. Tvoříme vyrovnaný počet. Naší třídu tvoří nyní 14 žáků. Kluků.
Co se mi líbí a nelíbí ve škole
Mé studium na 4.ZŠ v Chebu Michaela Bernardová.
O máku a tak PowerPaint 2000, 800x600, zvuk Byla nebyla, jedna louka.
Jan Sekera Mé studium na 4.ZŠ v Chebu.
Sloup 26.června hostil žáky, kteří tam nastoupili do měšťanky v roce 1944 a sešli se na svém srazu.
Tip na jarní výlet Zell am see.
Stafoušek minizpěvohra
NOC PÁŤAKU Nikola Byrtusová.
…aneb výlet za čertíky do Litoměřic.  Když jsme se šli projít, tak jsme narazili na sochu Karla Hynka Máchy. Prohlíželi jsme si jí.  Ve třídě jsme.
Kateřina de jagerová, Anna rytířová, klára štachová
PROJEKT:ZVDĚLÁVACÍ INTERNETOVÉ KLUBI TÉMA:MOJE KNIHA JMÉNO:SARA SURANI.
Jak zahnat nudu? Autor: :D Datum: Web: Desatero proti nudě.
Tereza Pecánková.
Turecko Muratli-Tekirdag. Účastníci Aneta Preisslerová Filip Vítek Filip Chmelík Petr Kristen Mgr.Zuzana Jedličková Mgr.Jana Volejníková.
Holandsko 2015 Klára Balínová. Madurodam.
Simona Hrbáčková 8.A Tyto prázdniny jsem si hodně užila. Ještě když jsme je měli o 14 dní delší... Na konci jsem se už trochu.
CESTA KOLEM SVĚTA MARTIN KRYSTYNÍK. NIZOZEMSKO (Amsterdam) Nizozemsko jsem si vybral, kvůli tomu, že jsem se tam chtěl vždycky podívat. Letěl jsem z Prahy.
9 let na základní škole:.
Historie studia 1. ročníku Studovat jsem začal na střední průmyslová škola strojní a elektrotechnická Liberec. Přihlásil jsem se na obor strojírenství,
– * V sobotu jsme vyjeli v 18:00 z Břežan * směr Londýn * Jeli jsme asi 18 hodin. * Seznámili jsme se i z druhou školou.
NÁZEV ŠKOLY:Základní škola a Mateřská škola Halže, příspěvková organizace AUTOR:Světlana Havránková NÁZEV: VY_32_INOVACE_07_ČJ_SPISOVATELÉ A ILUSTRÁTOŘI.
NEJEN ZA ZVÍŘATY k našim sousedům Prezentace na podporu Evropského regionu Dunaj-Vltava Autor: Nela Fialová, CR3.
Anglie Natálie Kováčiková Anna Valíčková. Proč jsme vůbec jeli do Anglie? Do Anglie jsme cestovali díky projektu Čtení a cizí jazyky zajímavě Potkali.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Český jazyk
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice, Msgre B
Halloween.
ŠKOLA V PŘÍRODĚ II.E – Lhota nad ROHANOVem
Patrik dupák ,hodný ,šikovný, někdy je urážlivý, ale spolehlivý.
SLOVENSKO 2016.
Les a voda Les i s vodou je důležitá pro nás, živočichy,
Aneb kdo ještě vydržel v tomhle ústavu
ŠKOLA V PŘÍRODĚ Školní rok 2013/ – ZŠ
Naše 7 Třída.
Zuzka Mallátová – Gibraltar 2017 dovolená
Výlet na Lipno Letošní prázdniny jsme s paničkou vyrazily na Lipno. Kde jsme si nenechaly ujít stezku do korun stromů. Panička nahoru jela sedačkovou lanovko.
SLOVENSKO 2018.
NAŠE PRÁZDNINY V LLORET DE MAR
Ekocentrum Paleta Jeden za všechny.
ADÉLA KUTILOVÁ studentka kvarty Růžená / anglický tábor
Pracovní stáž na Slovensku – Martin - v rámci programu Erasmus+
T-report Vyšetření genetického materiálu pacientů s vrozenými změnami chromosomů Anna Vichrová v Brně 2018.

Svahová 2010 „Dokonalá parta“

Na Svahové jsme si užili spoustu legrace. Skoro pořád jsme hráli nějaké hry. Na svahové jsme byli tři dny a pořádně jsme si je užili.

Hned první den jsme se byli podívat po okolí hotelu kde jsme byli ubytováni. V lese za hotelem jsme hráli hru p.učitelky Ovčarové (samozřejmě něco z fyziky).

Po hře jsme šli na druhou stranu hotelu kde je louka. Tam jsme hráli další hru.

To jsou naše pravidla, která jsme si psali s p. která jsme si psali s p. psycholožkou Kamilou psycholožkou KamilouTothovou. 1)Moudřejší ustoupí 2)Respektovat se Navzájem 3)Být upřímný (říkat si pravdu na Vzájem) 4) Nedělat ostatním to, co nechce, aby oni dělali mně mně 5) Mluví vždy jen jeden

Další den trochu pršelo, takže jsme byli skoro pořád v klubovně. Tam jsme hráli asi 6 zajímavých her.

Jak už jsem napsal, „na svahové jsme si užili hodně legrace. Někdo byl i trochu smutný, ale díky našim holkám, které by utěšily sochu, která se mračí, jsme se vrátili do zábavy, něž bys řek švec.

O Svahové by se dalo psát celý rok, ale to by asi nešlo. Tohle je jenom malá část z toho, co jsme na Svahové zažili.

Svahové se zůčastnili: Nikola Levická, Natálie Skalická, Ivan Kuruc, Nikola Čutková, Honza Vavruška, Dan Hrnčíř,Petr Stašek,Honza Abraham, Ondra Šustr, Petra Havránková, Iveta Kejřová,Diana Matějko, Radek Přibyl, Jana Dvořáčková, Týna Pěnkavová, Anička Pelzmanová, Káťa Kejřová, Šárka Szybakovska

Až se budete nudit, podívejte se znovu na moji prezentaci. Petr Stašek Tohle je už konec mé prezentace. Děkuji za to, že jste se na ni podívali.