Střední odborné učiliště, Liběchov Autoevaluace školy.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola a mateřská škola Bečov nad Teplou
Advertisements

Hodnocení ředitelů škol zřizovaných Pardubickým krajem
ŽÁK SE SPECIÁLNÍMI VZDĚLÁVACÍMI POTŘEBAMI Z HLEDISKA LEGISLATIVY
Autoevaluace školy Základní škola a Mateřská škola Karla Klostermanna Železná Ruda, p.o. Zahradní Železná Ruda Ctirad Drahorád, ředitel školy.
Zapojení školy do projektu T.I.M.E
na EDUCE – Střední odborné škole, s.r.o.
Střední odborné učiliště strojírenské
Střední odborné učiliště stravování a služeb Karlovy Vary
Základní škola, Most, Jakuba Arbesa 2454
Vzdělávání pro konkurenceschopnost Obecně Řídícím orgánem je MŠMT Řídícím orgánem je MŠMT Založen na principu partnerství Založen na principu partnerství.
Vlastní hodnocení školy
1. Vstup do pilotního projektu RVP GV
Autoevaluace ZŠ Krčín Mgr. Monika Nováková. Úvod Autoevaluace vychází z vyhlášky č. 15/2005 Sb., kterou se stanoví náležitosti dlouhodobých záměrů, výročních.
RVP a jejich transformace do školních vzdělávacích programů 1. díl Tvorba a ověřování pilotních školních vzdělávacích programů na vybraných SOŠ a SOU Projekt.
Úvodní stránka.
AUTOEVALUACE neboli VLASTNÍ HODNOCENÍ MŠ Martina Kupcová.
Cesta ke kvalitě AUTOEVALUACE - Vytváření systému a podpora škol v oblasti vlastního hodnocení aneb Cesta ke kvalitě PhDr. Ivana Shánilová, manažerka aktivity.
Autoevaluace škol v Moravskoslezském kraji
ACPD Mazánek a ADSN Lvíček
Hodnocení škol a školských zařízení
základního vzdělávání s ohledem na rovný přístup ke vzdělávání
OBCHODNÍ AKADEMIE A OBCHODNÍ AKADEMIE PRO ZRAKOVĚ POSTIŽENOU MLÁDEŽ, OPAVA, HANY KVAPILOVÉ 20 Kontakty: Tel.: Fax:
1 Nabídka ke spolupráci v oblasti metodiky škol a školských zařízení Nabídka ke spolupráci v oblasti metodiky škol a školských zařízení Přátelské setkání.
Různé role zástupce ředitele školy
VEDENÍ ŠKOLY Ing., Bc. Karel Matějů Bc. Marie Baštová Radka Mazancová
PORADENSTVÍ ŠKOLA POVOLÁNÍ PŠP Zdokonalení diagnostického a poradenského systému v oblasti vzdělávání a volby povolání.
BÍLÁ KNIHA TERCIÁRNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ Národní program rozvoje vzdělávání v ČR. Leden, 2009.
Přístup k vlastnímu hodnocení ze strany ČŠI
ODBORNÉ ŠKOLSTVÍ A DALŠÍ VZDĚLÁVÁNÍ V KRÁLOVÉHRADECKÉM KRAJI
INKLUZE – nová cesta vzdělávání OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost
VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOLY z pohledu ČŠI "Cesta ke kvalitě"
ČŠI a vlastní hodnocení školy
ZŠ Dambořice příspěvková organizace
ŠPP Školní poradenská pracoviště Moravskoslezského kraje - východisko, koncepce - krajská síť a organizační struktura - metodika - vzdělávání
Plánování ve škole. Obsah právní předpisy výuka a vzdělávání žáků / studentů prevence negativních jevů mimoškolní aktivity administrativní záležitosti.
Základní škola a Odborná škola Zbůch, V Sídlišti 349, Mgr. Milena Peteříková Konference projektu 11. listopadu 2009 Studijní a vědecká knihovna,
Nabídka základním školám MSK v roce 2006 Krajské zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků a informační centrum, Nový Jičín, příspěvková organizace.
Inspekční hodnocení ŠVP víceletá gymnázia podle RVP ZV (víceletá gymnázia podle RVP G čtyřletá gymnázia podle RVP G) Mgr. Zdenka Spalová, Karlovarský inspektorát.
Projekt Statutárního města Jihlavy - Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava
Autoevaluace na SZŠ a VOŠZdr. Liberec vyhláška č.15/2005 Sb. na naší škole od roku 2006 tříletý cyklus ošetřeno směrnicí ředitelky školy výchozí dokument.
Vlastní hodnocení školy a školní vzdělávací program
Hodnocení škol a ředitelů zřizovatelem – Zlínským krajem
Využívání pomoci z Evropského sociálního fondu Barbora Hošková, MŠMT Pardubice, 2.dubna 2004 Využívání pomoci z Evropského sociálního fondu Barbora Hošková,
Střední škola umělecká a řemeslná PROJEKT EVA. 10 oblastí hodnocení: 1.Cíle a jejich dosahování, ŠVP, základní dokumenty 2.Vnitřní pravidla života ve.
ICT VE ŠKOLE LIDSKÉ ZDROJE listopad 2006 (c) Radek Maca.
Historie školy Původně zde byla v roce 1976 otevřena Zvláštní škola internátní v nově otevřených prostorách Na Vizině 28 ve Slezské Ostravě. V současné.
Zapojení ZŠ Krnov, Dvořákův okruh 2 do projektu. Mgr.Ivana Procházková Krnov
VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOLY Zdeněk Hrkal Karlovy Vary, 12. listopadu 2009 Po každé dobré činnosti je radost z práce odměnou dvojnásobnou. (Euripides)
Obchodní akademie Neveklov se představuje 2 Obchodní akademie Neveklov.
Poděbradská 93, Pardubice Tel: Vypracoval: Lukáš Nekola V rámci předmětu: Technologie.
Řízení výchovných a vzdělávacích institucí PaedDr. J. Šťáva, CSc
Místní akční skupina Rakovnicko
ÚVODNÍ KONFERENCE K PROBLEMATICE INTEGROVANÉHO VZDĚLÁVÁNÍ OSOB SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM Olomouc 27. dubna 2006.
Bc. Lektorství cizích jazyků
Řízení výchovných a vzdělávacích institucí PaedDr. J. Šťáva, CSc
Vlastní hodnocení školy KA 03/5 Metodická setkávání „Vzdělávací tržiště“ Mgr. Pavlína Karlová.
Škola pro všechny EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND PRAHA & EU INVESTUJEME DO VAŠÍ BUDOUCNOSTI ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA K DOLŮM V PRAZE 12.
VÝSTUPY Z DOTAZNÍKOVÉHO ŠETŘENÍ POTŘEB MATEŘSKÝCH ŠKOL A ZÁKLADNÍCH ŠKOL pro ORP ŠUMPER Mgr. Ivana Hanáková.
Kvalita života Chybí zázemí pro setkávání lidí Chybí setkávání a společně trávený čas lidí, jako prostředek komunikace, posilování sociálních vazeb atd.
NABÍDKA PROGRAMŮ A KURZŮ CCV PF UJEP
Motivační program spolupráce škol a zaměstnavatelů
Analýza potřeb škol Většina škol rozvíjí inkluzívní vzdělávání prostřednictvím činností spadajících do základní nebo mírně pokročilé úrovně. Inkluzívní.
Bc. Magdalena Zábranská
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
Prezentace školy SOU Lázně Bělohrad.
AUTOEVALUACE CESTA KE KVALITĚ
Setkání kariérových poradců
Setkání kariérových poradců oblasti LOUNY, MOST a CHOMUTOV
Téma Polytechnické vzdělávání a Infrastruktura
PaedDr. Dagmar Kuzníková
Transkript prezentace:

Střední odborné učiliště, Liběchov Autoevaluace školy

Osnova autoevaluvace 1.Úvod 2.Hodnocení vývoje SOU Liběchov 3.Vzdělávací nabídka školy 4.Odpovědnost ředitele školy 5.Personální stav 6.Vývoj hospodaření školy 7.PO a BOZP 8.Spolupráce se sociálními partnery 9.Zapojení do programů a grantů 10.Volnočasové aktivity 11.Hodnocení školy žáky 12.Sebehodnocení výkonu ředitele 13.Závěr

1. Úvod Školský zákon ukládá provést autoevaluaci školy - provedeme systematickou analýzu - uvádíme klady a zápory jednotlivých činností SOU - uveřejňujeme korekci pro další rozvoj Právní vymezení: Zákon č. 561/2004sb. §12 Vyhláška MŠMT ČR 15/2005 Sb.§8, 9 Na zpracování se podíleli pedagogičtí pracovníci školy, žáci, provozní pracovníci

2. Hodnocení vývoje SOU Vyučované obory ve školním roce 2008/ H/001 Zahradník H/018 Prodavač – květiny E/002 Opravářské práce E/008 Květinářské práce – Květinářské a aranžérské práce E/001 Kuchařské práce Pro školní rok 2009/2010 Opravář zemědělských strojů Praktická škola dvouletá

3. Vzdělávací nabídka školy Stávající učební osnovy; AJ/NJ a jeho rozšíření do oborů typu E; Řidičský průkaz typ T a B; Svářečský průkaz; Aranžování a vazba květin i jako mimoškolní činnost; Výtvarný a keramický kroužek;

4. Odpovědnost ředitele SOU Základem výkonu funkce ředitele SOU Liběchov, je zodpovědnost za komplexní řízení všech úseků činnosti školy v souladu s platnou legislativou. Základní úseky činnosti školy: 1. Výuka teorie- zástupce ředitele pro TeV 3. Odborný výcvik- zástupce ředitele pro OV 4. Domov mládeže- vedoucí vychovatelka 5. Školní jídelna- podléhá ekonomovi školy 6. Provozní pracovníci - podléhají ekonomovi školy

5. Personální stav Počet pracovníků: Pedagogové: 29; prům. věk 41,2 Provozní pracovníci : 14; prům.věk 53,6 Vzdělávání pedagogů: Studium VŠ, DVPP, studium speciální pedagogiky Další školení v oblastech výchovy a vzdělávání

6. Hospodaření školy Tvorba nových záměrů -obnova koncepce výroby produktů na školní zahradě; -dílenské opravy aut a zemědělských strojů; -sadovnické realizace; -aranžérské výzdoby interiérů; -poskytnutí ubytovacích prostor internátů veřejnosti;

7. PO a BOZP Kvalita1 – nová závěrečná zkouška; EDIE – program pro mládež; Průběžné revize, školení pracovníků; 2x ročně nácvik evakuace školy; 8. Sociální partneři MÚ Liběchov, MÚ Želízy, ÚP Mělník, CHKO Kokořínsko, smluvní pracoviště odborného výcviku; 9. Zapojení do projektů a grantů

10. Volnočasové aktivity žáků Sportovní dny za účasti Policie ČR a Hasičů; Tradiční výstavy ; Poznávací zájezdy – Holandsko, Německo; Kroužky: výtvarný, počítačový,sportovní, jazykový, aranžování květin; Návštěvy divadel a kina; Na základě anonymních dotazníků 11. Hodnocení školy žáky

12. Závěr Silné stránky školy HrozbyPříležitostí Slabé stránky školy

Silné stránky školy Pozitivní klima školy Jídelna Domov mládeže Kuchyň Dobrá dopravní obslužnost Málo žáků ve třídách, možnost individuálníh o přístupu

Slabé stránky školy Malé finanční zdroje na údržbu Nevhodná skladba aprobace Škola nedisponuje tělocvičnou Nedostatečné využití prostor školy

Příležitosti Rozmanitá nabídka vzdělávání Podpora sociálně slabých žáků Blízkost hlavního města Celoživotní vzdělávání

Hrozby Malý zájem podnikatelů o spolupráci se školami Nezájem společnosti o nematuritní zemědělské obory Lepší uplatnění pedagogických pracovníků v jiných oblastech Zvyšování drogové závislosti žáků

Děkuji za pozornost