 ZŠ JAROŠOVA,HAVÍŘOV- ŠUMBARK  ABSORBCE TEPELNÉHO ZÁŘENÍ  VERONIKA KREJČÍŘOVÁ KAROLÍNA SMUTNÁ.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Hradec Králové – Veletrh nápadů učitelů fyziky.
Advertisements

Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK 1
Zpracování laboratorní práce SPŠ SE Liberec a VOŠ Mgr. Jaromír Osčádal.
Ing. Rudolf Drga, Ph.D. Zlín 2014 Měření směrových charakteristik detektorů narušení Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně Fakulta aplikované informatiky Ústav.
Úvodní hodina informace k předmětu ICT Úvodní hodina informace k předmětu ICT Ing. Pavel Kraják Místnost 222 linka 274.
VLIV STAVEB, PŘÍSTŘEŠKŮ A ZELENĚ NA TEPELNOU POHODU BUDOV Střední průmyslová škola stavební, Ostrava-Zábřeh, příspěvková organizace.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Mgr. Karolína Hadrbolcová Materiál: VY_52_INOVACE_PV14.31 Téma: Hustota látek.
Statistika 8. ročník Autorem materiálu je Mgr. Jana Čulíková
Specielní učebna a kabinet fyziky na ZŠ
TEL Základní osvětlení sálu reflektory PAR 64 (24ks) ze čtyř stran na stojanech. Včetně bodového reflektoru- Follow.
Měření teploty.
PERIFERNÍ ZAŘÍZENÍ Termální tiskárny Ing. Petr Bouchala Střední škola, Havířov-Šumbark, Sýkorova 1/613, příspěvková organizace Tento výukový materiál byl.
Optika.
U těles určujeme ve fyzice jejich vlastnosti – rozměr (velikost), hmotnost, objem, obsah, teplotu, barvu, tvar, tvrdost, stlačitelnost, sílu – kterou.
Zkušenosti s ICT pomůckami ZŠ V Zálomu, Ostrava – Zábřeh PaedDr. Iva Senftová.
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5 EU peníze školám registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Autor:Mgr. Stanislava Kubíčková.
Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7
FY_085_Světelné jevy_ Měření světla
Osvětlení plochy Mgr. Miluše Hamplová EU OPVK ICT2-2/ICT20 Základní škola Olomouc, Heyrovského 33 Určeno pouze pro výuku Žádná část ani celek nesmí být.
Tato prezentace byla vytvořena
Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorBc. Magda Sudková Název šablonyIII/2 – Inovace a zkvalitnění výuky.
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5 EU peníze školám registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Autor:Mgr. Stanislava Kubíčková.
Vliv osvětlení a jasu na člověka
Název úlohy: 2.14 Barvy světla
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_14.
Příprava na vyučovací hodinu a její vyhodnocení
Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Název: Stavová rovnice plynu Autor: Mgr. Miloš Boháč © 2013 VY_32_INOVACE_6B-12.
Práce s edlabem.
Anotace Prezentace, která se zabývá měřením teploty Autor Mgr. Michal Gruber Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci umí měřit a zpracovávat získané hodnoty.
Světlo - - veličiny, jednotky
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Fyzika 2. stupeň VY_52_INOVACE_01_11 Teplota tělesa Mgr. Lucie.
Účinky elektrického proudu
Tepelné jevy v experimentech Petr Kácovský KDF MFF UK 18. října 2013 Vlachovice 1.
Měření závislosti odporu rezistoru a termistoru na teplotě
Měření osvětlení na škole Odpovídá normám? Jan Zajíček, Adam Kiška
Měření délky – cvičení Autor: Mgr. Eliška Vokáčová
Zelené fluorescenční světlo odhaluje ionty uranu
AutorRNDr. Lenka Jarolímová Datum ověření ve výuce Ročník6. Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika TémaVeličiny a jejich měření.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Jana Dobrá Název DUM: VY_32_Inovace_ Vlastnosti látek Název sady: Člověk a jeho svět 4. ročník Číslo projektu:
Název školy: Základní škola a Mateřská škola při dětské léčebně, Janské Lázně, Horní promenáda 268 Autor: Mgr. Svatava Juhászová Datum: Název:
Mgr. Dagmar Muzikářová. ZAŘAZENÍ POKUSU Poznáváme složení látek - částice látek Jednoduché úlohy s dostupnými látkami a pomůckami, bez nutnosti laboratoře.
 Anotace: Materiál je určen pro žáky 8. ročníku. Slouží k naučení nového učiva. Popis tepelného záření, které nevnímáme jenom zrakem, ale i tepelnými.
VY_32_INOVACE_110_Fyzika_elektrické_ energie Mgr. Václav Černý ZŠ Speciální, Šafaříkova 991, Litvínov Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
VY_32_INOVACE_119_Fyzika_měření_času
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_11 Teplota
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Pracovní prostředí, pracovní místo
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Francová Alena
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název : VY_32_INOVACE_7B27Fy6_Objem 1
  KYSELINY – TEST Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. VY_32_INOVACE_01_26.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Zpracovatel dat: Ing. Roman Musil
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
AUTOR: Mgr. Iveta Hejtmánková
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ. 1
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název : VY_32_INOVACE_7B34Fy6_Teplota
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
Záznam veličiny získaný zapisovačem
Nové přístupy k využití ict ve výuce přírodovědných předmětů na základních, středních školách CZ.1.07/1.1.07/ CZ.1.07/1.1.07/
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_24_04 Vnitřní.
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
Teplota-zápis Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č.
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
Transkript prezentace:

 ZŠ JAROŠOVA,HAVÍŘOV- ŠUMBARK  ABSORBCE TEPELNÉHO ZÁŘENÍ  VERONIKA KREJČÍŘOVÁ KAROLÍNA SMUTNÁ

 URČENO PRO 8. A 9. ROČNÍK ZŠ  SKUPINOVÁ-LABORATORNÍ PRÁCE  NUTNOST:ŽÁCI MUSÍ:1,UMĚT OBSLUHOVAT ICT POMŮCKY 2,ZVLÁDNOUT UČIVO SVĚTELNÉ JEVY A TEPLO

 CÍL:A)OSVOJENÍ TEORIE,MĚŘENÍ TEPLOTY A INTENZITY OSVĚTLENÍ B)ZÍSKÁNÍ PRAKTICKÝCH ZKUŠENOSTÍ S VYUŽITÍM ICT POMŮCEK  ČASOVÁ NÁROČNOST:2 VYČOVACÍ JEDNOTKY  POMŮCKY:PC, řídící jednotka, zelený teploměr (2 ks), luxmetr (rozsah 0 – lx), halogenový reflektor (500W) na stojanu, bílý, žlutý, červený, černý papír, Al fólie (rozměr 150x105 mm), magnetická tabule (590x780 mm), magnety (12 ks), izolepa, nůžky, pásmo, psací a kreslící pomůcky, poznámkový sešit.

 1)MOTIVAČNÍ TAJENKA 1)MOTIVAČNÍ TAJENKA  2)ZOPAKOVÁNÍ TEORIE NA TÉMA SVĚTELNÉ JEVY  3)SEZNÁMENÍ ŽÁKŮ S POMŮCKAMI  4)SESTAVENÍ MĚŘÍCÍHO PRACOVIŠTĚ  5)PRAKTICKÁ ČÁST MĚŘENÍ  6)VYHODNOCENÍ PRVNÍ ČÁSTI LABORATORNÍ PRÁCE

 1)PRÁCE S GRAFY  2)SPRACOVÁNÍ ČISTOPISŮ A PROTOKOLŮ LABORÁTORNÍ PRÁCE  3)VYHODNOCENÍ 2. ČÁSTI HODINY VYUČUJÍCÍM

????????????????? ???????????????