Zadání cvičení N_FKIK www.matejkam.com Marek Matějka.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Genderový audit nástroj pro vyhodnocování prosazování genderové rovnosti na úrovni organizace orientován spíše na organizaci jako takovou než na dopady.
Advertisements

IBM … creating the future of learning Konference ISSS 2005, Hradec Králové Omyly při přípravě i realizaci distančního vzdělávání dospělých RNDr. Jana Pradlová,
NOVÁ MATURITA Stručná informace o průběhu a přípravě.
TALENTI V DHL SUPPLY CHAIN
UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
INTEGROVANÁ MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Řízení lidských zdrojů
Pracovněprávní vztahy v organizaci
Vize, Strategie, Cíle.
Představení doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc.
SMĚRNICE K DM. ÚČEL - PŮSOBIT PROFESIONÁLNĚ A PŘÍJEMNĚ NA KLIENTA.
Úvodní seminář pro studenty doktorského studia
Ministerstvo obrany Inspekce ministra obrany
11 Procesy a procesní řízení 22 Další charakteristiky procesu má svého vlastníka (osoba odpovídající za zlepšování procesu) má svého zákazníka (interního.
Business Intelligence
Příprava nové dopravní politiky ČR
Sociální zabezpečení a důchodová politika SZDP Přednášející: Mgr. Hana Grzegorzová Typ předmětu: povinně volitelný, kontrola docházky…..nastaveny na první.
Program 1. pracovního semináře Financování internetizace knihoven ze strukturálních fondů Havlíčkův Brod.
Maturita 2015.
OTEC A SYN mezigenerační vzdělávání v podnikání TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.
Seminární prací žák prokazuje schopnost:  vyhledávat a třídit informace,  pracovat s odbornou literaturou a internetem,  porozumět danému tématu, 
Akademický rok 2011/12 1. ročník – LS 1. cvičení
Vlastní hodnocení školy
Outsourcing jako strategický nástroj řízení nejen v komerční sféře
METODICKÝ A SUPERVIZNÍ SEMINÁŘ K PRAXI 7. února 2013.
PLÁNOVACÍ PROCESY, DRUHY PLÁNOVÁNÍ
1 BOJ NA TRHU PRÁCE aneb bojujeme se ctí Kateřina Cempírková HR manager 21. května 2008, Praha.
Podmínky pro získání zápočtu Podmínky pro získání zkoušky.
Management a rozvoj obcí
Závěrečné seminární práce 9. ročník 2014/2015
Příprava a realizace kroků k využití strukturálních fondů EU v období 2007 – 13 Jiří Čunek 1.místopředseda vlády a ministr pro místní rozvoj.
Nová závěrečná zkouška ve spolupráci škol a firem POSPOLU Olga Kofroňová, NÚV
Úvodní seminář pro studenty doktorského studia
NOVÁ MATURITA Stručná informace o jejím průběhu a přípravě.
KOMUNIKACE V PRAXI METODIKA. Vznik metodiky Čtyři moduly v rozsahu 40 hodin 20 hodin e-learningového studia 20 hodin prezenčního studia.
Management PAE DS 5. ročník. Témata přednášek Vývojové tendence managementu, charakteristika strategického řízení. Poslání podniku, podnikové cíle, identifikace.
Bakalářská práce - zpracování
Seminární práce N_TiM/pMPH.
1 „ Kdo za to může – kompletní vzdělávání pro přípravu a realizací projektu z PRV“
Alena Gajdůšková - senátorka Talent marketingových komunikací.
Jak psát projekt a bakalářskou práci. Termíny Dnes : Zadání projektu : odevzdání projektu : zveřejněn rozpis prezentací Týden
Řízení lidských zdrojů v mezinárodním prostředí Seminář pro studenty VŠE listopad 2003 Alena Olšarová, HR & Development Manager.
Ing. Zuzana Khendriche Trhlínová, ph.d.
Jak na rovné příležitosti? V 5 krocích. 1. Vyjasnění postoje Tlak na rovnost žen a mužů, zejména na rovnost žen a mužů při práci, roste. Je to dáno zvláště.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A5 Nástroje informatiky pro získávání informací a jejich zpracování.
Administrativní technika. Struktura předmětu Přednášky: –Úvod, struktura předmětu –Procesy v organizaci, jejich charakteristika –Administrativní procesy,
1.1. Podpora prodeje TUTORIAL Ing. Vilém Kunz,Ph.D.
ÚVOD, MANAGEMENT, STRATEGICKÉ ŘÍZENÍ
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Aktivity ve skupinách 1.Týmy (stanovte jednoho mluvčího – bude se mnou komunikovat za celou skupinu) 2.Podnikání a)sestavení zahajovací rozvahy b)konkrétní.
ZÁSADY KONCIPOVÁNÍ LOGISTICKÝCH SYSTÉMŮ KAPITOLA 5: VZTAH STRATEGIE PODNIKU A LOGISTICKÉHO PLÁNOVÁNÍ, CÍLE, METODY A NÁSTROJE PLÁNOVÁNÍ, POSTUPOVÉ KROKY.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová č.d.634.
Úvod do studia Základní informace o předmětu Robert Zbíral Maxim Tomoszek.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634.
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 10: Personální řízení v MSP.
Setkání s doktorandy Setkání s doktorandy
Katedra managementu ŘÍZENÍ OBCHODU – SEMINÁRNÍ PRÁCE Nesplněná docházka Ing. Patricia Jakešová
Sekce fondů Evropské unie (Sekce 8) Hlavní náplň Zajištění činností Řídicího orgánu operačních programů spolufinancovaných z ESF (OP LZZ a OPZ), Zprostředkujících.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
Závěrečné seminární práce 9. ročník 2016/2017
Seminární práce – splněná docházka
Zdravotnický management
Zdravotnický management
Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634
Zdravotnický management
Samostatná odborná práce H/02 Včelař
Kvalita a akční plánování rozvoje vzdělávání. kvalita a akční plánování rozvoje vzdělávání.
Zralostní model SK Florbal Benešov: komentář 2018
Projekt manažer SK Florbal Benešov: Individuální plán rozvoje dle zralostního modelu pro období Petr Tůma.
Transkript prezentace:

Zadání cvičení N_FKIK www.matejkam.com Marek Matějka

Definice úkolů Každá pracovní skupina zcela samostatně zpracuje zadaný úkol přesně podle zadání úkolu a následně vypracuje prezentaci k danému úkolu. Prezentace nesmí být kratší 15 minut a delší dvaceti. Prezentuje každý člen pracovní skupiny, a to konkrétní část zadaného a zpracovaného úkolu. Každá skupina si zvolí svého mluvčího, který jedná a vystupuje za celou skupinu. www.matejkam.com

Definice úkolů Zpracování úkolu musí být samostatné, původní a komplexně pojaté. Úrovní obsahu i formy musí zpracování úkolu včetně vytvořené prezentace odpovídat jednak studentům magisterského studia, jednak formou studentům marketingové komunikace. Hodnocená budou i jednotlivá vystoupení a přesvědčivost prezentace každého jednoho člena pracovní skupiny. Jednotlivé skupiny si své úkoly vylosují po svém ustavení. Losují mluvčí skupin. www.matejkam.com

Definice úkolů Termíny prezentací: Skupina A … 22.11. 2012 Skupina B … 22.11. 2012 Skupina C … 22.11. 2012 Skupina D … 06.12. 2012 Skupina E … 06.12. 2012 www.matejkam.com

Zadání témat Vytvořte komplexní motivační plán pro zaměstnance firmy (XY), a to zejména se zřetelem na personální stabilizaci zaměstnanců a dlouhodobého snížení koeficientu fluktuace. Jedním z nástrojů motivačního plánu (programu) nechť jsou jednotlivé prvky firemní kultury. Zpracuje pracovní skupina: Mluvčí skupiny: Termín prezentace: www.matejkam.com

Zadání témat 2. Identifikujte a charakterizujte bariéry externí a interní komunikace firmy (XY) a navrhněte jejich řešení. Vytvořte návrh optimální strategie jejich prezentace dovnitř i vně firmy. Zpracuje pracovní skupina: Mluvčí skupiny: Termín prezentace: www.matejkam.com

Zadání témat 3. Vytvořte návrh plánu na sjednocení firemní kultury firmy (XY), tj. návrh kompletní corporate identity včetně design manuálu. Neopomeňte navrhnout optimální způsob jeho prezentace dovnitř i vně firmy. Zpracuje pracovní skupina: Mluvčí skupiny: Termín prezentace: www.matejkam.com

Zadání témat 4. Vytvořte podrobný návrh nového firemního časopisu určeného pro zaměstnance v rámci efektivní interní komunikace firmy (struktura, design, distribuční kanály). Neopomeňte využít tohoto nástroje interní komunikace i pro účely komunikace externí. Zpracuje pracovní skupina: Mluvčí skupiny: Termín prezentace: www.matejkam.com

Zadání témat 5. Vytvořte filosofii nově vznikajícího podnikatelského subjektu. Dále se zaměřte na vytvoření původní mise, vize, jednotlivých nástrojů interní komunikace a určete primární instrumenty komunikace externí. Zpracuje pracovní skupina: Mluvčí skupiny: Termín prezentace: www.matejkam.com

Definice pracovních skupin Každá skupina má 5 členů. Každá skupina je koedukovaná (minimálně 1 muž). Rozděluje se celkem 26 studentů (8M, 18F). Každá skupina si zvolí (vybere) mluvčího. Na ustavení skupiny a zvolení mluvčího je max. pět minut. Nebude-li zvládnuto v čase, ustaví administrativně vyučující. Skupina, která bude mít nejlepší prezentaci, absolvuje předmět automaticky bez standardních požadavků na zakončení předmětu. www.matejkam.com

Definice pracovních skupin Skupina A Benešová Leona Brandejs Josef Hybš Svatopluk Pamánková Květa Ruml Vladimír Skupina B Havlová Michaela Holíková Jana Horský Jan Klimáčková Zuzana Králová Monika Tykvart Tomáš www.matejkam.com

Definice pracovních skupin Skupina C Hejduková Petra Kaderová Hana Koutníková Veronika Nejman Marek Nejmanová Nikola Skupina D Baboučková Klára Hanousek Miloš Jedlanová Iveta Štefkeová Jana Vojtová Kateřina www.matejkam.com

Definice pracovních skupin Skupina E Čtvrtníková Alena Eliášová Petronela Lundáková Andrea Ryklová Anna Mluvčí skupin: A … B … C … D … E … www.matejkam.com

Doporučená literatura www.matejkam.com

Doporučená literatura www.matejkam.com

Doporučená literatura www.matejkam.com