Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

1 BOJ NA TRHU PRÁCE aneb bojujeme se ctí Kateřina Cempírková HR manager 21. května 2008, Praha.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "1 BOJ NA TRHU PRÁCE aneb bojujeme se ctí Kateřina Cempírková HR manager 21. května 2008, Praha."— Transkript prezentace:

1 1 BOJ NA TRHU PRÁCE aneb bojujeme se ctí Kateřina Cempírková HR manager 21. května 2008, Praha

2 2 Bojovník se představuje  Gamex CB a VISCOFAN CZ  členové skupiny Viscofan group od roku 1996  druhý největší zaměstnavatel v Českých Budějovicích  850 zaměstnanců, 10 agenturních zaměstnanců  zisk pro zdanění za rok 2007 140 mil CZK

3 3 Situace na bojišti  nezaměstnanost v regionu dlouhodobě pod 5%  nekoncepční vzdělávání v regionu – nedostatek učňovských škol  silná konkurence na trhu práce v dělnických profesích  Bosch, písecká průmyslová zóna  neprofesionálnost místních agentur práce

4 4 Silné stránky bojovníka  po změně v managementu kompaktnost vedení firmy  tradiční českobudějovický zaměstnavatel  zaměstnavatel s dlouhodobou stabilitou a perspektivou  lokace přímo v centru města  odměňování na úrovni regionu s bonusy a benefity  vůle ke změně

5 5 Slabé stránky bojovníka  dlouholetá řízená absence externího PR  tradice a vazby uvnitř firmy  směnný nepřetržitý provoz  široká organizační struktura  nenastavené HR procesy

6 6 Rozhodnutí bojovníka bojovat  rok 2006 – požadavek na zvýšení ziskovosti majiteli  řešení – zvýšení efektivity „přes lidi“  řízená změna firemní kultury  nastavení HR procesů  být vidět na veřejnosti – aktivní externí PR  být slyšet uvnitř firem – aktivní interní PR  budování důvěry a důvěryhodnosti

7 7 Bojovníkův plán  Projekt Formování Firemní kultury Poslání, Vize, Hodnoty Job designy Hodnotící a motivační systém Manažerské vzdělávání Manažerská filosofie Personální politika Řízená interní komunikace Řízená externí komunikace Budování image dobrého zaměstnavatele

8 8 Bojovníkovy vyhrané bitvy  změna klimatu ve firmách  změna odměňovacího systému  oboustranně funkční interní komunikace  stabilizace týmu  ví se o nás  již v prvním roce ze tří splnění zadání zvýšení zisku

9 9 Bojovníkův další osud  Přizpůsobení se možnostem trhu práce  Důraz na udržení kmenových zaměstnanců potravinářská výroba (cizinci riziko) přizpůsobování se určitým skupinám lidí (6-ti hodinové úvazky pro maminky pro mateřské dovolené, vnitřní přesčasy, zkrácené úvazky pro „starší“ zaměstnance atd) identifikace „ohrožených“ skupin zaměstnanců (klíčoví zaměstnanci, profesní skupiny)  Podpora soukromého života zaměstnanců (školka)  Humor a pohoda ve firemním životě  Podpora žádoucího image firmy v regionu (doprava).

10 10 Bojovníkova budoucí ideální kondice  Regionální zaměstnavatel roku 2009  Provozovatel školky a „klokánku“  Plný stav kmenových zaměstnanců  Široké povědomí o firmě v regionu  Alespoň 75% spokojených zaměstnanců (VVM)  Stabilita, prosperita, efektivita – klid ze strany majitelů

11 11 Děkuji za pozornost A nyní je řada na Vás. Zajímá-li Vás cokoli o nás, ptejte se, prosím.


Stáhnout ppt "1 BOJ NA TRHU PRÁCE aneb bojujeme se ctí Kateřina Cempírková HR manager 21. května 2008, Praha."

Podobné prezentace


Reklamy Google