Zadání cvičení N_FKIK www.matejkam.com Marek Matějka
Definice úkolů Každá pracovní skupina zcela samostatně zpracuje zadaný úkol přesně podle zadání úkolu a následně vypracuje prezentaci k danému úkolu. Prezentace nesmí být kratší 15 minut a delší dvaceti. Prezentuje každý člen pracovní skupiny, a to konkrétní část zadaného a zpracovaného úkolu. Každá skupina si zvolí svého mluvčího, který jedná a vystupuje za celou skupinu. www.matejkam.com
Definice úkolů Zpracování úkolu musí být samostatné, původní a komplexně pojaté. Úrovní obsahu i formy musí zpracování úkolu včetně vytvořené prezentace odpovídat jednak studentům magisterského studia, jednak formou studentům marketingové komunikace. Hodnocená budou i jednotlivá vystoupení a přesvědčivost prezentace každého jednoho člena pracovní skupiny. Jednotlivé skupiny si své úkoly vylosují po svém ustavení. Losují mluvčí skupin. www.matejkam.com
Definice úkolů Termíny prezentací: Skupina A … 22.11. 2012 Skupina B … 22.11. 2012 Skupina C … 22.11. 2012 Skupina D … 06.12. 2012 Skupina E … 06.12. 2012 www.matejkam.com
Zadání témat Vytvořte komplexní motivační plán pro zaměstnance firmy (XY), a to zejména se zřetelem na personální stabilizaci zaměstnanců a dlouhodobého snížení koeficientu fluktuace. Jedním z nástrojů motivačního plánu (programu) nechť jsou jednotlivé prvky firemní kultury. Zpracuje pracovní skupina: Mluvčí skupiny: Termín prezentace: www.matejkam.com
Zadání témat 2. Identifikujte a charakterizujte bariéry externí a interní komunikace firmy (XY) a navrhněte jejich řešení. Vytvořte návrh optimální strategie jejich prezentace dovnitř i vně firmy. Zpracuje pracovní skupina: Mluvčí skupiny: Termín prezentace: www.matejkam.com
Zadání témat 3. Vytvořte návrh plánu na sjednocení firemní kultury firmy (XY), tj. návrh kompletní corporate identity včetně design manuálu. Neopomeňte navrhnout optimální způsob jeho prezentace dovnitř i vně firmy. Zpracuje pracovní skupina: Mluvčí skupiny: Termín prezentace: www.matejkam.com
Zadání témat 4. Vytvořte podrobný návrh nového firemního časopisu určeného pro zaměstnance v rámci efektivní interní komunikace firmy (struktura, design, distribuční kanály). Neopomeňte využít tohoto nástroje interní komunikace i pro účely komunikace externí. Zpracuje pracovní skupina: Mluvčí skupiny: Termín prezentace: www.matejkam.com
Zadání témat 5. Vytvořte filosofii nově vznikajícího podnikatelského subjektu. Dále se zaměřte na vytvoření původní mise, vize, jednotlivých nástrojů interní komunikace a určete primární instrumenty komunikace externí. Zpracuje pracovní skupina: Mluvčí skupiny: Termín prezentace: www.matejkam.com
Definice pracovních skupin Každá skupina má 5 členů. Každá skupina je koedukovaná (minimálně 1 muž). Rozděluje se celkem 26 studentů (8M, 18F). Každá skupina si zvolí (vybere) mluvčího. Na ustavení skupiny a zvolení mluvčího je max. pět minut. Nebude-li zvládnuto v čase, ustaví administrativně vyučující. Skupina, která bude mít nejlepší prezentaci, absolvuje předmět automaticky bez standardních požadavků na zakončení předmětu. www.matejkam.com
Definice pracovních skupin Skupina A Benešová Leona Brandejs Josef Hybš Svatopluk Pamánková Květa Ruml Vladimír Skupina B Havlová Michaela Holíková Jana Horský Jan Klimáčková Zuzana Králová Monika Tykvart Tomáš www.matejkam.com
Definice pracovních skupin Skupina C Hejduková Petra Kaderová Hana Koutníková Veronika Nejman Marek Nejmanová Nikola Skupina D Baboučková Klára Hanousek Miloš Jedlanová Iveta Štefkeová Jana Vojtová Kateřina www.matejkam.com
Definice pracovních skupin Skupina E Čtvrtníková Alena Eliášová Petronela Lundáková Andrea Ryklová Anna Mluvčí skupin: A … B … C … D … E … www.matejkam.com
Doporučená literatura www.matejkam.com
Doporučená literatura www.matejkam.com
Doporučená literatura www.matejkam.com