Dnes fiktivně, zítra reálně.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MARKETING A MANAGEMENT
Advertisements

1 VŠFS KS LS 2004/05 SF a FK Rámec podpory společenství ČR
PLÁNOVÁNÍ A STRATEGIE Management a marketing
Systémové pojetí manažerské práce
AKCENT TISKÁRNA VIMPERK S.R.O. Jan Syrovátka Jiří Hradský.
Tvorba mezinárodních podnikových sítí a strategických aliancí
Aktivita číslo 5 Návrh a zavedení systému centrální administrace a řízení projektů Zvýšení kvality řízení na Krajském úřadě Plzeňského kraje.
SWOT Analýza Daniel Vančura.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 34Číslo.
M ARKETING – S WOT ANALÝZA Ing. Jiří Šilhán. P OJETÍ MARKETINGU Pohled ekonomů: Marketing je proces výměny užitné hodnoty, kterou kupující získává od.
 Jeho principy začala uplatňovat M. Thatcherová v reakci na zvyšující se tlak veřejnosti na politiky v 70. letech 20. století ve Velké Británii.  Veřejnost.
PLÁNOVACÍ PROCESY, DRUHY PLÁNOVÁNÍ
Stipendijní informační portál - Business Strategie.
NOVÉ TRENDY V BANKOVNICTVÍ NEW TRENDS IN BANKING SECTOR Ing
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Rizikový kapitál jako zdroj financí Jindřich Šimeček Mezinárodní grantový projekt MŠMT (nositelem VŠMIE; zpracován ve spolupráci s Ruskou federací) „1P05ME816.
Vybrané metody analýzy
METODIKA VSTUPNÍHO HODNOCENÍ Základní přehled. Návrh projektu Ing. Pavel Růžička Kurz Manažer udržitelné spotřeby a výroby v rámci projektu.
Analýza makro a mikroprostředí
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
MARKETINGOVÁ SITUAČNÍ ANALÝZA
Analýza vlastního podniku
Prostředí pro podnikání a rozhodující faktory růstu MSP Karel Havlíček květen 2008.
Město – atraktivita pro investory. 1. Zhodnocení pozice – cíl 2. Krátkodobá atraktivita – zvýhodnění investorů, +, - 3. Dlouhodobá atraktivita.
Reforma českého zdravotnictví poznámky a připomínky
Komplexní analýzy.
Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Strategický management
Prosperita organizace
Přednáška č.4 Vstup na zahraniční trhy při výrobě v zahraničí.
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Mgr. Martin Turnovský, MBA Sekce rozvoje podnikatelského prostředí a konkurenceschopnosti © Ministerstvo průmyslu a obchodu Strategické záměry a.
Plánovací proces a druhy plánování
SKIP 2010 Praha SKIP 2010 Praha Marketing s lidskou tváří.
Strategický management
ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ
Strategický management
MARKETINGOVÉ STRATEGIE NA TRZÍCH EU MLÉKÁRNA KUNÍN
SWOT analýza David Kobza. Co analyzujeme S trenghts – silné stránky W eaknesses – slabé stránky O pportunities – příležitosti T hreats – hrozby  vnitřní.
Tržní prostředí.
Principy segmentace vnějšího a vnitřního prostředí podniku
V.Prosperita organizace
MANAGEMENT A MARKETING PRO RVS
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingové strategie Ročník / obor studia:III..
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Jednodušší cesta k dotacím v novém programovém období Místní akční skupina Rakovnicko.
Hospodaření nepodnikateských organizací 1 Finance a řízení - rozpočty.
Podnik Typologie a efektivnost Cíle. Podle právní formy Podniky jednotlivce Obchodní společnosti  Osobní Veřejná obchoní společnost Komanditní společnost.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Strategická analýza společnosti TIBBIS, s. r. o.
Strategie.
Řízení vtahů se zákazníky ve vybraném podniku
Marketingový plán podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Akcent tiskárna Vimperk s.r.o.
Marketing neziskových organizací
Strategie vyplývající ze SWOT analýzy
Lokální strategie rozvoje základního vzdělávání ORP Otrokovice
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Ekonomika malých a středních podniků
„Take a Breath! – Adaptation Actions to reduce adverse health impacts of air pollution“ „Nadechni se! – Aktivity směřující ke zmírnění zdravotních dopadů.
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
DALŠÍ KROKY V OBLASTI RACIONALIZACE SÍTĚ ŠKOL
Transkript prezentace:

Dnes fiktivně, zítra reálně. Analýza SWOT Dnes fiktivně, zítra reálně.

Analýza SWOT Silné a slabé stránky Nebezpečí a příležitosti Tvorba podnikové strategie metodikou SWOT (TOWS)

Analýza SWOT Vnitřní činitelé - silné stránky - slabé stránky Vnější činitelé - příležitosti - ohrožení

Vnitřní činitelé – silné stránky - kapitálová síla – nízké zadlužení, - rezervní fondy, - kapacita výzkumu a vývoje, - vybavenost stroji a zařízeními, - stupeň automatizace, - tradice, - image, - servis, atd.

Vnitřní činitelé – slabé stránky - zastaralá zařízení, - zastaralé výrobky, - výkyvy v kvalitě, - nižší kvalita, - nedostatek kvalifikovaných lidí, - nižší úroveň managementu, - pokažená pověst, atd.

Vnější činitelé - příležitosti - chyby konkurence, - spolupráce podniků, - krátkodobé i dlouhodobé smlouvy, - státní zakázky, - granty, - nové zahraniční trhy, atd.

Vnější činitelé - nebezpečí - silná konkurence, - diskriminační opatření, - nestabilní trh, - politické převraty, - mezinárodní napětí, atd.

Analýza SWOT Činitele vnější vnitřní Příležitosti Opportunities Nebezpečí Threats Silné stránky Strengths Ofenzivní strategie „SO“ Mírně ofenzivní strategie „ST“ Slabé stránky Weeknesses Defenzivní strategie „WO“ Zůstatková strategie „WT“

Ofenzivní strategie - výrazně nový výrobek, - modernizace výroby, - možnost dosahovat vyšších cen nebo naopak podstatné snížení cen, - rozvinutý marketing, - vyšší riziko, atd.

Zůstatková strategie - ústup z trhu, - orientace na doplňkové výrobky a služby, - časté fúze se silnějším podnikem, někdy až likvidace

Dnes fiktivně, zítra reálně. Analýza SWOT Dnes fiktivně, zítra reálně.