Úprava vzorců. dělení se změní na násobení t přemístíme na druhou stranu s opačnou operací dělení se změní na násobení Chceme osamostatnit veličinu s.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Energie mechanická Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, Petr Jeřábek. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky.
Advertisements

Operace s vektory.
Algebraické výrazy: počítání s mnohočleny
MECHANICKÁ PRÁCE A ENERGIE
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Pro Nekonečno – RC Palouček
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Nový Jičín, Komenského 66, p. o
VY_42_INOVACE_377_CELÁ ČÍSLA – POČETNÍ OPERACE
Počítáme s celými čísly
Kmitavý pohyb 1 Jana Krčálová, 8.A.
Síla jako FV Skládání sil - opakování (FV) - opakování (síly)
Riskuj - pravidla Otázky si skupina může zvolit libovolně
Zlomky RNDr. Ivana Holubová.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registra č ní č íslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_65.
Číselným oborem rozumíme číselnou množinu, na které jsou definovány bez omezení početní operace sčítání a násobení, tj. číselný obor je vzhledem k těmto.
Tabulkový procesor MS EXCEL II. VZORCE A FUNKCE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Světlana Filipová. Materiál zpracován v.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Výrazy.
Pavlína Valtrová, 3. C. Každá dvě tělesa se vzájemně přitahují stejně velkými gravitačními silami opačného směru. Velikost gravitační síly F g pro dvě.
Druhy energie Druhy energie - polohová, - pohybová, - tepelná
Téma: CELÁ ČÍSLA – PROCVIČENÍ 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_034.
Lineární rovnice Řešit rovnici znamená určit neznámou. Při řešení rce se snažíme neznámou dostat na jednu stranu a všechno ostatní na stranu druhou.
* Druhá odmocnina Matematika – 8. ročník *
* Druhá mocnina Matematika – 8. ročník *
* Třetí odmocnina Matematika – 8. ročník *
Násobení a dělení.
Sčítání, odčítání, násobení a dělení úhlů (početní)
SOUVISLOST KMITAVÉHO POHYBU S ROVNOMĚRNÝM POHYBEM PO KRUŽNICI
Algebraické výrazy a jejich úpravy
* Třetí mocnina Matematika – 8. ročník *
NÁZEV: VY_32_INOVACE_470_Matematické operace
KINEMATIKA - popisuje pohyb těles - odpovídá na otázku, jak se těleso pohybuje - nezkoumá příčiny pohybu.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Vladislav Michl Název: VY_32_INOVACE_579_ČÍSLO_MILION Téma: OPAKOVÁNÍ ZÁPISU ČÍSLA.
Gravitační pole – úloha h) Zuzana Vlasáková, 8.A.
Hustota.
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Úprava výrazu na součin vytýkáním před závorku.
Rozklad mnohočlenů na součin
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Geome trie Des. čísla Zlomky Matem.
Moment setrvačnosti momenty vůči souřadnicovým osám x,y,z
Téma: CELÁ ČÍSLA – PROCVIČENÍ 1
Racionální čísla.
Operace s vektory Autor: RNDr. Jiří Kocourek.
MOCNINY.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
VEKTORY.
Rozklad mnohočlenů na součin
Repetitorium z fyziky I
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_42_INOVACE_12_18 Název materiáluČíselné.
ČÍSELNÉ OBORY, VÝRAZY - OPAKOVÁNÍ Cyrilometodějská církevní základní škola Lerchova 65, Brno Tento výukový materiál vznikl v rámci projektu EU–peníze do.
3.4 LOMENÉ VÝRAZY Mgr. Petra Toboříková. Lomené výrazy = výrazy ve tvaru zlomku pracujeme s nimi jako se zlomky musíme stanovit podmínky ve jmenovateli.
Pohybové rovnice zákon sílypočáteční podmínkyčasová závislost souřadnic / rychlosti.
Odčítání zlomků s různými jmenovateli Výukový materiál pro 7.ročník Autor materiálu: Mgr. Martin Holý Další šíření materiálu je možné pouze se souhlasem.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Vladimír.
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Vladimír.
* Dělení zlomků Matematika – 7. ročník *
* Násobení zlomků Matematika – 7. ročník *
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR: Ing. Renata Kremlicová NÁZEV: Sčítání a odčítání racionálních čísel.
Algebraické výrazy: počítání s mnohočleny
Průměrná rychlost ZŠ Velké Březno.
Lomené algebraické výrazy
Harmonický oscilátor – pružina
Rozklad mnohočlenů na součin
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Upravila R.Baštářová.
Algebraické výrazy: počítání s mnohočleny
Algebraické výrazy: počítání s mnohočleny
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Transkript prezentace:

Úprava vzorců

dělení se změní na násobení t přemístíme na druhou stranu s opačnou operací dělení se změní na násobení Chceme osamostatnit veličinu s přehodíme strany vzorce (to je pouze estetická záležitost) Další

t přemístíme na druhou stranu s opačnou operací dělení se změní na násobení Chceme osamostatnit veličinu W (práce) přehodíme strany vzorce (to je pouze estetická záležitost) dělení se změní na násobení Další

S přemístíme na druhou stranu s opačnou operací dělení se změní na násobení Chceme osamostatnit veličinu F (síla) přehodíme strany vzorce (to je pouze estetická záležitost) dělení se změní na násobení Další

a přemístíme na druhou stranu s opačnou operací sčítání se změní na odčítání Chceme osamostatnit veličinu m (hmotnost tělesa) pár estetických úprav násobení se změní na dělení Další

g.h přemístíme na druhou stranu s opačnou operací sčítání se změní na odčítání Chceme osamostatnit veličinu m (hmotnost tělesa) pár estetických úprav násobení se změní na dělení Další

m.g přemístíme na druhou stranu s opačnou operací sčítání se změní na odčítání Chceme osamostatnit veličinu h (výška polohy tělesa) pár estetických úprav násobení se změní na dělení Další

Opakování matka moudrosti

Chceme osamostatnit veličinu v (okamžitá rychlost) Další

Chceme osamostatnit veličinu m (hmotnost tělesa) Další

Chceme osamostatnit veličinu R (odpor tělesa) Další

Chceme osamostatnit veličinu m (hmotnost tělesa) Další

Další vzorce

zlomky na obou stranách převrátíme dále pokračujeme stejným postupem Chceme osamostatnit veličinu t Další

zlomky na obou stranách převrátíme dále pokračujeme stejným postupem Chceme osamostatnit veličinu t Další

zlomky na obou stranách převrátíme dále pokračujeme stejným postupem Chceme osamostatnit veličinu S Další

b 2 přemístíme na druhou stranu s opačnou operací sčítání se změní na odčítání Chceme osamostatnit veličinu a 2 pár estetických úprav sčítání se změní na odčítání pár estetických úprav Další

at přemístíme na druhou stranu s opačnou operací sčítání se změní na odčítání Chceme osamostatnit veličinu v 0 (počáteční rychlost) pár estetických úprav sčítání se změní na odčítání pár estetických úprav Další