Osobní komunikace - Obchodně administrativní pracovník Obchodně administrativní pracovník Bc. Jitka Hošková.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
představujeme vám SLIDEPLAYER.CZ
Advertisements

Kristýna Moravcová 3.I..  Jsou to všechny technologie, které se používají k práci s informacemi (nebo přesněji s daty) a ke komunikaci.  Něco, co informace.
UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
„Dobrý tým dělají detaily“ domy – byty – pozemky – domy – byty – pozemky – domy – byty – pozemky – domy.
Komunikace ve zdravotnictví – potřeba kontaktní sestry Konference nadačního fondu Porozumění Mgr. Alena Šmídová.
Spolupráce s firmami – cesta k partnerství školy a praxe Doc. RNDr. Vladimír Krajčík, Ph.D.
Dobrovolnická činnost v Domově Sue Ryder Příklad dobré praxe
UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
Internet - historie.
Rušení radiokomunikačních zařízení. Mnozí z nás si jistě již nedovedou život bez mobilního telefonu ani představit, a přitom všichni víme, že svým telefonováním.
Vzdělávání zaměstnanců Střediska sociálních služeb městské části Praha 9 je finančně podpořeno z Evropského sociálního fondu v rámci realizace projektu.
Případová studie: UNIC-Services Ltd. Firma UNIC-Services  Založena roku 1993 IT pracovníkem, jménem Saara Remes-Ulkunniemi  Firma nabízí vzdělávací.
Význam informací v podnikání
Profesionální prezentační dovednosti a jejich trénink.
Představujeme službu Samepage
Postakviziční integrace Jaké kroky se mají učinit po podpisu kupní smlouvy Pavel Seeman.
ICQ. Co je ICQ? ICQ je nejpoužívanější a nejpopulárnější komunikační program. ICQ je zkratka slangového výrazu „I seek you“ (hledám tě). Slouží ke komunikaci.
Práce v obchodním oddělení jako motivace a čest Praha, 21. 5
Co jsou to multimédia Bohumil Bareš.
Internet jako nástroj vlivu ? Dana Bérová
Jitka Navrátilová, PhD..  Přímá práce v rodině – home visiting (nástroj podpory rodiny.  Profesionální, či poloprofesionální pomoc rodině.
KOMUNIKACE A JEJÍ VYUŽITÍ V ŘÍZENÍ
 1. Autor zprávy : Původcem zprávy a tím, kdo ji předává druhým, jste vy sami. Způsob, jakým ji předáváte dál, může být ovlivněn například :  Postoj.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_050 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Bc. Jitka Hošková. pomáhá určit, který uchazeč bude pro firmu tím nejlepším zaměstnancem, a zároveň která firma bude tou nejlepší pro uchazeče. Nalézt.
Interviewing = Pohovor s klientem NKPD Lucia Madleňáková.
ČTK a státní správa komunikace v zájmu veřejnosti.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Schopnosti Pavel Šuranský.
CCO JE PARTNERSTVÍ  PARTNERSTVÍ A SOV  PARTNERSTVÍ A BUDOUCNOST Ing. Zdeňka Škarková.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo n áměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_19_JAK.
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_245 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Přisvojit si hodnoty zákazníka a přizpůsobit své jednání (výzkum trhu -> vyhodnotit, o co je zájem) => potencionální zákazníci si určí hodnoty, které.
Setkání k mezinárodnímu projektu „S uživateli sociálních služeb a nizozemskou expertízou k systémovým změnám“, , Chodská Bc. Jana Nožičková,
Působení psychologa jako člena týmu odborných pracovníků projektu AVC
Týmové dovednosti 2 Marie Blahutková. Tým – základ dobré spolupráce Neustálý růst týmů a jejich výkonnosti Zlepšování klíčových postupů Schopnost efektivně.
Komunikace. Komunikace Komunikace je přenos nejrůznějších informačních obsahů v rámci komunikačních systémů Komunikace je přenos nejrůznějších informačních.
Podnikatelský nápad Nejlepším a nejpříjemnějším způsobem, jak vytvořit úžasný produkt či službu, je udělat něco, co chceš sám používat.
Metodika posouzení Metody, techniky, postupy. Klíčová otázka: n Jak provést posouzení, aby co nejlépe reflektovalo situaci uživatele služby?
Dr. Ondroušek Lubomír, 1.místopředseda SAČM a specialista na problematiku DS pro vedení strukturovaných rozhovorů a vytvoření reprezentativního vzorku.
© 2012 Microsoft Corporation. Všechna práva vyhrazena. Přidání kontaktu Seznam kontaktů vám zjednodušuje komunikaci a umožňuje zjistit stav a kontaktní.
Soňa Pelikánová UČO: DATUM:
P ř eji Vám sílu všech ž ivl ů Prezentace jde automaticky, prosím, pusťte repro.
1 Proč potřebujeme systém managementu ? Cesta k dosažení harmonického a úspěšného života. Modul 1 Ing. Miroslav Weber.
 nejvíce využívaná služba internetu založená na www stránkách  poskytuje virtuální informační prostor, přístupný pomocí prohlížeče  výhodou www stránek.
Supervize. Slovo supervize můžeme doslovně přeložit jako nadhled. Jde o činnost, při které supervizor pomáhá pracovníkovi (supervidované osobě) získat.
Motivační dopis cíl dopisu: zapůsobit získat pozvání na rozhovor obsah dopisu: vysvětlení zájmu o práci forma dopisu: krátký text zásady při psaní: stručnost,
STAŇ SE ČLENEM! STAŇ SE ČLENEM ODBORŮ To určitě! Mnoho dobrých důvodů proč se stát členem odborů.. Protože Tvoje práva jsou naše práce Přesčas y zadarm.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_ICT_II_S1_18.
Příležitosti a rizika profesní komory pro sociální pracovníky v sociálních službách Presentace pro seminář Výboru pro sociální politiku PČR Daniela.
Jak funguje a jak jej používat?. Co to je? O je elektronická pošta, tj. způsob odesílání a přijímání zpráv pomocí počítače a sítě (místní.
ÚSKALÍ SPOLUPRÁCE S RODINOU KLIENTA ,JIRKOV PHDR. MARTINA VENGLÁŘOVÁ.
SEM VLOŽTE RAZÍTKO. Poznámka: Tato brožura je určená k tisku. Pokud chcete mít jistotu, že je umístění pro tisk správně nastavené, zkuste si ji nejdřív.
ZOBRAZIT TENTO SNÍMEK:
Místní demokracie a participace na veřejném životě
Šikanován/Obtěžován vedoucím
Inf Elektronická komunikace
Zaměstnání členů rodiny
VY_32_INOVACE_22_Sociální_sítě
Zaměstnávání osob po výkonu trestu: nebo nevyužitá příležitost?
KYBERŠIKANA.
ANOTACE SEZNÁMIT ŽÁKY S ROZVOJEM VŠECH TŘÍ ČÁSTÍ SEBEDŮVĚRY -
Komunikační a prezentační dovednosti / C2
Číslo projektu OP VK Název projektu Moderní škola Název školy
kvalitní zákaznický servis
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět: Inovace výuky prostřednictvím.
Nastartuj svou kariéru dřív než ostatní!
EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND
SIPVZ – úvodní modul P ICT a změny ve výuce (2 h) metodické poznámky.
Transkript prezentace:

Osobní komunikace - Obchodně administrativní pracovník Obchodně administrativní pracovník Bc. Jitka Hošková

Vynikající komunikační schopnosti jsou tou nejsilnější devizou, o jakou se můžeme opřít při budování kariéry i v osobním životě. Právě v komunikačních schopnostech často spočívá rozdíl mezi úspěchem a prohrou – ať už jde o dokončení pracovního úkolu nebo utváření osobních a profesních vztahů.

Technologický pokrok posledních desetiletí od základů proměnil způsob naší komunikace. Umožňuje nám komunikovat rychleji, výkonněji a účinněji.Tento rozvoj s sebou zároveň přinesl úpadek umění kvalitní komunikace. Osobní vztahy jsou přitom jádrem opravdu kvalitní a výkonné obchodní spolupráce. Jen díky rozvíjení vztahů můžeme být v naší profesionální i osobní činnosti úspěšnější. Spousta mladých lidí zahajuje svoji kariéru, a přitom neumí komunikovat se svými spolupracovníky, nadřízenými nebo zákazníky.

se stal základním dorozumívacím prostředkem se zákazníky, s kolegy i přáteli. Častokrát posíláme y i v situacích, kdy dobře víme,že by bylo mnohem lepší zvednout telefon nebo dokonce jenom vstát, dojít do vedlejší kanceláře a zprávu kolegovi sdělit. Při takovém „schovávání se“ za tedy není vůbec divu, že klesá naše schopnost kvalitní konverzace, ať už při telefonování nebo osobním setkání. Mnoho lidí postrádá dostatečnou sebedůvěru k tomu, aby se nahlas ozvali třeba jen v rozhovoru s druhým, natož aby promluvili v nějaké skupině nebo na poradě.

 Chcete si zajistit pracovní pohovor (Dobré komunikační schopnosti budete potřebovat k tomu, abyste zajistili, že si vaší žádost o pracovní pozici někdo se zájmem přečte a na jejím základě vás pozve na pohovor.)  Toužíte získat konkrétní pracovní pozici (Během pohovoru budete muset účinně komunikovat, abyste se dobře prodali a získali tak vysněnou pracovní pozici.)

 Chcete být v práci úspěšní (Při své práci budete žádat patřičné informace, diskutovat o problémech, rozdělovat pokyny, pracovat v týmu a budete neustálém v kontaktu se spolupracovníky i s klienty.)  Chcete postupovat v kariéře (Zaměstnavatelé mají zájem o zaměstnance, kteří dokážou samostatně přemýšlet, jsou iniciativní a umí řešit problémy. Pokud chcete být vnímáni jako přínos pro vaši firmu, nestačí jen dobře vykonávat svou práci. Je důležité sdělovat své nápady ohledně zlepšení různých pracovních postupů, výrobků nebo služeb.)

Dříve existovala jen klasická papírová pošta, pak přišel dálnopis a poté fax, který komunikaci výrazně urychlil. Potom se objevil a najednou jsme všichni posílali zprávy SMS, tak rychle, že jsme si mysleli, že už to rychleji nepůjde – jen do chvíle, než se objevilo ICQ. Dnes se nám zdá, že to už musí být nejvyšší vrchol telekomunikačního rozvoje.

Zde je několik zásadních důvodů, proč v dnešním proměnlivém světě tolik potřebujeme umět dobře komunikovat: Neustálý pokrok v technologiích : internet, , fax, hlasová pošta, posílání rychlých elektronických vzkazů, konferenční hovory, videokonference – naší komunikaci naprosto proměnily. Kanceláře mohou fungovat i z auta, hotelu, domova z New Yorku, z Pekingu atd. Všem zúčastněným ukazujete, jaké jsou vaše komunikační schopnosti. Globální komunikace : stále více firem funguje v globálním měřítku, bez ohledu na regionální, mezinárodní i etnické hranice. Musíme se naučit chápat rozmanitá kulturní prostředí, přesvědčení i různé povahy.

Informační věk: vzhledem k obrovskému množství informací se musíme efektivně rozhodovat na základě dat, které získáme ze svého okolí. Musíme také vědět, jak pohotově a účinně informace nalézt, získat, zpracovat a předat dál. K dispozici je takové množství zpráv, že jsme se svými sděleními stavěni před těžký úkol svého posluchače zaujmout natolik, aby nás vyslechl a náležitě reagoval. Týmová pracovní prostředí: tradiční hierarchické vedení firmy se mění a standardem se stává kolektivní práce. Je důležité mít stále před očima jednotlivé členy a zároveň chápat, jak skupiny lidí fungují. Musíme se naučit pečlivě druhým naslouchat a pozorovat je, abychom byli schopni interpretovat všechny verbální i nonverbální podměty, které od nich dostáváme.

  Stress at work / Office stress COMPILATION!!!