Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/34.0028 Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/34.0028 Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika."— Transkript prezentace:

1 Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/34.0028 Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika Ročník 4.4. Datum vytvoření8. 2. 2013 Anotace Výklad nové látky -seznámení s reklamou na internetu -prezentace Metodický pokynprezentace je určena jako výklad do hodiny i jako materiál k samostudiu Pokud není uvedeno jinak, použitý materiál je z vlastních zdrojů autora. Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám

2 INTERNETOVÝ MARKETING

3 VÝZNAM INTERNETOVÉHO MARKETINGU v době, kdy internet byl v plenkách a webových stránek nebylo po světě tolik, nebylo potřeba ani se tolik zviditelňovat, ta doba je ale dávno pryč, pokud chcete, aby váš web byl vidět, je třeba využít internetového marketingu, potřeba internetového marketingu je v současnosti stále větší, i díky rostoucí konkurenci na internetu, bez internetového marketingu by web, který má vydělávat, nemohl existovat.

4 INTERNET A OSTATNÍ MEDIA příchodem internetu a jeho stále širšího využití ztrácí media jako je televize, rádio, noviny, časopisy a billboardy finanční prostředky vkládané do reklamy, to je samozřejmě pro firmy, které jsou závislé na reklamě velmi podstatná změna, díky internetu musí uvedené firmy často přemýšlet o tom, co nového nabídnout zákazníkům, aby nepřišli o finanční prostředky získané z reklamy, přesto se stále více peněz investovaných do reklamy přesouvá do internetových firem.

5 JAK NA TO způsobů, jak docílit většího úspěchu, tedy získat více zákazníků, je několik, mezi ty tradiční patří bannerová reklama, její vyžití najdete tam, kde potřebujete oslovit širokou veřejnost bez rozdílu zájmů, v případě oslovení konkrétního zákazníka sáhnete po optimalizaci pro vyhledávače – SEO (search engine optmization), stejně tak fungují i PPC (pay per click – platba za kliknutí) kampaně, pokud se potřebujete zviditelnit, můžete využít i sociální sítě, např. facebook.

6 BANNEROVÁ REKLAMA pokud vaše firma nabízí nové pojištění, letní zájezdy nebo výprodej zboží, pak bannerová reklama je asi nejvhodnější volbou, jak na sebe upozornit, bannerová reklama působí na všechny zákazníky internetu, kteří se na webovou stránku s bannerovou reklamou podívají, její účinnost není díky tomu nijak vysoká, na webu se s ní můžeme setkat v podobě reklamních proužků, k výhodám bannerové reklamy patří oslovení nejširší veřejnosti - tím je docíleno posílení značky, naopak mezi nevýhody patří obtěžování, stejně jako tomu je u ostatních massmedií.

7 SEO OPTIMALIZACE webové stránky už zdaleka nejsou nástrojem k informování veřejnosti, jejich potřeba je stále větší a tedy jejich kvalita s tím musí růst, stejně tak i díky konkurenci vzrůstá kvalita webových stránek, součástí tohoto zlepšování je i SEO, díky němu dokáží vyhledávače (zejména google a seznam) vytáhnout webové stránky na dané klíčové slovo co nejvýše, tím je zajištěno zviditelnění webu v rámci všech webů, které tematicky odpovídají zvolenému klíčovému výrazu.

8 PPC KAMPANĚ PPC (pay per click – platba za kliknutí) kampaně patří stejně jako SEO k cílené reklamě, už z názvu je jasné, jaké výhody s sebou tento typ internetové reklamy přináší, držitel webových stránek platí zřizovateli služby (tedy tomu, kdo se nám stará o PPC kampaň) teprve tehdy, pokud návštěvník klikne na uvedený odkaz, odkazy se objevují pouze na vybraná klíčová slova, stejně jako u SEO optimalizace, tím je zajištěna velká účinnost ve srovnání s bannerovou reklamou.

9 REKLAMA NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH sociální sítě hýbou světem, jejich stránky navštěvuje stále více lidí, čehož se nemohli nevšimnout reklamní agentury, stejně tak i výrobní firmy mají pracovníky, kteří se snaží sociální sítě využít ve prospěch firmy, např. na facebooku se snaží komunikovat se svými zákazníky o svých výrobcích, a tak si udržovat pozornost, vedle toho se na sociálních sítích mohou lidé bavit o nových výrobcích a sdělovat si své zážitky.


Stáhnout ppt "Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/34.0028 Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika."

Podobné prezentace


Reklamy Google