Kam si ředitel schovává klíče? Miroslav Hřebecký, EDUin, o. p. s. 12. února 2014.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
III. výroční kongres poskytovatelů sociálních služeb ČR
Advertisements

Podpora personálních procesů v HR Vema Jaroslav Šmarda
Evaluace v mateřské škole
Příprava střednědobých strategických plánů škol
Příběh ZKUŠENÉHO ???? podnikatele
Spolupráce se Základní školou, Masarykova, Rychnov nad Kněžnou v rámci projektu „Nadané dítě.eu“ v lednu 2010 spolupracovala Pedagogicko-psychologická.
Autoevaluace školy Základní škola a Mateřská škola Karla Klostermanna Železná Ruda, p.o. Zahradní Železná Ruda Ctirad Drahorád, ředitel školy.
Může být ve škole …demokracie? Týden vědy 2007 Doc. PhDr. Milan Pol, CSc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D. Ústav pedagogických věd FF MU.
Modelování jako prostředek vytváření předmatematických představ
Vlastní hodnocení školy
Zvládání rizik vyplývajících z pracovního stresu ve společnosti EDUCACONSULT M&J Consulting Pardubice, Česká republika
REGISTRAČNÍ ČÍSLO: CZ.1.07/2.4.00/ NÁZEV PROJEKTU: VZNIK A ROZVOJ PARTNERSKÉ SÍTĚ PRO REALIZACI STÁŽÍ A APLIKOVANÉHO VÝZKUMU KATEDRY PSYCHOLOGIE.
Nové vzdělávací moduly pro řízení inovací a VaV v průmyslových firmách reg. č. projektu CZ.1.07/3.2.11/ Obsah vzdělávacích modulů projektu TS Ing.
Klíčová aktivita 01 Příprava budoucích lektorů pro další vzdělávání pedagogických pracovníků Podpora profesního rozvoje učitelů v počátečním vzdělávání.
Různé role zástupce ředitele školy
Malé povzbuzení pro chvíle volna
a jeho využití u klientů po CMP
Taneční a pohybová výchova
M ANAŽERSKÝ TÝM Z POHLEDU OSOBNOSTNÍ TYPOLOGIE M GR. R ENÁTA Z AJÍČKOVÁ Ředitelka Gymnázia mezinárodních a veřejných vztahů Praha s.r.o. Ředitelka Soukromého.
Kvalita potravin, příležitost pro české produkty
Kampaň „Česko mluví o vzdělávání“ aneb o co nám jde Silvie Pýchová, EDUin , Olomouc.
Inspekční hodnocení ŠVP víceletá gymnázia podle RVP ZV (víceletá gymnázia podle RVP G čtyřletá gymnázia podle RVP G) Mgr. Zdenka Spalová, Karlovarský inspektorát.
SPRÁVNÁ PRAXE Malé a střední podniky. Evropský týden BOZP (EW BOZP) Evropský týden BOZP každý rok vrcholí prezentací výsledků programu SPRÁVNÁ PRAXE 
IDIF – Seminář portrétní fotografie Jana Pazderková.
SETKÁNÍ S ŘEDITELI STŘEDOČESKÉHO KRAJE květen 2011
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 10 Stavitelé domů Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö (str.1 – 6) Možnosti využití.
| | KARAT Solution s.r.o. Systémová integrace.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingové řízení Ročník / obor studia:III.
MYŠLENKOVÉ MAPY Udělej si svoji myšlenkovou mapu „Smysluplný obchod“ (semináře)
Klíčové kompetence, výchovné a vzdělávací strategie Náměty a zkušenosti, jak pracovat s KK a VVS.
K.S.PARKET POKLÁDKA PARKET, PLOVOUCÍCH PODLAH, DŘEVĚNÝCH PODLAH VŠECH TYPŮ, VYROVNÁNÍ,LAKOVÁNÍ.
Mgr. Lucie Holacká, Národní institut pro další vzdělávání
Databázové modelování
MODERNÍ TRENDY V ŘÍZENÍ ŠKOL interaktivní program rozvoje pokročilých manažerských a personálních dovedností pro ředitele škol a školských zařízení a jejich.
Specifika vztahu ředitele a zástupce ředitele umělecké školy - příležitost k aplikaci leadershipu.
„Řízení lidských zdrojů /HR/ je jedním z hlavních úkolů managera a nikdo to za něho nemůže udělat“ Roman Vacho© City Hotel Park Dolný Kubín.
Zástupce ředitele aneb život mezi mlýnskými kameny
Odborný růst a celoživotní učení Další vzdělávání pedagogických pracovníků.
Pedagogická fakulta Masarykovy university v Brně Katedra pedagogiky
Aktivní bankovní obchody Střední odborná škola Otrokovice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Marie.
Manažer a leader. Klíčové kompetence. Pavla Kotyzová
Koncepce třídy  Činnost třídního učitele.  Třídní učitel by měl mít podporu v pracovníkovi pověřeném prevencí, ve školním psychologovi, ve výchovném.
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 10: Personální řízení v MSP.
Trendy v managementu a dopady do HR Stanislav Háša.
ZŠ Přerov, Boženy Němcové 16 Školní poradenské pracoviště Mgr. Ilona Bočinská ředitelka školy
Důvěryhodnost křesťanského politika a jeho strany.
Ředitel - manažer učící se organizace KA3. Účastníci 6 ředitelů ZŠ a SŠ v Kraji Vysočina.
ZÁŠKOLÁCTVÍ.  Záškoláctví je jedním ze závažných problémů, které musí školství řešit.
Propagace Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat.
Koučink dětí a mladistvých obětí obchodování Praha
Ředitel školy a jeho zástupce –
Co se rozumí kvalitou vzdělávacích služeb Mgr. Pavel Říha
ANNA MIHAD SHEHAHATA BAJTÍK 2017
Setkání v cyklu Střední školy a zřizovatel
Zástupce ředitele aneb život mezi mlýnskými kameny
Zátěž a rizika povolání a optimismus učitele
Koučink dětí a mladistvých
PROFESE UČITELE Radek Šír.
Čím chci být až vyrostu? Dominik Werdich.
Marketingový systém řízení
AUTOR: Kateřina Křížová
Marie Rottrová
Kdo je víc? ŘŠ nebo ZŘŠ? Dagmar Chroboková Petr Lehký.
První zkušenosti s evaluací
Kvalita a akční plánování rozvoje vzdělávání. kvalita a akční plánování rozvoje vzdělávání.
Malé povzbuzení pro chvíle volna
Labe českého vzdělávání.
Mgr. Veronika Dembická, DiS.
KLUB MLADÝCH DIVÁKŮ (KMD)
Šachová partie hodná velmistra
Transkript prezentace:

Kam si ředitel schovává klíče? Miroslav Hřebecký, EDUin, o. p. s. 12. února 2014

HR: Nehledat vhodné lidi na ideální místo, ale ideálním lidem dělat náplně na míru Využijte potenciálu slušných, lidských, upřímných a komunikativních lidí, kteří jsou v tom nejlepším smyslu loajální.

Upozaďovat slabé stránky a rozvíjet silné! U každého – ředitele i zástupců

Začněte od prázdného papíru! kdo přemýšlí a jedná jako MY, nikoliv JÁ nejdříve se zamyslet kdo je jaký a co mu jde podle toho vymýšlet ideální náplně pak teprve nazvat posty nezapomeňte přesně specifikovat kompetence a ty nasdílet celému sboru – učitelé musí vědět s čím za kým jít

Jak poznám ideální typ? MBTI

Pokrýt celé spektrum KreativciTabulkové typy

Netradiční modely Zástupce na průšvihy operativní, flexibilní ne hysterický odolný vůči stresu optimistický záchranná brzda ředitelova krytá záda

Netradiční modely Zástupce pro dobrou náladu vyzařuje radost tmelí kolektiv elementární potřeba pro ženy na pracovišti jedna z nejvděčnějších věcí, které může ředitel pro sbor udělat

Co zbyde na ředitele? Ředitel musí střešně garantovat hlavní funkci školy – pedagogický proces!

PR: pro nejdůležitější zákazníky vždy ředitel!!!

Děkuji za pozornost