Kam si ředitel schovává klíče? Miroslav Hřebecký, EDUin, o. p. s. 12. února 2014
HR: Nehledat vhodné lidi na ideální místo, ale ideálním lidem dělat náplně na míru Využijte potenciálu slušných, lidských, upřímných a komunikativních lidí, kteří jsou v tom nejlepším smyslu loajální.
Upozaďovat slabé stránky a rozvíjet silné! U každého – ředitele i zástupců
Začněte od prázdného papíru! kdo přemýšlí a jedná jako MY, nikoliv JÁ nejdříve se zamyslet kdo je jaký a co mu jde podle toho vymýšlet ideální náplně pak teprve nazvat posty nezapomeňte přesně specifikovat kompetence a ty nasdílet celému sboru – učitelé musí vědět s čím za kým jít
Jak poznám ideální typ? MBTI
Pokrýt celé spektrum KreativciTabulkové typy
Netradiční modely Zástupce na průšvihy operativní, flexibilní ne hysterický odolný vůči stresu optimistický záchranná brzda ředitelova krytá záda
Netradiční modely Zástupce pro dobrou náladu vyzařuje radost tmelí kolektiv elementární potřeba pro ženy na pracovišti jedna z nejvděčnějších věcí, které může ředitel pro sbor udělat
Co zbyde na ředitele? Ředitel musí střešně garantovat hlavní funkci školy – pedagogický proces!
PR: pro nejdůležitější zákazníky vždy ředitel!!!
Děkuji za pozornost