POSTUP VYPLNĚNÍ ŽÁDOSTI

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
SEMINÁŘ PRO ŽADATELE Integrovaný plán rozvoje města Český Těšín „Revitalizace významně postižené městské části SVIBICE“ DOBRÝ DEN!
Advertisements

Nejčastější pochybení při administraci Monitorovacích zpráv se žádostí o platbu, monitorovacích hlášení a monitorovacích zpráv o zajištění udržitelnosti.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Finanční aspekty projektů šablon.
MONITOROVACÍ ZPRÁVY v OP VK Seminář pro příjemce v rámci globálních grantů Olomouckého kraje Olomouc, 20. a 21. dubna 2009.
POSTUP VYPLNĚNÍ ŽÁDOSTI V APLIKACI BENEFIT 7+
Postup při vyplňování žádosti o platbu v Benefit7 EX-POST.
Monitorovací zpráva (MZ) Projektová část
MONITOROVACÍ ZPRÁVA Tyto globální granty jsou spolufinancovány ESF a státním rozpočtem ČR.
Benefit7 – jak vyplnit projektovou žádost
Seminář pro žadatele o finanční podporu – oblast podpory 2.4 Partnerství a sítě Mgr. Martina Černíková.
1 Způsob žádání o dotaci v rámci OP Lidské zdroje a zaměstnanost Prezentující Mgr. Petr Zavadil.
Benefit7+ - vyplňování Monitorovacích zpráv (MZ) se žádostí o platbu
PODPORA SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU PRO VEŘEJNÝ SEKTOR grantové schéma Libereckého kraje v rámci Společného regionálního operačního programu Priorita: 4. Rozvoj.
Pro MAS projekty (období 2007 – 2013) Státní zemědělský intervenční fond, Ministerstvo zemědělství.
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
PŘÍLOHY MONITOTROVACÍ ZPRÁVY Tyto globální granty jsou spolufinancovány ESF a státním rozpočtem ČR.
Program švýcarsko-české spolupráce Předkládání záměru projektu Konečný termín k předkládání projektových záměrů: ve 14:00 Místo předkládání.
1 Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST října 2008 Mgr. Kateřina Bučková.
Zpracování záměru projektu a jeho příloh Ing. Hana Kuželková, NVF, o.p.s.
SROP Vyplňování formuláře ISPROFIN Liberec, Helena Kubíčková Sekretariát Regionální rady NUTS II Severovýchod.
1 Povinné přílohy přikládané k žádosti 1.Čestné prohlášení o bezdlužnosti 1.Čestné prohlášení o bezdlužnosti 2. Rozpočet akce 2. Rozpočet akce 3. Podklady.
1 Formální náležitosti žádosti. 2 Podání žádosti konec příjmu žádostí: , 17:00 hod. konec příjmu žádostí: , 17:00 hod. osobně žadatel.
Program Iniciativy Společenství INTERREG IIIA Česká republika – Svobodný stát Bavorsko 2004 – 2006 ŽÁDOST O PODPORU Krajský úřad Plzeňského kraje Odbor.
Závěrečná monitorovací zpráva a její zpracování v Benefitu.
Vyplnění projektové žádosti. Projektová přihláška Benefit7
Povinné přílohy žádosti pro 4. výzvu k předkládání projektů v JPD 2 Mgr. Jakub Benda Magistrát hl. m. Prahy Odbor zahraničních vztahů a fondů EU Oddělení.
Vyplnění projektové žádosti. Projektová přihláška Benefit7
1 INTEGROVANÝ PLÁN ROZVOJE MĚSTA Děčín – Staré Město Připravte se na výzvu!
 ELEKTRONICKÁ ŽÁDOST ELZA Speciální verze pro 2. kolo výzvy → ke stažení na webových stránkách Plzeňského kraje.
Seminář pro žadatele o finanční podporu – OP VVV CORSO IIa, Křižíkova 34, Praha 8, konferenční sál, 4.patro Ing. Tomáš Jeřábek.
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Elektronická monitorovací zpráva BENEFIT7.
Jana Böhmová Monitorovací zpráva v aplikaci Benefit7 ORR, Krajský úřad Kraje Vysočina.
Michala Pechová Jak vyplnit webovou žádost OP VK BENEFIT7 ORR, Krajský úřad kraje Vysočina.
BENEFIT7 Barbora Zigušková Oddělení řízení grantových schémat.
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Elektronická monitorovací zpráva v BENEFIT7 Základní dokument – EMZ v BENEFIT7 platnost k
Benefit7 – jak vyplnit projektovou žádost
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva ERDF pro vysoké školy Mgr. Stanislava Podolková Praha, duben 2016.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva ESF výzva pro vysoké školy Mgr. Helena Hořáková Praha, duben 2016.
Zlepšení prostředí v problémových sídlištích Benefit 7+ Centrum pro regionální rozvoj ČR Tábor
Ministerstvo životního prostředí Státní fond životního prostředí ČR zelená linka Prioritní osa 3 – Udržitelné využívání.
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Elektronická monitorovací zpráva BENEFIT7 část
PŘÍLOHY MONITOROVACÍ ZPRÁVY 6. října OBSAH  Jednotlivé přílohy monitorovací zprávy  Elektronická žádost o platbu.
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava Nové podmínky administrace projektů Ing. Zdeněk Bogoč.
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy 12. listopadu 2008Dr. Aleš Vlk Prioritní osa 2 Výzva.
V. Projektová žádost v Benefit 7+. Obecné podmínky pro práci s aplikací Benefit7 webová aplikace BENEFIT7 OPVK je všem uživatelům přístupná na internetové.
Monitorovací zprávy projektů realizovaných v OP LZZ z hlediska obsahu Seminář pro příjemce.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Pracovní workshop pro příjemce 1. výzva 2. GG oblast.
Seminář pro žadatele o finanční podporu – OP VVV CORSO IIa, Křižíkova 34, Praha 8, konferenční sál, 4. patro 22. července 2015 Mgr. Zuzana Slimáková.
ŠKOLENÍ PRO ŽADATELE O FINANČNÍ PODPORU Z OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Jihomoravský kraj Krajský úřad Jihomoravského kraje oddělení.
Schválením žádosti projekt nekončí
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost OBECNÉ INFORMACE (seminář pro žadatele – 2. výzva, 2. GG PO 1)
Seminář k častým chybám v monitorovacích zprávách
Pracovní workshop pro příjemce 2. výzva 2. GG oblast podpory 1. 1, 1
ORR, Krajský úřad kraje Vysočina
PROJEKTOVÝ MANAGEMENT VE SPORTU
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva Mezinárodní mobilita výzkumných pracovníků Praha, 20. července 2017.
BENEFIT7 Věra Chládková Oddělení řízení grantových schémat.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva Mezinárodní mobilita výzkumných pracovníků – MSCA -IF Praha, 25. července 2017.
PODPORA NABÍDKY DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ V LIBERECKÉM KRAJI MONITOROVÁNÍ PROJEKTŮ SEMINÁŘ PRO PŘÍJEMCE 5. května 2010.
BENEFIT7 Věra Chládková Oddělení řízení grantových schémat.
ORR, Krajský úřad kraje Vysočina
ORR, Krajský úřad kraje Vysočina
ORR, Krajský úřad kraje Vysočina
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Věcná část řízení projektu (seminář pro příjemce – 1. a 2. výzva)
ORR, Krajský úřad kraje Vysočina
PODPORA NABÍDKY DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ V LIBERECKÉM KRAJI
Příprava malého projektu - 2. část Předložení MP, žádost a přílohy
V rámci Operačního programu Zaměstnanost
Výzva č. 7 PRV MAS Česká Kanada o.p.s.
Podpora vybraných druhů sociálních služeb ve Středočeském kraji II
Transkript prezentace:

POSTUP VYPLNĚNÍ ŽÁDOSTI Věra Chládková Oddělení řízení grantových schémat

registrace přihlášení

Registrační formulář

Potvrzení registrace, aktivace

Přihlášení do systému

Založení nové žádosti založení nové žádosti

Seznam formulářů

Výběr konkrétní výzvy

Vyplňování webové žádosti Typy záložek Navigace Operace se žádostí Datová oblast žádosti (slouží k vyplňování vlastního textu žádosti) Záložky vyplňujte postupně, některé jsou provázané a data se mezi nimi načítají

Vyplňování webové žádosti Barevné rozlišení polí Žlutá – povinná Šedá bez orámování – vyplňují se automaticky Šedá s orámováním – nepovinná Rozevírací seznam Nápověda k oknu

Identifikace žádosti

Projekt Vybrat Prioritní osu, Oblast podpory a Typ účetní jednotky žadatele Doplnit Název projektu (max. 50 znaků), Zkrácený název projektu a jeho anglický překlad, Stručný obsah projektu Zaškrtnout pokud je v projektu partner nebo pokud je v projektu počítáno s výběrovým řízením: Doplnit Harmonogram projektu – předpokládané datum zahájení (od 1. 9. 2009) a ukončení projektu (délka projektu 36 měsíců, max do 30. 6. 2012)

Žadatel projektu Žadatelem mohou být právnické osoby, které splňují následující podmínky: Sídlo žadatele je na území ČR; Podnikající subjekt nebo sdružení a asociace škol nebo NNO, které byly zřízeny/založeny za účelem vzdělávání nebo vědecké a výzkumné činnosti v hlavní činnosti (nebo ve vedlejší činnosti – OKEČ, …); Podnikající subjekt nebo NNO byly založeny dříve než před dvěma lety od data odevzdání žádosti; Žadatel je přímo zodpovědný za přípravu a řízení projektu a nepůsobí pouze jako prostředník; Typ žadatele je uveden ve výzvě.

Žadatel projektu Nesplnění podmínek oprávněnosti žadatele: Je v úpadku podle zákona č. 182/2006, o úpadku a způsobech jeho řešení, ve znění pozdějších předpisů; je proti němu vedena exekuce, výkon rozhodnutí nebo je v likvidaci; Nesplňuje podmínky bezdlužnosti vůči veřejné správě a zdravotním pojišťovnám; Nesplňuje podmínky oprávněných žadatelů; Podnikající subjekt nebo NNO nebyly založeny dříve než před dvěma lety od data odevzdání žádosti; Podnikající subjekt nebo NNO nebyly zřízeny nebo založeny za účelem vzdělávání v hlavní činnosti, nebo ve vedlejší činnosti není zapsáno vzdělávání.

Žadatel projektu v Benefit7 Zadat IČ – správnost zkontrolovat tlačítkem validace ARES Je plátce DPH vzhledem k aktivitám projektu Počet zaměstnanců – průměrný přepočtený počet zaměstnanců za poslední za poslední uzavřené účetní období Typ žadatele – výběr z číselníku Obec, sdružení obcí, soukromá firma, kraj, NNO aj.) Podíl na nákladech – Pokud projekt nemá partnera, musí se rovnat celkovým nákladům projektu Příjemce veřejné podpory, de minimis Zkušenosti žadatele

Adresa žadatele Zadávají se dvě adresy – oficiální adresa a adresa pro doručování (i pokud jsou shodné): nejprve zadat jeden typ adresy, uložit, tlačítkem Nový záznam zadat druhý typ a opět uložit nebo Kopírovat záznam ( změnit pouze typ adresy a uložit)

Osoby žadatele Statutární zástupce – pokud mají společné podpisové právo, uvádí se všIchni a zaškrtne se společné podpisové právo Kontaktní osoba Musí se uvést obě funkce, pokud je to jeden člověk, mohu zaškrtnout současně obě funkce.

Partner projektu Partnerem může být právnická osoba se sídlem na území ČR, která není v úpadku podle zákona č. 182/ 2006 Sb., o úpadku a způsobech jeho řešení, ve znění pozdějších předpisů, není proti ní vedena exekuce nebo výkon rozhodnutí nebo není v likvidaci a splňuje podmínky bezdlužnosti vůči veřejné správě a zdravotním pojišťovnám. Dva druhy partnerství: Bez finančního příspěvku S finančním příspěvkem

Partner projektu v Benefit7 Partner projektu, Adresa partnera, Osoby partnera – podobné jako u žadatele Zdůvodnění zapojení partnera do projektu (jaký má toto partnerství přínos, proč konkrétně tento partner, proč nelze realizovat formou dodávky od dodavatele) Popis zapojení partnera (způsob jeho zapojení v příslušných akti- vitách, podrobněji rozepsat na záložce Popis realizace klíčové aktivity) Zkušenosti partnera s řízením a realizací projektů RLZ Zkušenosti s prací s cílovou skupinou

Popis projektu Vyplňuje se: Cíle projektu Zdůvodnění potřebnosti Popis cílové skupiny Zapojení a motivace cílové skupiny Rizika projektu Popis opatření na eliminaci rizik Popis realizace plánovaných aktivit po ukončení financování z ESF Popis přidané hodnoty projektu, v čem je inovativní Vazby na jiné projekty Vnitřní postupy řízení a organizace Podporované aktivity:

Území dopadu a realizace Specifikace území dopadu přínosu projektů Lze použít filtr pro vyhledávání Podobně se vyplní místo realizace a realizované investice NUTS 3 – podíl plánovaných výdajů projektu v % vztahujících se k NUTS 3, v němž je projekt realizován; pokud je realizován ve více NUTS 3, součet vždy musí dát za projekt 100 % filtr

Klíčové aktivity Název klíčové aktivity – v přímé vazbě na podporované aktivity uvedené v příslušné výzvě (aktivity týkající se projektového řízení jsou pouze doplněním v rámci popisu a nikoliv samostatné aktivity) ESF způsobilé výdaje Křížové financování (z ERDF) Podrobný popis realizace klíčové aktivity

Klíčové aktivity Výstup klíčové aktivity Organizace zajišťující klíčovou aktivitu – Vybere se z číselníku (zde je žadatel a partneři)

Harmonogram aktivit Vyplňuje se pro jednotlivé aktivity a jednotlivé roky Postup: Rok Výběr klíčové aktivity Zaškrtnout příslušné měsíce Uložit záznam Opakovat pro všechny aktivity

Realizační tým Výběr typu pozice (manažerské či administrativní x odborné) Název Pozice Název subjektu Forma (pracovní smlouva/DPP/ DPČ) Úvazek (pracovní smlouva např. 100 nebo 50%; DPČ či DPP počet hodin za měsíc) Jednotka (počet hodin nebo %) Sazba (Výše superhrubé mzdy, u pracovní smlouvy měsíční, u DPČ/DPP hodinová) Jednotka (za hodinu x za měsíc) Pracovní náplň

Rozpočet projektu Nově možnost využít komentář k rozpočtu

Přehled financování Příjmy projektu – příjmy, které vznikají v době realizace projektu a odečítají se od způsobilých výdajů projektu (snižují celkovou výši realizace podpory); nevznikají-li příjmy, vyplňte 0,- Soukromé spolufinancování – zde vyplňte 0,- Rozpad financí – přepočítá podíly jednotlivých zdrojů a doplní další kolonky na této záložce

Harmonogram čerpání Předpokládaný plán žádostí o platbu (předpokládaná částka a datum předložení žádosti o platbu) Postup: První platba – záloha ve výši 25% z celkových způsobilých výdajů projektu První ŽOP – tři měsíce od podpisu smlouvy (následný interval vždy tříměsíční) Poslední ŽOP – maximálně do dvou měsíců po termínu data ukončení projektu na záložce Projekt Součet všech plateb se musí rovnat celkovým způsobilým výdajům projektu

Horizontální témata Vybrat vliv na rovné příležitosti a udržitelný rozvoj z číselníku Popsat a zdůvodnit vliv – např. konkrétně jaká aktivita podpoří rovné příležitosti, o kterou aktivitu udržitelného rozvoje se jedná

Kategorizace pomoci Výběr hospodářské činnosti – č. 18 Vzdělávání Výběr typu území – město x vesnice (města podle zákona č. 182/2000 Sb., o obcích) Výběr prioritního tématu Prostředky z EU v Kč – musí se rovnat částce v poli Strukturální fond v záložce Přehled financování (85% CZVP)

Monitorovací indikátory Vybírají se z rozevíracího seznamu, kam se automaticky načítají podle oblasti podpory Vyplňuje se plánovaná hodnota, kterou plánujete dosáhnout během realizace projektu a datum, kdy předpokládáte její dosažení Vyplněním se žadatel zavazuje k jejich splnění

Výběrová řízení Navazuje na zaškrtávací pole Počítá projekt s výběrovým řízením? na záložce Projekt Vyplňuje se: Název VŘ Specifikace druhu zadavatele (veřejný, sektorový, dotovaný, osoba, která není zadavatelem dle zákona) Druh VŘ podle předmětu (dodávky, služby, stavební práce) Stav VŘ (VŘ zahájeno, ukončeno, plánováno, zrušeno) Postup při VŘ vybírá se ze seznamu

Publicita Dodržovat pravidla publicity uvedená v PPŽ a PPP Způsob zajištění publicity se vybere z rozevíracího seznamu Popíší se konkrétní opatření pro zajištění publicity

Další projekty Projekty, které realizuje žadatel v oblasti lidských zdrojů a které jsou financované z veřejných zdrojů (rozpočty obcí, krajů, státní rozpočet, fondy EU) Realizované nebo připravované v době podání žádosti

Přílohy projektu Číslo přílohy Název přílohy Požadovaná příloha – pouze u povinných příloh, které jsou přednastavené, jinak nelze editovat Počet listů – listy tištěné verze Počet kopií – 1 Doložena – zaškrtnout Nerelevantní Datum schválení Popis Elektronická příloha Velikost jedné přílohy max 4MB Celková velikost max 20 MB

Kontrola, finalizace, tisk Kontrola (proběhne automaticky při finalizaci) Finalizace (klíč žádosti + klíč verze = unikátní kód „hash“) = shoda s tištěnou verzí - lze stornovat Tisk – žádost se vygeneruje ve formátu *pdf (+ Čestné prohlášení)

Formální podoba žádosti Předkládá se: Ve formě webové žádosti v aplikaci Benefit7 (= finalizace, hash) Listinná podoba (1x) Na CD ve formátu *.pdf (včetně příloh!) (1x) Listinná a elektronická verze žádostí se musí shodovat (včetně hashe)

Forma předkládání žádosti Samotná žádost orazítkována a podepsána statutárním/i zástupci žadatele/partnera (je – li relevantní) Vytištěná žádost sešitá a přelepená páskou Páska označená z obou stran razítkem a podpisem statutárního zástupce žadatele

Forma předkládání příloh Přílohy Titulní list – Seznam příloh, kde je uveden celkový počet listů příloh (včetně titulního listu) Předkládají se v listinné podobě v originále (nebo úředně ověřené kopii) a nesmějí být starší tří měsíců k podání data žádosti Dodržet řazení příloh tak, jak jsou zadané v Benefit7 Každá příloha označena pořadovým číslem podle seznamu, musí být podepsána statutárním zástupcem žadatele a orazítkována Vícestránková příloha pevně spojena Všechny přílohy sešité, přelepené páskou v jednom svazku Páska z obou stran orazítkována a podepsána st. zástupcem žadatele

Obálka Žádost se předkládá v obálce, na které musí být uvedeno: Přední strana: Krajský úřad Libereckého kraje Odbor regionálního rozvoje a evropských projektů, oddělení řízení grantových schémat U jezu 642/2a 461 80 Liberec 2 Název a adresa žadatele Upozornění „NEOTVÍRAT“ pod adresou žadatele

Obálka Zadní strana: Název programu: Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Číslo prioritní osy: 1 Číslo oblasti podpory: 1.1 x 1.2 x 1.3 Číslo výzvy: 02 Registrační číslo globálního grantu: OP 1.1: CZ.1.07/1.1.09 OP 1.2: CZ.1.07/1.2.04 OP 1.3: CZ.1.07/1.3.03 Název globálního grantu Název oblasti podpory Název projektu

Místo předložení Krajský úřad Libereckého kraje Odbor regionálního rozvoje a evropských projektů, oddělení řízení grantových schémat 14. patro, kancelář č. 1422 a č.1423 U jezu 642/2a 461 80 Liberec 2

Kontaktní e-mail: opvk@kraj-lbc.cz Další informace http://opvk.kraj-lbc.cz Kontaktní e-mail: opvk@kraj-lbc.cz OŘGS Benefit7, administrativní stránka: lenka.sulanova@kraj-lbc.cz, vera.chladkova@kraj-lbc.cz Finanční stránka: tomas.kysilka@kraj-lbc.cz, zuzana.nebrenska@kraj-lbc.cz, renata.andelova@kraj-lbc.cz OŠMTS Věcná stránka: jana.pekarova@kraj-lbc.cz, miloslava.richtrova@kraj-lbc.cz