Hodnocení minulého projektu. klady - rozdělení žáků do skupin – každá skupina svého vedoucího - rozdělení trasy na jednotlivé úseky - zápisky i na zpáteční.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Projekt Budu školákem Program pro předškoláky a jejich rodiče:
Advertisements

Grafické programy Zoner: využití na ZŠ
Cílené rozvíjení čtenářské gramotnosti ve výuce na 2. stupni ZŠ
Dokončení textu Čtenářská gramotnost.
Informační vzdělávání uživatelů Co je nového?. Vznik sekce IVU při SDRUKu Přehled aktivit Přehled aktivit Odborné semináře Brno – duben 2010 Brno – duben.
Matika krokem  Proč? - motivy vzniku
Základní škola Rychvald okres Karviná příspěvková organizace Školní pracovní název ŠVP PŘÍLIV – PŘÍ roda LI dé V ěda Učebna pro výuku environmentální.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Projekt: Slované a Velká Morava
VYUŽITÍ ICT PŘI TVORBĚ DUM
PROJEKT: Co nám přinesl tento projekt? 1) Exkurze a)do firem - interaktivní přenos informací do výuky (ZKL Hanušovice, a.s.; Ondřejovická strojírna,
Jak se cítím… A –hurá už jsem tady B – já to zvládnu C – proč zrovna já jsem vyvolený.
Úvod do managementu 1. seminář
ČLOVĚK A PŘÍRODA Přírodopis
název šablony: Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd
Rodičovská schůzka 25. dubna 2013.
Vzdělávací oblast – člověk a jeho svět Předmět – prvouka 3. roč.
Život ve stínu středověkých hradeb projekt ZŠ Nové Hrady.
Místo je tam, kde žijeme Petr Machala.
PUBLICISTICKÝ STYL = NOVINÁŘSKÝ.
Přírodovědný stacionář JEDOVNICE
AKTIVIZAČNÍ METODY VE VÝUCE PŘÍRODOPISU
Implementace ICT do vzdělávacích oblastí a oborů
1) jméno autora výukového materiálu: Ing. Květuše Vendégová 2) datum (období), ve kterém byl VM vytvořen: 9.11.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Úvod do studia Základní informace o předmětu Robert Zbíral Maxim Tomoszek.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Slovesné časy v angličtině Past simple negative VY_22_INOVACE_20 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
Jak se peče chleba Lenka Hůnová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 2.
Jméno Příjmení Konference IDS – Žďár nad Sázavou NABÍDKA VZDĚLÁVÁNÍ A STÁŽÍ V OBORU DOPRAVNÍ TELEMATIKY Ing. Martin Langr, Ph.D.
 program „Začít spolu“ (Step by Step) je realizován ve více než 30 zemích  v ČR od 1994 v MŠ, 1996 v ZŠ  pedagogický přístup orientovaný na dítě 
ZAHRADNÍ TERAPIE Bc. Martina Moravcová, DiS.. Projekt „Výměna mezinárodních zkušeností a dobré praxe v sociální oblasti“. impuls získaný v rámci stáží.
STRUKTURA METODIKY STRUKTURA METODICKÉHO LISTU PRACOVNÍ LIST PROJEKTOVÝ DEN A PREZENTAČNÍ DEN PROGRAM SEMINÁŘE CHEMIE 1 Projekt TROJLÍSTEK, Seminář chemie,
 Dobrovolný svazek od roku 2000  9 obcí  Rozloha 205 km2  Cca obyvatel.
Jak se peče chleba IV. Lenka Hůnová. Výrobky z mouky Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Jak se peče chleba III. Lenka Hůnová. Co potřebuji k pečení Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
PŘEDMATEMATICKÁ OBLAST 3 Použité odkazy Obrázky: vlastní zdroje.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov ŠABLONA: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti VZDĚLÁVACÍ.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_1.3.2 Živá a neživá příroda Název sady: Člověk a jeho svět 4. ročník.
AnotaceMetodický pokyn Prezentace obsahuje celkem 8 snímků. Po všeobecném úvodu jsou na 2. snímku pokyny pro studenty. Vlastní práce je praktickým zpracováním.
ZŠ Nové Veselí a prevence nežádoucího chování
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Vytváření pracovních míst – jejich analýza a popis
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému
Rozvoj týmové spolupráce prostřednictvím pohybových aktivit
Život v přírodě Jazyk a řeč.
VY_32_INOVACE_SA4A_7 DUM 7. realizace aktivity pro 1
Rozhledna Marta Strnadová.
VY_32_INOVACE_SA4A_5 DUM 5. „dívka uživatelka služby-dramatizace “
VY_32_INOVACE_SA4A_13 DUM 13. „realizace-situační intervence“
Medvídek se ptá: „Kdepak bydlí….. ?“
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Druhy kompozic
BALONKY pracovní listy.
Název školy: Střední škola sociální PERSPEKTIVA a Vyšší odborná škola, s.r.o. Adresa: Mírová 218/6, Dubí III Pozorka Název projektu KLÍČE K POZNÁVÁNÍ Registrační.
OBRYSY DOPRAVNÍCH pROSTŘEDKŮ IV.
Přiřaď vitamíny Zdraví.
Dopravní prostředky.
Informace k PP2 a semináři
SILUETY POD HLADINOU Kdo je kdo?.
Základní matematické, početní a číselné pojmy a operace
Jazykové hádanky Jazyk a řeč.
VLASTIVĚDA Místo, kde žijeme Město - vesnice
ŘADY ZVÍŘAT KDO TAM (NE)PATŘÍ?.
poznatky, orientace ve známém prostředí
Orientace v řadě.
Elektřina pomáhá, ale pozor!!!
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_68_PRV1
Zpracovala: Mgr. Věra Kreuzová
GEOMETRICKÉ TVARY Poznáš je?.
Transkript prezentace:

Hodnocení minulého projektu

klady - rozdělení žáků do skupin – každá skupina svého vedoucího - rozdělení trasy na jednotlivé úseky - zápisky i na zpáteční trase - fotografování - projektové deníky a pracovní listy - každá pracovní skupina žáků vl. úkoly - dostatek času na úkol - předběžné seznámení s místy a jednotlivými úkoly již ve škole - vysvětlení obtížné terminologie - motivující pobyt v přírodě - aktivní zkoumání - formování vztahů ve skupině - rozvoj komunikace - exkurze HBSW, sádky, čistička, pstruhárna, Soběnov, Humenice - technika – fotoaparát - pc gramotnost - znalost - program PagePlus, Power Point - časopisy, postery, dvd z vystoupení - divadelní vystoupení - závěrečná konference, prezentace

zápory - početná skupina dětí (26) - setkávání s rostlinami a živočichy o kterých se ještě neučili - nevyrovnané počasí - čj – poznámky, zápisky, následné slohové práce – problém