Co je to 42k? – Historie Měla být vedle světa, themy a bitvy Taurea VI – Poselství Alveoru Název let Sci-fi Zápletka – vězeňská kolonie, těžba Gravitron 5000 Xenoekie
Co je to 42k? – Renesance Složitá situace po Tauree VIII – Hněvu Nesmrtelného Správný čas na vzkříšení nastal po Tauree IX Naše nalákávadla – Bar – Zbraně – Hackování + propracovaný informační systém – Zajímavé prostory
Vize – 30 hráčů – Příští podzim – září? – Umístění Starý vojenský bunkr nebo podobně? Elektřina Teplo – S tím to zatím úplně nevypadá Ideálně zajímavý prostor Ideálně okolí s lesy
Svět – Geografické navázání na staré Taurey – Území mnohem větší – Itgann se tady může skutečně rozjet Jednotlivé planety a územi – Možnost zcela jiných podmínek kdekoliv – Možnost i velmi obskurních míst Obrovské množství světů – Dá se realizovat prakticky cokoliv
Svět – Sci-fi, které si od všeho vzalo něco Silná centrální vláda – Podobně jako Impérium ve Star Wars Silné rody – Jako v Duně – Je otázkou, jak se budou projevovat přímo ve hře » Zatím nejasné Meče, „kolty“ a high-tech zbraně – Jako ve Firefly nebo ve Warhammeru 40K » Podobnost s názvem je čistě náhodná
Svět – Sci-fi, které si od všeho vzalo něco Kolonie – Čím dál od středu, tím méně moci tu vláda má – Variabilita » Od nejvíc totalitního prostředí po zcela svobodné » Můžeme hru zacílit prakticky na jakékoliv prostředí Technologie – Podobně jako ve Falloutu, ale opět je tu mnoho dalšího – Některá místa velmi high-tech, jinde nic moc – Počítačové terminály, viz dále – Technologické hračky, viz dále
Svět – Momentální stav zápletky Může se ještě 1000x změnit Odlehlá kolonie – Nic moc se obvykle neděje – Svérázný šerif udržuje moc – Místní bar je velmi oblíben Vysílání – V pravidelných intervalech se začíná objevovat vysílání – Nikdo neví, odkud pochází a co znamená – Trvá to zhruba již půl roku
Svět – Momentální stav zápletky Člověk od vlády – Dorazil nedávno – Přesný cíl jeho pobytu není znám Podsvětí – Říká se, že někdo kód rozluštil – Zpráva má být k prodeji Anarchisté – Anarchisté možná získávají vliv – Možná je konečně prostor k odtrhnutí kolonie od vlády
Vize akce po organizační stránce – Pravidla Co nejjednodušší Postava – Nástřel role, typ Věci, které rozšiřují hru a nevadí – Chemie, Magie, …
Povolání hacker chemik žoldák šerif/soudce obchodník templář medik zastupitel hospodský/děvečka inženýr darebák - zloděj, vrah mág/mancer prostitutka velký šéf - drogy, hazard, podsvětí pistolník
Vize – Zbraně a armor Armor – Velmi silná věc – Musí skutečně vypadat – Zbroje budou patrně ignorovat některé typy zbraní Chladné zbraně – Stačí jen lehce a vratně modifikovat fantasy zbraně
Vize – Zbraně a armor NERF zbraně – Žádné ochranné brýle – Bezpečné, funny, člověk se vyblbne – Přesto respekt docela funguje – Hlava je smrtelná zásahovka – Podoba » Z počátku nic moc » Custom úpravy to mohou hodně zachránit
NERF zbraně – custom úpravy
Informační systém FireSpace – Herní možnosti systému „Questy“ Podobnost s naším světem – Velmi inspirativní Mikro – Komunikace se skupinou, šéfem – Peníze – Nalezené logy – Prodej a nákup Makro – Vesmírná loď – Vyloupení banky – Nejbohatší člověk – Manipulace akcií
Informační systém FireSpace – 7 úrovní prověření – Bankovnictví – I-mail – Aukce – Portál práce – Informační databáze – Černý trh – Logy jednotlivých postav aneb „Kapitánův deník“ Systém Shock II
Informační systém FireSpace – Platby v hospodě
Informační systém FireSpace – Jukebox
Informační systém FireSpace – Hackování Pronájem počítačů, soukromí Velmi silné, ale složité Obtížnosti Možnost chycení Hackování více lidí Suplováno jednoduchou matematickou hrou – Pevné nervy – Alarm
Informační systém FireSpace – Hackování
Informační systém FireSpace – Rozšíření Hráčské ID karty – Platby + identifikace Hlasový syntetizér Zjednodušený přístup z dalších zařízení – Mobily, tablety Loot flashky Message flashky Specielní zařízení Konec
Děkuji za pozornost Na závěr si dáme ukázku hlasového syntetizéru ;)