Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

 Zcela nový koncept naší fantasy akce  Odloučení od zajetého systému „trilogie“ Přísahy Spravedlivého,Hněvu Nesmrtelného a Stesku Padlých Důvody:  Atmosféra.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: " Zcela nový koncept naší fantasy akce  Odloučení od zajetého systému „trilogie“ Přísahy Spravedlivého,Hněvu Nesmrtelného a Stesku Padlých Důvody:  Atmosféra."— Transkript prezentace:

1  Zcela nový koncept naší fantasy akce  Odloučení od zajetého systému „trilogie“ Přísahy Spravedlivého,Hněvu Nesmrtelného a Stesku Padlých Důvody:  Atmosféra po Hněvu Nesmrtelného  Urychlený Stesk Padlých  Celková stagnace od Přísahy Spravedlivého  Idea 42k

2  Kdy ? Léto 2015  Počet hráčů ? 50-80  Formát ? „příběhová thema“  Délka akce: 2-3 celé dny

3 „Příběhová thema“ Thema  Pravidla  Důraz na prožitek  Atmosféra Svět  „Povolání“  Dovednosti a magie  Herní svět  Příběhová linie  Noční questy  „Na pokračování “

4 Plánované změny a cíle:  Zkompletování světa Taurey (encyklopedia)  Odloučení od VII/VIII/IX – vlastní provázaný příběh  Zpřístupnění Taurey novým hráčům  Zjednodušení pravidel  Zjednodušení vytvoření herní postavy  Jasně dané zasazení akce  Snaha převést velkou část herní zodpovědnosti na hráče  Větší důraz na materiální zázemí a vybavení

5  Změna přísunu herních informací (podkladů) před hrou.  Všechny herní podklady budou dodány jednorázově  Herní podklady budou umístěny pouze v jednom dokumentu  2 (3) varianty podkladů  Bonusové informace  Základní  Rozšířené  Encyklopedia :)  Významné hráčské role, velitelé frakcí  V rámci postavy (například učenec, ale i další)

6 Změny oproti stávající variantně:  Rozšíření encyklopedie o několik nových témat  Zvýraznění důležitých článků  Drobný redesign  Výrazné rozšíření obsahu  Propojení encyklopedie s hlavními stránkami akce

7 Celkové zjednodušení a především zestručnění  Kompletní pravidla max. 5x A4  Tisknutelná verze max. 2x A4 Základní opěrné body pravidel Taurey: Změny:  Reálný soubojový systém  24 hodinový systém  Systém vzkazů a dotazů  Identifikace zvláštních herních míst a magických předmětů (artefaktů)  Redukce herních efektů kouzel (a zvláštních dovedností) a bojové magie  Tvorba postavy  Dovednostní systém

8 Tvorba postavy: Přepracovaný systém dovedností:  Zjednodušeno  Odpadá výběr dovedností a talentů  Zůstává výběr rasy a zaměření  Svobodná povolání  Koncept jednotlivých zaměření  Základní dovednosti  Magie a zvláštní dovednosti

9  Široké spektrum  Základní informace k zaměření na webu akce  Rozšířené info na encyklopedii  Čarodějka  Démonolog  Druid  Dryáda  Hraničář  Klerik  Lovec zla  Mág  Nekromancer  Smrtonoš  Templář  Válečník  Vědma / Věštec  Zabiják  Zvěstovatel Výběr zaměření:

10  Alchymista  Bard  Bylinkář  Děvečka  Herec  Hrobník  Klenotník  Kovář  Kurtyzán/a  Léčitel  Lovec  Písař  Pyrofor  Runotepec  Sedlák  Učenec  Zloděj Vhodná alernativa pro hráče, které zrovna neláká „epická postava“:  Obsahuje zpravidla dosti civilní povolání  Pro hráče, které neláká zabíjení draků a zachraňování světa, ale spíše jeho budování Příklady svobodných povolání:

11  Přenesení herní zodpovědnosti a moci na hráče  Čistě herní záležitost  I hráč důležité role je stále hráč, nikoliv „cizí postava“ či „poloorg“  Role dává hráči určité výhody, informace, ale i omezení  Distrubuce důležitých rolí mezi „naše“ ověřené hráče O jaké role půjde:  Velitelé jednotlivých frakcí  Příběhově důležité postavy Výhody a nevýhody zvláštní hráčské role:  Zodpovědnost  Moc ve hře  Větší časová náročnost přípravy postavy  Možnost optimalizovat po dohodě postavu  Informovanost v rámci Taurey  Podklady do hry  Možnost se také zapojit v rámci přípravy akce

12  Možnost volby - člen frakce / nezávislý  Pouze jedna velká „fixní“ frakce  Ostatní frakce v závislosti na hráčích  Počet hráčů ve frakcích  Naprostá svoboda frakcí  Frakční „úkoly“

13 Velká „hlavní“ frakce „Vedlejší“ menší frakce  Stínová stráž  cca ¼-⅓ z celkového počtu hráčů  Vůdce frakce je již pevně dán  Několik dalších důležitých hráčských rolí  Propletenost s hlavní příběhovou linií  Různé (ať už klasické – Alveor, Řád, Strom života, Zatracení nebo jakékoliv jiné)  cca ⅛ z celkového počtu hráčů  Vůdce frakce je hráčská role a je podmínkou pro zpřístupnění přihlašování za danou frakci  Cíle a úkoly frakce na hráčích (a veliteli frakce)

14 Děj akce se skládá z několika významných činitelů:  Hlavní Příběhová linie,  Vedlejší záležitosti (podklady)  Invence hráčů / frakcí (osobní/frakční úkoly)  Pevně dané „eventy“  Náhodné „eventy“

15 Svázanost příběhovou linií  Nastavení hry  Zasazení do světa  Hlavní frakce  Pružné i fixní, ale hráč ovlivnitelné, „eventy“  Snaha sjednotit příběh  Jedna příběhová linka pro více ročníků (kapitoly)  Žádný herní odstup mezi svázanými ročníky  Zapojení nových hráčů do rozjetého příběhu

16 Starý Svět se zmítá v chaosu a válka pohltila téměr celý kontinent. Nic nenaznačuje tomu, že by snad mohli býti Temní zastaveni. Z jednotné Taureiské říše se stal pouhý sen a jednotlivé strany hrozí otevřeným střetem. Poslední bašta na severovýchodním pobřeží, prastaré město Tethys, se dostalo do rukou nepřítele a zdá se, že není nikdo, kdo by se mohl rozpínající Temnotě, severským bohům a jejich služebníkům postavit. Další na řadě je Sedmihradí a poté celá Taurea, poslední naděje civilizovaného světa. Proslýchá se, že na východě vznikla chatrná aliance mezi Stínovou gardou, Padlými a nočními elfy. Právě Itgann, jeden z prastarých Nesmrtelných, svou mocí a nekompromisními způsoby vytvořil toto spojenectví a nyní jej vede do beznadějného střetu proti Temným a jejich přisluhovačům. Nadešla snad doba, kdy je třeba k zachování světa, jak jej známe, volit menší zlo? Nebo je naopak třeba se pevně držet starých tradic a zřeknout se takového spojenectví? Rozlehlé oblasti na východ od Daethyrské říše pokryla hustá, neprostupná mlha. Povídá se, že právě zde Itgann a jeho nejvěrnější připravují tajnou zbraň, která má zvrátit průběh války, zatímco dále na sever mocná vojska Padlých a nočních elfů drží postup nepřítele. Ani oni však nedokáží příliš dlouho vzdorovat této strašlivé moci. Je pouze otázkou času, než i oni podlehnou. Mnoho statečných, mnoho bláhových nebo pouze zvědavých vyrazilo na toto místo hledat odpověď či snad dokonce naději. Mnozí zde skončili pouhou náhodou. Brzy však každý z nich zjistí, co toto místo ukrývá.


Stáhnout ppt " Zcela nový koncept naší fantasy akce  Odloučení od zajetého systému „trilogie“ Přísahy Spravedlivého,Hněvu Nesmrtelného a Stesku Padlých Důvody:  Atmosféra."

Podobné prezentace


Reklamy Google