Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Martin Adam Švadlenka. Úvod Téma Desková aplikace Zadání Vytvořit funkční deskovou aplikaci, která by dokázala spustit hru Lodě, podobnou těm které známe.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Martin Adam Švadlenka. Úvod Téma Desková aplikace Zadání Vytvořit funkční deskovou aplikaci, která by dokázala spustit hru Lodě, podobnou těm které známe."— Transkript prezentace:

1 Martin Adam Švadlenka

2 Úvod Téma Desková aplikace Zadání Vytvořit funkční deskovou aplikaci, která by dokázala spustit hru Lodě, podobnou těm které známe.

3 Teoretická část Použité technologie: C# C# je objektově orientovaný programovací jazyk vyvinutý firmou Microsoft. C# lze využít k tvorbě databázových programů, webových aplikací a stránek, apod... Cíl mého projektu je napodobit funkčnost aplikace s názvem Lodě, která by se dala hrát i pomocí Internetového prohlížeče.

4 Aplikace bude poskytovat tuto funkcionalitu: Střelba do vyznačených polí. Potopení lodi. Odlišně zbarvená pole, podle zásahu. Novou hru(restart). Stručnou nápovědu ke hře. Nepřítel si sám generuje pole střelby.

5 Základní hrací pole Start hry -> Hra -> Nová hra

6 Ukázka kódu V tomto kódu můžete vidět přebarvení polí. Buďto po zásahu lodi nebo po střelbě mimo.

7 Ukázka kódu Tento kód nám zobrazuje výhru nebo prohru.

8 Pracovní postup Informace o hře Návrh přibližného postupu Vytvoření předběžného vzhledu Začínání s psaním kódu Postupně vylaďování vzhledu Přebarvování polí Přepínání mezi hráčem a počítačem Dokončování funkcionality aplikace Dokončování posledních úprav vzhledu

9 Vlastní řešení (uživatelská příručka) Po spuštění hry, se zobrazí dvě pole, kde na levé straně je vaše s rozmístěnými loděmi a na pravé straně vidíme pole nepřítelovo, ve kterém se snažíme potopit jeho lodě.

10 Střelba Pomocí myši, jsme si vybrali některé pole z předem určené sítě, kam následně za pomocí kliknutí na levé tlačítko myší střílíme. Modré políčko značí střelbu mimo.

11 Střelba Na tomto snímku už vidíme červeně znázorněné pole – to značí zásah nepřítelovi lodě. Počítač střílí na předem vygenerovaná pole.

12 Potopení lodi Zde jsme nepřítelovu loď potopily - (červené pole jsou ohraničeny modrými).

13 Výhra nebo prohra Po potopení všech nepřítelových lodí, se nám ukáže tabulka s textem „Vyhrál jste“!. Pokud by byl nepřítel rychlejší, text bude naopak „Prohrály jste“!.

14 Nová hra Když jsme našli a potopily i zbytek jeho flotily, si můžeme dát restart neboli novou hru. Novou hru najdeme nahoře vlevo v menu, pod položkou „Hra“.

15 Nápověda Nápověda v horní části zobrazuje, popsaný cíl hry a ovládání.

16 Diskuse Na celém světě je populární tahle nenáročná a rychlá hra. Hru si můžeme zahrát téměř kdekoli: v práci, na cestách, s kamarádi doma, nebo se přihlásit pomocí Internetu a zahrát si třeba s ostatními soupeři. Funkce této deskopové hry se nezměnila od svého vzniku a už ani nezmění, pouze vzhled může vypadat poněkud jinak.

17 Závěr Naplněné předpoklady: Vložit lodě. Generovat náhodné střely nepřítele. Přebarvit pole, kam jsme umístily svůj zásah. Upravit vzhled. Nenaplněné předpoklady (je v plánu dodělat): Rozmístění lodí si navrhne sám uživatel.

18 Konec Děkuji za pozornost Martin Adam Švadlenka 4.B 2011/2012


Stáhnout ppt "Martin Adam Švadlenka. Úvod Téma Desková aplikace Zadání Vytvořit funkční deskovou aplikaci, která by dokázala spustit hru Lodě, podobnou těm které známe."

Podobné prezentace


Reklamy Google