PROJEKT: RIZIKA PŘESTUPU DĚTÍ MATEŘSKÝCH ŠKOL DO ZÁKLADNÍ ŠKOLY A JEJICH ŘEŠENÍ ZAVÁDĚNÍM NOVÝCH VYUČOVACÍCH FOREM, METOD A POSTUPŮ, VČETNĚ VYUŽITÍ ICT LISTOPAD 2008 – LISTOPAD 2010
KLÍČOVÁ AKTIVITA 01 Uplatňování a zlepšování organizačních forem, výuky a vyučovacích metod podporujících rovný přístup ke vzdělání, včetně tvorby individuálních vzdělávacích plánů, využití ICT a e-learningových aplikací – testování šestiletých dětí
Klíčová aktivita O2 Rozvoj poradenství, propracování a rozšíření nabídky asistenčních, speciálně pedagogických a psychologických služeb pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami vytvoření poradenského pracoviště
PORADENSKÉ PRACOVIŠTĚ STŘEDA 14,00 – 16,00 HOD SPECIÁLNÍ PEDAGOG - Mgr. Květuše Fulnečková LOGOPED - Mgr. Drahomíra Horváthová PSYCHOLOG - Mgr. Petra Nováková
Klíčová aktivita 03 Uplatňování a zlepšování organizačních forem, výuky a vyučovacích metod podporujících rovný přístup ke vzdělání, včetně tvorby individuálních vzdělávacích plánů, využití ICT a e-learningových aplikací rozvoj ICT dovedností v přípravném kurzu
Žáci 1. A třídy – někteří byli účastníky „Školáka 2009“
Klíčová aktivita 04 Uplatňování a zlepšování organizačních forem, výuky a vyučovacích metod podporujících rovný přístup ke vzdělání, včetně tvorby individuálních vzdělávacích plánů, využití ICT a e-learningových aplikací kurz pro rodiče a děti se spec.potřebami
BAHENEC – –
Klíčová aktivita 05 Uplatňování a zlepšování organizačních forem, výuky a vyučovacích metod podporujících rovný přístup ke vzdělání, včetně tvorby individuálních vzdělávacích plánů, využití ICT a e-learningových aplikací tvorba individuálních vzdělávacích plánů
IVP Individuální vzdělávací program Jméno žáka : Třída : Školní rok : Hodnocení výsledků v Testu rizika poruch čtení a psaní pro rané školáky): Steny :hodnocení: Stručný popis dosažených výsledků : Sluchové vnímání : Zrakové vnímání : Artikulační obratnost, tvoření rýmů : Jemná motorika, lateralita : Schopnost učení : Celkové chování dítěte během testování : Cíl a zaměření IVP : Úprava a organizace výuky Forma zadávání úkolů Pedagogické postupy Způsob hodnocení a klasifikace Průběžné záznamy (zvládnuté x nezvládnuté učivo), hodnocení : čtvrtletí pololetí čtvrtletí závěrečné hodnocení Informace dalším učitelům: Třídní učitelka :
Klíčová aktivita 06 Uplatňování a zlepšování organizačních forem, výuky a vyučovacích metod podporujících rovný přístup ke vzdělání, včetně tvorby individuálních vzdělávacích plánů, využití ICT a e-learningových aplikací – podpora vzdělávání pedagogických pracovníků
VZDĚLÁVÁNÍ PEDAGOGŮ