Základní škola a mateřská škola, Praha - Nebušice od 1. 7

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Evaluace v mateřské škole
Advertisements

Základní škola Krátká 676 v Klášterci nad Oh ř í ud ě luje DIPLOM Jan ě Zr ů stkové za 1. místo ve školním kole Olympiády z č eského jazyka Mgr. Jana Dimunová.
KOMPLEXNÍ POZEMKOVÁ ÚPRAVA v k.ú. URBANICE
Autoevaluace školy Základní škola a Mateřská škola Karla Klostermanna Železná Ruda, p.o. Zahradní Železná Ruda Ctirad Drahorád, ředitel školy.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. MONIKA RICHTÁRECHOVÁ Název: VY_INOVACE_221_ORIENTACE_V_ČASE Téma: ROK, ROČNÍ.
Projektový den Evropa ve škole, škola v Evrop ě ZŠ a MŠ T ě šetice, , p ř ísp ě vková organizace.
1. Vstup do pilotního projektu RVP GV
Autoevaluace ZŠ Krčín Mgr. Monika Nováková. Úvod Autoevaluace vychází z vyhlášky č. 15/2005 Sb., kterou se stanoví náležitosti dlouhodobých záměrů, výročních.
 Co d ě láme  Jak jsme pokro č ili  Selek č ní metody  K ř í ž ení  Problémy, na které jsme narazili  O co se pokusíme nyní  Co d ě láme  Jak.
Monitor Projekt Gymnázia Nymburk podpořený z prostředků ESF.
Základní škola při Biskupském gymnáziu Krupka 1 - Bohosudov
Sluneční elektrárna Získávání energie ze slunečního záření patří z pohledu životního prostředí mezi nejšetrnější způsoby. V poslední době se těší značné.
Pedagogická rada
AUTOEVALUACE neboli VLASTNÍ HODNOCENÍ MŠ Martina Kupcová.
Cesta ke kvalitě AUTOEVALUACE - Vytváření systému a podpora škol v oblasti vlastního hodnocení aneb Cesta ke kvalitě PhDr. Ivana Shánilová, manažerka aktivity.
Cesta ke kvalitě v praxi
AUTOEVALUACE ACADEMIA MERCURII NÁCHOD ZAMĚŘENÍ NA OBLASTI: Průběh vzdělávání – výuka, výsledky ( metody, náročnost, rozvoj klíčových kompetencí, umístění.
Projekt Virtuální škola pro mimořádně nadané žáky Základní škola Bohumila Hrabala, Praha 8, Zenklova 52 Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme.
ALKO JÓGA PRAVIDELNÝM PROCVIČOVÁNÍM DOVEDETE PROVEDENÍ JEDNOTLIVÝCH POZIC K DOKONALOSTI.
Název projektu:Učení pro život Reg. číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Číslo šablony:V/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji odborných kompetencí.
N ORMÁLNÍ JE NEKOU Ř IT Ž ALOUDÍKOVÁ, I., H RUBÁ, D. P D F A LF MU BRNO Výchova ke zdravému životnímu stylu a nekuřáctví na I.stupni ZŠ.
Konference UNIV 2K 1. a Ing. Petr Richter ředitel školy VOŠ, SPŠ a OA Čáslav Přemysla Otakara II. 938 VOŠ, SPŠ a OA Čáslav.
Ing. Vojt ě ch Miler Zkušenosti a zhodnocení projektu Regionálního centra podpory sociálního podnikání.
Krou ž ky školní dru ž iny Výtvarný krou ž ek  Ve výtvarném krou ž ku d ě ti zkoušejí malovat r ů znými technikami  Uplat ň ují výtvarný talent  Pracují.
Taneční a pohybová výchova
Přístup k vlastnímu hodnocení ze strany ČŠI
Mgr. Jana Palanská.
18. – 19. č ervna – zalo ž ení kláštera (do roku 877 pro ž eny) 1066 – kostel vysv ě cen na Románskou baziliku 1525 – klášter tém ěř zni č.
+ REPORT Z VÝZKUMU A ANALÝZY POT Ř EB LLP-2012-LV-KA4-KA4MP.
 Rybá ř  U č itelka  Policista  Zedník  Bankovní ú ř edník  ICT technik  Uklíze č ka  …
Dotazníkové šet ř ení Mapa školy Ú č ast v projektu: 140 základních škol Celkový po č et respondent ů : Po č ty respondent ů : ž áci (89%), rodi.
INKLUZÍVNÍ VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ SE SVP
Vlastní evaluace školy Autoevaluace z pohledu Gymnázia a SOŠPg Liberec, Jeronýmova 425/27.
Projekt EU – OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Gymnázium, základní škola a mateřská škola Mánesova Sokolov
-Dalším hr ů zostrašným místem je práv ě „uli č ka smrti“ -Pro č zrovna „uli č ka smrti“? -Šlo o to, ž e z podzemní místnosti vyšla nap ř. č ty řč.
Inspekční hodnocení ŠVP víceletá gymnázia podle RVP ZV (víceletá gymnázia podle RVP G čtyřletá gymnázia podle RVP G) Mgr. Zdenka Spalová, Karlovarský inspektorát.
Autoevaluační nástroje na naší škole
Stavba dome č ku Mon č a a Honza Jemelkovi Zálesní Lhota 222 Č erven 2009 – zá ř í 2010.
Autoevaluace na SZŠ a VOŠZdr. Liberec vyhláška č.15/2005 Sb. na naší škole od roku 2006 tříletý cyklus ošetřeno směrnicí ředitelky školy výchozí dokument.
Vlastní hodnocení školy a školní vzdělávací program
Základní škola a Mateřská škola Stařeč, okres Třebíč
Hlavním cílem DZ je možnost aktivního zapojení d ě tí a mládeže do zlepšování života ve m ě st ě Litom ěř ice a okolí. Dalšími p ř ínosy jsou: ZZázemí.
1.První spuštění a popis hlavní obrazovky Tla č ítko Office – nejpou ž ívan ě jší volby, seznam posledních dokumentu Panel rychlý p ř ístup – p ř idání.
VZORY PODSTATNÝCH JMEN
Dobrodru ž ství za č alo a my jsme se poprvé podívali na hotel Mosta ř, kde jsme m ě li bydlet celé t ř i dny.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. MONIKA RICHTÁRECHOVÁ Název: VY_32_INOVACE_201_PŘÍPRAVA_NA_NÁSOBENÍ Téma: PŘÍPRAVA.
EVALUACE REALIZACE ICT STRATEGIE EVALUACE ŠKOLY listopad 2006 (c) Radek Maca.
Autoevaluace školy ZŠ pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami s.r.o. Aviatiků 462, Ostrava-Hrabůvka Mgr. René Macháč.
Autoevaluace dnes a zítra Procházková Lucie Výzkumný ústav pedagogický v Praze.
Autoevaluace školy RNDr. Irena Přádná Gymnázium F. X. Šaldy Liberec 2007
Autoevaluace gym. Brno, tř. Kpt. Jaroše 14. Obecně zahajujeme dvouleté evaluační období evaluace proběhne v celém období, postupně.
Vlastní hodnocení školy KA 03/5 Metodická setkávání „Vzdělávací tržiště“ Mgr. Pavlína Karlová.
Problematika hodnocení výsledků vzdělávání v konkrétní škole Mgr.Jitka Topičová ZŠ a MŠ Regionu Karlovarský venkov.
P ř íprava a pilotá ž vzd ě lávacích program ů (v č etn ě metodik) pro d ě ti a mláde ž zam ěř ených na rozvoj metod vzd ě lávání v oblasti rozvoje klí.
RNDr. Martin Mal č ík, Ph.D. Pedagogická fakulta, Ostravská univerzita v Ostrav ě Metodické a evalua č ní centrum, o.p.s. Spole č nost pro kvalitu školy,
Ž áci poprvé zasedli do zdejších školních lavic 1. zá ř í Naše škola má vytvo ř ený školní vzd ě lávací program s názvem Aktivita, tvo ř ivost,
DO PODAT P Ř IHLÁŠKU NA SŠ  2 p ř ihlášky na dv ě SŠ  2 p ř ihlášky na 1 SŠ - dva obory – vzor vypln ě né p ř.
Koordina č ní skupina Rodiny, d ě ti a mládež Zámek "Od analýz ke koordinaci sociálních služeb v D ěč ín ě " CZ.1.04/3.1.03/ “ 3. Komunitní.
Hodnocení pedagogických pracovníků manažerská dovednost = účinný nástroj manažerská dovednost = účinný nástroj řízení a kontroly pracovníků řízení a kontroly.
Inkluzivní vzdělávání a podpora dětí a žáků ohrožených školním neúspěchem.
PS KARIÉROVÉ PORADENSTVÍ MILAN CHALUPA ZŠ O.-PORUBA, J. ŠOUPALA 1609, P.O.
5. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Český Těšín, reg. č. CZ /0.0./0.0/15_005/ února 2017.
Evaluace v mateřských školách
PO IV na 2.stupni z pohledu školy.
První zkušenosti s evaluací
Vítejte na třetí místní konferenci
Intenzivní podpora škol
Základní škola a mateřská škola ANGEL V Praze 12
Transkript prezentace:

Základní škola a mateřská škola, Praha - Nebušice od 1. 7 Základní škola a mateřská škola, Praha - Nebušice od 1. 7. 2010 ředitelka školy Mgr. Ivana Heboussová zástupkyně ředitelky Mgr. Lydie Boukalová koordinátorka autoevaluace Mgr. Václava Kopecká

ŠVP – škola otevřená všem Nadaní Cizinci Děti s SPU Děti se zdravotním znevýhodněním Přípravná třída

Autoevaluace školy 2007 - 2010 2007 Mapa školy – SCIO 2009 Dotazníkové šetření „Spokojenost rodičů se školou“ 2009, 2010 Sebehodnotící formulář – učitelé 2009/2010 září – stanovení oblastí autoevaluace (dle zákona) 2010 osobní SWOT analýza učitelů 2010 analýza ŠVP Jaro 2010 kurz pro Koordinátory autoevaluce Červen 2010 bilance absolventů Září 2010 projednání AE zprávy pedagogickou radou

Oblasti autoevaluace Obsah a průběh vzdělávání Podpora školy žákům, spolupráce s rodiči, vliv vzájemných vztahů školy, žáků, rodičů Výsledky vzdělávání žáků

Metody autoevaluace Dotazníkové šetření mezi rodiči/žáky a učitely Analýza stávajícího ŠVP (Vznik nového ŠVP – Škola otevřená všem) Analýza webových stránek (příprava nových) Analýza školního řádu a jeho následná úprava za účasti učitelů i Žákovského parlamentu Bilance absolventů Vnější evaluace školy Testy SCIO

Sebehodnocení žáků Třídnické hodiny – pozornost věnovaná sebehodnocení žáků (aktuálně je prováděno písemnou formou 1krát za čtvrt roku, do připravených formulářů které jsou zakládány do portfolií jednotlivých žáků) Pohovory s rodiči s možnou účastí žáků (žák má možnost zhodnotit své výsledky před rodičem i učitelem a domluvit se na dalším postupu při učení)