Voda Zpracoval: Petr Jabůrek 8.C. Hydrosféra -voda  Voda je základní stavební jednotka všeho živého a proto bychom ji měli chránit.  Voda může být pro.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VODA 8. třída.
Advertisements

 HYDROSFÉRA  created by: Wolf & Pipes ®.
Význam vody pro člověka
Pro úvod bych se rád podíval na koloběh vody
autor: Jakub Jirák, 8. ročník
Voda Stejně jako vzduch, světlo a teplo je i voda neživou součástí přírody a nezbytnou podmínkou života na naší planetě. Vodu přijímáme spolu s potravou,
Abiotické podmínky života
ZNEČIŠŤOVÁNÍ VODY A VYČERPÁNÍ ZDROJŮ PITNÉ VODY
Hydrosféra.
ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ Lidé a příroda.
DOPRAVA VYPRACOVALA: VERONIKA STEINOVÁ C1.B. Co je doprava Doprava je způsob přemisťování objektů z místa na místo. Těmito objekty rozumíme osoby, předměty,
V.O.D.A.
vypracovala: Vendula skalová
VZTAHY ORGANISMŮ.
Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd Název VM
KOLOBĚHY LÁTEK V PŘÍRODĚ
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Vytvořila Šárka Houdková
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Technologie na úpravu pitné vody Eva Košarišťanová.
VODA Vypracovali: Jakub Zeman a Adam Obrtel Vyučující : Ludvík Kašpar
Voda Co o ní víme?.
VY_32_INOVACE_08 - VODA, KOLOBĚH VODY
Voda - Nezbytná podmínka života na Zemi
Voda.
 zamezit dalšímu zhoršování životního prostředí  urychlit odstraňování jevů, které ohrožují živé i neživé složky přírody  chránit přírodní i kulturní.
VODA Lukáš Mráček, 2.L VOS a SPŠE Božetěchova 3, Olomouc.
Ekologie a životní prostředí- Ochrana sladkých vod
Hydrosféra Filip Bordovský.
Ohrožování základních složek biosféry
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_BI607 Jméno autora:Mgr. Lucie Křepelová Třída/ročník3. ročník.
Složky krajiny a životní prostředí
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Abiotické faktory prostředí
BIOSFÉRA – TYPY EKOSYSTÉMŮ
Hydrosféra Anotace Prezentace zpracovává informace o vodstvu na Zemi, jejím významu, seznamuje se základními pojmy z oblasti hydrosféry, oběhem vody na.
Inovace bez legrace CZ.1.07/1.1.12/ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky SVĚTOVÝ.
Ekosystémy.
RYBNÍK JAKO CELEK.
E KOSYSTÉMY Výukový materiál EK Tvůrce: Ing. Marie Jiráková Projekt: S anglickým jazykem do dalších předmětů Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.36/
HYDROLOGIE A OCHRANA VODY
ABIOTICKÉ PODMÍNKY ŽIVOTA
J. Schlaghamerský: Ochrana životního prostředí - ochrana vod – voda jako zdroj Voda jako zdroj.
Hydrosféra Vodní obal země.
Znečištění hydrosféry Lukáš Tureček,Lucie Tomečková A.
AnotacePrezentace k procvičení čtení s porozuměním a k rozvoji přírodovědných vědomostí o vodních plochách a zvířatech žijících u nich. AutorMgr. Zdeňka.
Voda Zbožíznalství 1. ročník Voda - nejrozšířenější sloučenina - zároveň velmi vzácný zdroj, kterého ubývá.
+. Adam Mach 12 let, 7.A Ak.Heyrovského Chomutov Ústecký kraj Kontakt na školu:
Hydrosféra. obsah úvod skupenství vody výskyt vody v přírodě zásoby vody význam vody funkce vod použití vody oběh vody kontrolní otázky.
Rostlinná plasmatická blána mitochondrie cytoplasma ribozomy jádro vakuola chloroplasty buněčná stěna buňka.
K oběhu vody dochází hlavně díky sluneční energii. Voda se vypařuje z oceánů, vodních toků a nádrží, ze zemského povrchu a z rostlin. Droboučké kapičky.
VY_32_INOVACE_Luk_II_08 Živiny Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost 1.4. Zlepšení.
Hydrosféra = vodní obal Země, který je tvořen vodou – povrchovou – jezera, bažiny, rašeliniště, slatiniště – rybníky, přehradní nádrže – podpovrchovou.
Chemické složení živých organismů
Víš, proč se naší zemi říká Modrá planeta?
Základy ekologie pro střední školy 1. CZ.1.07./1.5.00/
Vojta pouchlý Houby(fungi).
Voda hydrosféra základní podmínka života (tělo člověka – 60 – 70%vody)
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám"
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace
Autor: Mgr. Kadavá Jana Název: VY_32_INOVACE_07_Voda a její okolí
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Autor: Mgr. Michaela Čapková Datum: Název: VY_52_INOVACE_12_ZEMĚPIS
VODA.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Chemie 8. ročník
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám"
ZÁKLADY BIOLOGIE Zdraví, nemoc.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová
Transkript prezentace:

Voda Zpracoval: Petr Jabůrek 8.C

Hydrosféra -voda  Voda je základní stavební jednotka všeho živého a proto bychom ji měli chránit.  Voda může být pro některé organismy i životním prostředím.

Voda  Voda je potravinou, surovinou, zdrojem energie,využívá se v dopravě, ale i k rekreaci.  Voda pokrývá 70,8 % zemského povrhu.  Vodu dělíme na : vody slané – vody sladké

Odpad  Odpad – je hlavní příčinou znečistení vody. Kdysi se všechen odpad vypouštěl do řek a moří. Bylo to příčinou zdravotního ztavu a vedlo to k nemocem jako je cholera.  Chudáci ryby.

Následek neuklízení PPPPokud nebudeme uklízet okolo řek a budeme vypouštět škodlivé látky do řek a moři.

Člověk a voda  Člověk se musí naučit s vodou hospodařit, chránit ji a uvědomit si, že ji potřebujeme.

organismy  Pro vodní organismy je voda naprosto nezbytná k fyziologickým procesům a vodní prostředí je jim oporou a zdrojem nutných látek.  Voda odplavuje odpadní produkty organismů a působí jako transportér při jejich rozšiřování.

Voda  Významnou vlastností vody je i její průhlednost.  Průhlednost snižuje zákaly.

Foto galerie :

Tekoucí vody  Vodní nádrže představují systém s uzavřeným koloběhem látek.  V proudících vodách je neustalý přísun anorganických a organických látek.

Voda  Do vody bychom neměli házet, nebo vypouštět škodlivé látky, které škodí vodě, ale i nám člověku, protože voda je základní stavební jednotkou všeho živého a i ve vodě jsou zvířata a škodlivé látky je ničí.

Závěr  Toto téma mě zajímá, protože ji to světový problém a proto mě to zajímá.  Čerpal jsem z