Autoevaluace ZŠ Krčín Mgr. Monika Nováková. Úvod Autoevaluace vychází z vyhlášky č. 15/2005 Sb., kterou se stanoví náležitosti dlouhodobých záměrů, výročních.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Evaluace v mateřské škole
Advertisements

Praktické informace k programu Škola pro udržitelný život.
Autoevaluace školy Základní škola a Mateřská škola Karla Klostermanna Železná Ruda, p.o. Zahradní Železná Ruda Ctirad Drahorád, ředitel školy.
Vlastní hodnocení školy
1. Vstup do pilotního projektu RVP GV
Autoevaluace aneb vlastní hodnocení školy
RVP a jejich transformace do školních vzdělávacích programů 1. díl Tvorba a ověřování pilotních školních vzdělávacích programů na vybraných SOŠ a SOU Projekt.
Základní škola při Biskupském gymnáziu Krupka 1 - Bohosudov
Pedagogická rada
AUTOEVALUACE neboli VLASTNÍ HODNOCENÍ MŠ Martina Kupcová.
Cesta ke kvalitě v praxi
Hodnocení školy zřizovatelem
Autoevaluace z pohledu České školní inspekce
Hodnocení škol a školských zařízení
VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOL A HODNOCENÍ ČŠI
ZŠ A MŠ BOHUMÍN TŘ. DR. E. Beneše 456 okres Karviná, příspěvková organizace Digitální učební materiály ŠIII/2 VÝCHOVA KE ZDRAVÍ.
Přístup k vlastnímu hodnocení ze strany ČŠI
Mgr. Jana Palanská.
Vzájemná hospitační činnost
ZŠ KUNRATICE ZÁSTUPCE ŘEDITELE PRO ROZVOJ KVALITY PEDAGOGICKÉ PRÁCE MgA. Bc. Olga Králová Foto školy.
VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOLY z pohledu ČŠI "Cesta ke kvalitě"
ČŠI a vlastní hodnocení školy
Vlastní hodnocení školy
Postup škol při vlastním hodnocení
VLASTNÍ HODNOCENÍ Z POHLEDU SLOUČENÉ ZŠ A MŠ
Vlastní evaluace školy Autoevaluace z pohledu Gymnázia a SOŠPg Liberec, Jeronýmova 425/27.
Gymnázium, základní škola a mateřská škola Mánesova Sokolov
Plánování ve škole. Obsah právní předpisy výuka a vzdělávání žáků / studentů prevence negativních jevů mimoškolní aktivity administrativní záležitosti.
„ VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOLY “ Základní škola, Liberec, Lesní 575/12
Zpracoval: Ing. Petr Hajný, ředitel školy
Vlastní hodnocení z pohledu ředitele školy
Inspekční hodnocení ŠVP víceletá gymnázia podle RVP ZV (víceletá gymnázia podle RVP G čtyřletá gymnázia podle RVP G) Mgr. Zdenka Spalová, Karlovarský inspektorát.
Autoevaluační nástroje na naší škole
Projekt Statutárního města Jihlavy - Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava
Autoevaluace na SZŠ a VOŠZdr. Liberec vyhláška č.15/2005 Sb. na naší škole od roku 2006 tříletý cyklus ošetřeno směrnicí ředitelky školy výchozí dokument.
EVALUACE REALIZACE ICT STRATEGIE AUTOEVALUACE SLUŽEB ICT listopad 2006 (c) Radek Maca.
Základní škola a mateřská škola Třebíč, Na Kopcích 342
Každá (základní) škola má mít přehled o svých vzdělávacích výsledcích.
Vlastní hodnocení školy a školní vzdělávací program
Vlastní hodnocení školy
Základní škola a Mateřská škola Stařeč, okres Třebíč
Ing. Petr Czekaj, Mgr. Zdeněk Karásek Velké Karlovice, Vytváření strategických partnerství na trhu práce v MSK.
EVALUACE REALIZACE ICT STRATEGIE EVALUACE ŠKOLY listopad 2006 (c) Radek Maca.
MŠ DUHA Soběslav na cestě ke kvalitě ve vzdělávání Mgr. Krejčová Alena.
vlastní hodnocení školy
Střední škola umělecká a řemeslná PROJEKT EVA. 10 oblastí hodnocení: 1.Cíle a jejich dosahování, ŠVP, základní dokumenty 2.Vnitřní pravidla života ve.
AUTOEVALUACE ZŠ Olomouc, Mozartova 48
MODERNÍ TRENDY V ŘÍZENÍ ŠKOL interaktivní program rozvoje pokročilých manažerských a personálních dovedností pro ředitele škol a školských zařízení a jejich.
Autoevaluace školy ZŠ pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami s.r.o. Aviatiků 462, Ostrava-Hrabůvka Mgr. René Macháč.
VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOLY Zdeněk Hrkal Karlovy Vary, 12. listopadu 2009 Po každé dobré činnosti je radost z práce odměnou dvojnásobnou. (Euripides)
Autoevaluace školy RNDr. Irena Přádná Gymnázium F. X. Šaldy Liberec 2007
Základní škola Nerudova Říčany okres Praha - východ Škola je plně organizovaná, tj ročník, spolu se speciálními třídami
1 Evaluace a hodnocení EvaluaceAutoevaluace ©. 2 EVALUACE /Autoevaluace EVALUACE vyjadřuje souhrnně teorii, metodologii a praxi veškerého hodnocení nejrůznějších.
Vlastní hodnocení školy KA 03/5 Metodická setkávání „Vzdělávací tržiště“ Mgr. Pavlína Karlová.
Alfa Human Service Alfa Human Service, I INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Přátelská školka CZ.1.07/1.2.00/ Výměna.
CLIL zkušenosti Tento projekt je spolufinancován z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky.
Sociální práce s dětmi a mládeží Průběh semináře PROČ? Smysl a cíl CO? Čeho si všímáme? JAK? Způsob zjišťování údajů Pozorování, sběr údajů REFERÁTY Požadavky.
Volný čas dětí a mládeže Průběh semináře PROČ? Smysl a cíl CO? Čeho si všímáme? JAK? Způsob zjišťování údajů Pozorování, sběr údajů REFERÁTY Požadavky.
VÍTÁME VÁS NA SPOLEČNÉM SETKÁNÍ PARTNERSTVÍ MAP ORP BEROUN
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
PO IV na 2.stupni z pohledu školy.
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
První zkušenosti s evaluací
AUTOEVALUACE CESTA KE KVALITĚ
Centrum kolegiální podpory CKP
Vítejte na třetí místní konferenci
Model intenzivní podpory
Intenzivní podpora škol
Volnočasová pedagogika
Základní škola a mateřská škola ANGEL V Praze 12
Transkript prezentace:

autoevaluace ZŠ Krčín Mgr. Monika Nováková

Úvod Autoevaluace vychází z vyhlášky č. 15/2005 Sb., kterou se stanoví náležitosti dlouhodobých záměrů, výročních zpráv a vlastního hodnocení školy. Jednou z oblastí hodnocení školy je průběh vzdělávání žáků – výsledky vzdělávání žáků a studentů.

Sledovány a vyhodnocovány budou tyto oblasti vymezené § 8 odst.2 písm. a) – f) vyhlášky Podmínky ke vzdělávání Průběh vzdělávání Podpora školy žákům a spolupráce s rodiči Výsledky vzdělávání Řízení školy, kvalita práce, DVPP Klima školy  Z rozhodnutí pedagogické rady budeme hodnotit oblast ŠVP

Hlavní cíle autoevaluace zlepšit kvalitu vzdělání

Hlavní cíle autoevaluace zlepšit kvalitu vzdělání vzbudit zájem o vzdělání

Hlavní cíle autoevaluace zlepšit kvalitu vzdělání vzbudit zájem o vzdělání získat zpětnou vazbu pro činnost školy

Hlavní cíle autoevaluace zlepšit kvalitu vzdělání vzbudit zájem o vzdělání získat zpětnou vazbu pro činnost školy získat informace o tom, jak jsou naplňovány stanovené cíle vzdělávání

Hlavní cíle autoevaluace zlepšit kvalitu vzdělání vzbudit zájem o vzdělání získat zpětnou vazbu pro činnost školy získat informace o tom, jak jsou naplňovány stanovené cíle vzdělávání získat podklady pro strategické plánování a řízení

Hlavní cíle autoevaluace zlepšit kvalitu vzdělání vzbudit zájem o vzdělání získat zpětnou vazbu pro činnost školy získat informace o tom, jak jsou naplňovány stanovené cíle vzdělávání získat podklady pro strategické plánování a řízení přispět ke stanovení priorit rozvoje školy

Hlavní cíle autoevaluace zlepšit kvalitu vzdělání vzbudit zájem o vzdělání získat zpětnou vazbu pro činnost školy získat informace o tom, jak jsou naplňovány stanovené cíle vzdělávání získat podklady pro strategické plánování a řízení přispět ke stanovení priorit rozvoje školy posílit spolupráci školy s rodiči

Hlavní cíle autoevaluace zlepšit kvalitu vzdělání vzbudit zájem o vzdělání získat zpětnou vazbu pro činnost školy získat informace o tom, jak jsou naplňovány stanovené cíle vzdělávání získat podklady pro strategické plánování a řízení přispět ke stanovení priorit rozvoje školy posílit spolupráci školy s rodiči přispět ke zlepšení klimatu a důvěry mezi učiteli, žáky a rodiči

Metody a nástroje rozbor dokumentace školy sebehodnotící aktivity (SWOT), portfolia pozorování diskuse v předmětových komisích vyhodnocování podnětů ze schránky důvěry třídnické hodiny, třídní schůzky dotazování, ankety a dotazníky pro žáky, rodiče a učitele testování - testy školní, prověrky, testy standardizované ( SCIO – KEA)‏ hospitace a vzájemné hospitace

rozhovory s žáky, rodiči a učiteli, zjišťování názorů žáků 9. ročníku a jejich hodnocení školy prostřednictvím aktivity „Sluníčko“ setkávání vedení školy se zástupci jednotlivých tříd účast žáků v soutěžích, olympiádách a práce žáků výroční zpráva, vlastní hodnocení školy, případové studie jednání Školské rady a Rady rodičů výsledky kontrol Metody a nástroje

SWOT analýza SILNÉ SLABÉ PŘÍLEŽITOSTI HROZBY vnitřní stránky vnější prostředí

Struktura vlastního hodnocení školy Podmínky ke vzdělávání Průběh vzdělávání Podpora školy žákům a spolupráce s rodiči Výsledky vzdělávání Řízení školy, kvalita práce, DVPP Klima školy  Z rozhodnutí pedagogické rady budeme hodnotit oblast ŠVP

Struktura vlastního hodnocení školy

Podmínky ke vzdělávání Průběh vzdělávání Podpora školy žákům a spolupráce s rodiči Výsledky vzdělávání Řízení školy, kvalita práce, DVPP Klima školy  Z rozhodnutí pedagogické rady budeme hodnotit oblast ŠVP

Struktura vlastního hodnocení školy

Podmínky ke vzdělávání Průběh vzdělávání Podpora školy žákům a spolupráce s rodiči Výsledky vzdělávání Řízení školy, kvalita práce, DVPP Klima školy  Z rozhodnutí pedagogické rady budeme hodnotit oblast ŠVP

Struktura vlastního hodnocení školy

Podmínky ke vzdělávání Průběh vzdělávání Podpora školy žákům a spolupráce s rodiči Výsledky vzdělávání Řízení školy, kvalita práce, DVPP Klima školy  Z rozhodnutí pedagogické rady budeme hodnotit oblast ŠVP

Struktura vlastního hodnocení školy

Podmínky ke vzdělávání Průběh vzdělávání Podpora školy žákům a spolupráce s rodiči Výsledky vzdělávání Řízení školy, kvalita práce, DVPP Klima školy  Z rozhodnutí pedagogické rady budeme hodnotit oblast ŠVP

Struktura vlastního hodnocení školy

Podmínky ke vzdělávání Průběh vzdělávání Podpora školy žákům a spolupráce s rodiči Výsledky vzdělávání Řízení školy, kvalita práce, DVPP Klima školy  Z rozhodnutí pedagogické rady budeme hodnotit oblast ŠVP

Struktura vlastního hodnocení školy

Podmínky ke vzdělávání Průběh vzdělávání Podpora školy žákům a spolupráce s rodiči Výsledky vzdělávání Řízení školy, kvalita práce, DVPP Klima školy  Z rozhodnutí pedagogické rady budeme hodnotit oblast ŠVP

Struktura vlastního hodnocení školy

Autoevaluace školy – aktivita „Sluníčko“

Pomáhalo mi, že… rodiče měli zájem o školu a dění ve škole … spolužáci se dokázali přizpůsobit a domluvit … učitelé pomáhali řešit osobní problémy (třídní, výchovný poradce)... volitelné předměty obsahovaly zajímavá témata a podrobnější informace... o přestávkách je možné koupit si něco v kiosku … na chodbách a kolem školy byla možnost zahrát si fotbal a stolní tenis... při hodinách každý dostal možnost se projevit a říct svůj názor...

Pomohlo by mi, kdyby… rodiče využili konzultací s žákem a učitelem... spolužáci otevřeně nekritizovat ostatní, ale začít sám u sebe... učitelé byli důslední... volitelné předměty probíhali jinak než výuka v běžných hodinách (ne stereotyp)... o přestávkách se dalo posedět (více židlí a koutků k posezení)... na chodbách a kolem školy se využívalo více skříněk (např. v podkroví – živá příroda)... při hodinách byly skupinové práce, hry a další aktivity...

Dotazníky SCIO

Mgr. Monika Nováková Děkuji za pozornost Jak dlouho si ještě můžeme dovolit připravovat dnešní děti ve včerejších školách s předvčerejšími metodami na zítřejší problémy? K. Rýdl