Microsoft ® Lync ™ 2010 Školení k používání skupin odpovědí.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Makra v Excelu.
Advertisements

 Audioknihy na rozhraní EBSCOhost - Tutoriál 3. července 2013.
Support.ebsco.com Jak se zúčastnit online semináře prostřednictvím WebExu Tutoriál.
Prezentační manažer Kapitola 8.0 (Rozšířené efekty)
Návod pro práci s internetovými stránkami společnosti Acros • Produkty Acros/Fisher je možno nalézt na internetových stránkách nebo na stránkách.
Microsoft® Lync™ 2010 Web App – školení
Průvodce aplikací GSMlink aneb Jak je jednoduché komunikovat s Athosem
Co je to uživatelské menu? Ve WinBase si můžeme ke každé aplikaci vytvořit vlastní menu, které po otevření nahradí standardní menu WinBase. Toto uživatelské.
Microsoft 4. Windows Live Messenger. Co je to Messenger ? Nástroj pro komunikaci s přáteli Textová komunikace formou chatu Videokomunikace přes.
Microsoft 5. Windows Live Essentials. Co je Windows Live Essentials ? Balíček moderních aplikací Dostupný zdarma V českém jazyce Další vývoj.
Na panelu zpráv klikněte na Povolit úpravy,
MS Malování II. VY_32_INOVACE_58_MS_Malovani_II.
HLAVNÍ PANEL tlačítko START
Výkonná a pohodlná správa zařízení se systémem Windows Mobile® 6.1 v podnikovém prostředí Mezi nabízené funkce patří: Centralizovaná, bezdrátová správa.
Microsoft ® Lync ™ 2010 Rychlé zprávy a stav Školení.
Výpočetní technika Akademický rok 2008/2009 Letní semestr Mgr. Petr Novák Katedra informatiky a geoinformatiky FŽP UJEP
Partner Learning Center Uživatelská příručka pro partnery společnosti Microsoft.
WebEx ~ Jak se připojit k online webináři
Microsoft ® Lync ™ 2010 Školení k delegování. Cíle V tomto kurzu se dozvíte, jak provádět následující akce: Nastavení přístupu delegáta v aplikaci Outlook.
17.Tabulkový procesor (filtrování a řazení dat, formuláře, podmínky a podmíněné formátování, export a import dat) Barbora Skoumalová 4.A.
VY_32_INOVACE_53_MS_Word_ II. Autor : Trýzna Stanislav Školní rok : 2011/2012 Určeno pro : šestý ročník Předmět: informatika Téma : základní orientace.
Microsoft® Lync™ 2010 Školení: Hlasové a audiovizuální funkce
Tutoriál eKnihy ~ Stahování
Copyright © 2011, atlantis Microsoft Lync ™ Stručný úvod do podnikové komunikace.
W w w. n e s s. c o m eLiška 3.04 Průvodce instalací (verze pro Windows 7)
Tutoriál Vlastní složka My EBSCOhost
Tutoriál Vyhledávání v obchodních databázích Business Source
Microsoft ® Lync ™ 2010 Školení o aplikaci Attendant.
Typy elektronické komunikace
Jan Bartoš MPC,MCTS. OFFICE 365 ÚVOD Microsoft Office 365 Správa a automatizace prostředí Office 365 pomocí Windows PowerShell Základní přehled a vlastnosti.
EBSCOhost Collection Manager ~ Vytváření profilů Tutoriál support.ebsco.com.
Seznámení se službami Office 365 Microsoft Online Services Přechod ze sady BPOS na služby Office 365 pro stávající uživatele BPOS.
Není firewall jako firewall Ladislav Šolc Security Systems Engineer Microsoft ČR&SK.
Mobilní kancelář (…nejen pro velké firmy) Vladimír Wojnar Microsoft Solutions HP.
TVORBA COMBA V POHLEDECH Martina Musilová. Obsah prezentace * Co je to combo * Jak vypadá combo I. * Jak vypadá combo II. * Parametry comba * Druh comba.
Tutoriál Nastavení alertů pro časopisy
2 Petr Žitný znalosti.vema.cz 3 Báze znalostí Nová služba zákazníkům ▸Báze naplněná informacemi, ke které mají uživatelé přímý přístup Základní cíl ▸Poskytovat.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Informatika Název a číslo učebního materiálu VY _32_INOVACE_04_15.
Registrace uživatele na pro užívání webhostingu.
Ivana Topolová VŠE v Praze
Stručný přehled © 2012 Microsoft Corporation. Všechna práva vyhrazena. Lync Web Appu Připojení ke schůzce v Lyncu pomocí zvuku počítače Pokud nemáte Lync.
© 2012 Microsoft Corporation. Všechna práva vyhrazena. Přidání kontaktu Seznam kontaktů vám zjednodušuje komunikaci a umožňuje zjistit stav a kontaktní.
Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola Teplice, Benešovo náměstí 1, p.o. Tematický celek: Microsoft Excel Kód a název materiálu:
Stručný přehled videa Zahájení videohovoru V seznamu kontaktů přejděte na fotku kontaktu a klikněte na ikonu kamery. Na obrazovce kontaktu vyskočí zpráva.
© 2012 Microsoft Corporation. Všechna práva vyhrazena. Naplánování schůzky v Lyncu Schůzku v Lyncu můžete naplánovat s doplňkem Outlooku pro Lync (pokud.
Anotace: Kancelářský balík od firmy Microsoft je nejčastěji používané řešení ve firmách i domácnostech. Žáci získají přehled o tomto produktu, získají.
Aplikace Přijímačky školní rok 2014/2015
EU peníze školám Registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu Inovace školství Šablona - název Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Pouze pro společnost Microsoft a její partnery Použití příručky pro prodej zákazníkům ze sektoru SMB Vedle impozantního uvedení systému Windows 8 společností.
Anotace Materiál je určen pro 1. ročník studijního oboru M/01 PROVOZ A EKONOMIKA DOPRAVY, předmětu Informační a komunikační technologie, inovuje.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu: Střední zdravotnická škola ÚO – šablony Registračn í č í slo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Š ablona: III/2.
Průvodce aplikací GSMlink aneb Jak je jednoduché komunikovat s Athosem
2N® Omega Series 2N TELEKOMUNIKACE a.s..
PRACOVNÍ PLOCHA Vasyl Lutsak.
Büroprofi s.r.o. – České Budějovice
AMDS Automatic Message Delivery System (Automatický systém odesílání hlasových zpráv) Systém pro svolávání JSDHO pomocí hlasových zpráv na mobilní telefony.
Název školy: Základní škola Městec Králové Autor: Mgr. Petr Novák
Animace v aplikaci PowerPoint 2007
iFIS*WebMailer Průvodce produktem
Microsoft® Office Excel® 2007 – školení
5 tipů pro zjednodušení práce
Microsoft® Office SharePoint® Server 2007 Školení
Kofigurace & napájení Windows
Mobilní ústředna pro Liberecký kraj
Přečtěte si o tom vše Příspěvky Microsoft SharePointu
Přizpůsobení webu Microsoft SharePointu Online
Průvodce měřením a sdílením úspěchu
PŘIHLAŠOVACÍ SYSTÉM CK KRISTOF
Webinars Manuál pro účastníky on-line školení – registrace nových i stávajících účastníků Prague
Transkript prezentace:

Microsoft ® Lync ™ 2010 Školení k používání skupin odpovědí

Cíle Tento kurz se věnuje následujícím tématům: Principy skupin odpovědí Seznámení s typy skupin agentů Použití funkce anonymizace Přihlášení a přijetí hovoru Navigace v okně konverzace během hovoru Informace o způsobech interakce uživatelů aplikace Lync 2010 se skupinami odpovědí

Základní informace o skupinách odpovědí Skupiny odpovědí představují způsob, jak směrovat hovory skupinám osob, které spravují telefonní hovory (například technická podpora nebo podpora zákazníků), a řadit je do fronty. Osoby, které přijímají hovory, jsou určeny jako agenti a tito agenti jsou přiřazeni do skupin. Za nastavení a konfiguraci skupin odpovědí odpovídají správci skupin odpovědí. Na volání určené skupině může odpovědět kterýkoli agent. (Agent pravděpodobně bude muset být přihlášený, aby mohl přijímat volání skupiny.) Příchozí hovory používají k nalezení dalšího volného agenta metodu směrování. Pokud žádný agent není k dispozici, přejde volání do fronty a volajícímu se bude do doby, než bude k dispozici některý z agentů, přehrávat hudba. (Hudba se přehrává všem volajícím, dokud na jejich volání někdo neodpoví, a to bez ohledu na dostupnost agenta.) Agenti mohou k přijetí hovorů používat aplikaci Lync 2010, Attendant nebo Phone Edition.

Typy skupin agentů Když správci skupin odpovědí konfigurují skupinu odpovědí, mohou agenty určit jako formální nebo neformální. To má vliv na to, jak se agenti přihlašují do fronty. Formální agenti se musí do skupiny odpovědí přihlásit, aby mohli přijímat volání určené skupině. Neformální agenti jsou automaticky přihlášeni poté, co se přihlásí do aplikace Lync 2010, Attendant nebo Phone Edition. Neformální Formální

Přihlášení do skupin agentů Pokud se jedná o formální skupinu, musíte se k tomu, abyste mohli přijímat hovory určené skupině, do skupiny agentů přihlásit. K neformálním skupinám agentů budete přihlášeni automaticky. Abyste se mohli přihlásit ke skupinám agentů, přejděte jednoduše z aplikace Lync 2010 na stránku Agent. 1.V aplikaci Lync 2010 klikněte na šipku nabídky, klikněte na položku Tools (Nástroje) a potom na položku Reponse Group Settings (Nastavení skupiny odpovědí). 2.Otevře se prohlížeč a stránka Agent Groups (Skupiny agentů). Na této stránce se zobrazí všechny skupiny, pro které jste nastaveni jako agenti, a budete vidět, zda jste ke skupině přihlášení. 3.Pokud se přihlašujete do formální skupiny, zaškrtněte políčko Signed in (Přihlášen) vedle příslušné skupiny. 4.Pokud jste členem neformální skupiny, budete přihlášeni automaticky po přihlášení do aplikace Lync U těchto skupin zaškrtnutí políčka Signed in (Přihlášen) nelze zrušit.

Anonymizace agenta Anonymizace agenta je nová funkce aplikace Lync Je to mechanismus, který umožňuje skrýt identitu agenta, který volá externímu uživateli nebo přijímá hovor takového uživatele jménem skupiny odpovědí. Anonymizaci agenta konfiguruje jako vlastnost skupiny odpovědí správce skupiny odpovědí. Pokud je zapnuta anonymizace agenta pro skupinu odpovědí, bude u všech volání prostřednictvím skupiny odpovědí skryta identita agenta a vaše jméno se při přijetí hovoru nezobrazí v okně konverzace v aplikaci Lync 2010.

Přijetí hovoru Ihned po přihlášení do skupiny můžete přijímat hovory. 1.V upozornění na příchozí hovor bude uvedeno, která skupina na vás hovor směruje. 2.Hovor můžete jednoduše přijmout kliknutím na upozornění. Skupina Informace o volajícím Možnosti zpracování hovoru Přijetí hovoru

Během hovoru Když hovor přijmete, otevře se okno konverzace. V horní části okna můžete vidět název skupiny odpovědí, která vám hovor směrovala. V okně se v oblasti konverzace zobrazí Poznámky od (název skupiny) a informace, které pomáhají nastavit kontext hovoru. Uvidíte také, jak dlouho volající čekal na spojení s vámi. (Tato možnost je k dispozici pouze tehdy, pokud se jedná o skupinu odpovědí v systému IVR – Interactive Voice Response.) Pokud mají volající při prvním spojení k dispozici nějaké možnosti, uvidíte pokyny, které slyšel volající, a možnost, kterou zvolil.

Skupiny odpovědí a uživatelé aplikace Lync 2010 Druzí uživatelé aplikace Lync 2010 mohou vyhledávat skupiny odpovědí stejně jako jakékoli jiné kontakty. Skupinu mohou volat přímo z aplikace Lync 2010.

Shrnutí Tento kurz byl věnován následujícím tématům: Principy skupin odpovědí Seznámení s typy skupin agentů Použití funkce anonymizace Přihlášení a přijetí hovoru Navigace v okně konverzace během hovoru Informace o způsobech interakce uživatelů aplikace Lync 2010 se skupinami odpovědí

Z PĚT NA CÍLE Z PĚT NA CÍLE © 2010 Microsoft Corporation. Všechna práva vyhrazena. Microsoft, Exchange ActiveSync, Excel, Lync, Outlook, PowerPoint, SharePoint, SQL Server, Windows, Windows Live, Windows Mobile, Windows Server a další názvy produktů jsou nebo mohou být registrované ochranné známky a/nebo ochranné známky ve Spojených státech amerických a/nebo jiných zemích či oblastech. Zde uvedené informace slouží pouze k informativním účelům a představují aktuální stanovisko společnosti Microsoft Corporation k datu této prezentace. Protože společnost Microsoft musí reagovat na měnící se tržní podmínky, nelze tyto informace interpretovat jako závazek ze strany společnosti Microsoft a společnost Microsoft nemůže zaručit, že poskytnuté informace budou po datu této prezentace přesné. SPOLEČNOST MICROSOFT NEPOSKYTUJE OHLEDNĚ INFORMACÍ V TÉTO PREZENTACI ŽÁDNÉ ZÁRUKY, VÝSLOVNÉ, PŘEDPOKLÁDANÉ ANI ZÁKONNÉ.