Statutární město Ostrava www.ostrava.cz. Hlavní problémy v oblasti dopravy statutárního města Ostravy •Krácení finančních prostředků •Dokončování rozpracovaných.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Rekonstrukce severních mostů
Advertisements

1 Financování dopravní infrastruktury Tisková konference, 28. května 2007.
MOŽNOSTI FINANCOVÁNÍ PROJEKTOVÝCH ZÁMĚRŮ V NOVÉM PROGRAMOVACÍM OBDOBÍ EU
Ing. Karel Havlíček – ředitel odboru příspěvkových programů
Českomoravská záruční a rozvojová banka a evropské peníze.
Rychlostní silnice R52 Cenové posouzení.
Pohled ŘSD na možnosti a výhled realizace staveb na Moravě
Zastavené stavby ŘSD a vývoj staveb v 2. polovině roku 2010 ministr dopravy Vít Bárta.
Projekt TROLLEY Dobrý den.
11 Základní data návrhu rozpočtu vlastního hl. m. Prahy na rok 2011 doc. MUDr. Bohuslav Svoboda, CSc. primátor hl. m. Prahy Praha
Tento projekt je spolufinancovaný z Evropského fondu regionálního rozvoje. Akce se koná v rámci Programu cezhraničnej spolupráce SR-ČR pod názvem.
JUDr. Radim Boháč, Ph.D. katedra finančního práva a finanční vědy PF UK
Jednání RHMP, Evropský sociální fond Evropský fond pro regionální rozvoj Praha a fondy EU Praha a fondy EU 7. výzva OPPK Ing. Milan Richter.
STÁTNÍ PODPORA VÝZKUMU A VÝVOJE
Informace o dotačních titulech Olomouckého kraje.
Financování výkonu státní správy územních samosprávných celků
Návrh způsobu financování opatření Národní strategie BESIP (k diskusi)
Jak dál ve zpoplatnění silnic? 0 O 2 TRUCK BUSINESS DAY LEDNICE, 12. KV Ě TEN 2011.
Příprava nového zákona o rozpočtovém určení daní.
DOPRAVNÍ SEKTOROVÉ STRATEGIE
Ondřej Hynek. Česká republika: Dálnice Hospodářský zeměpis Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka,
Doc. JUDr. Radim Boháč, Ph.D. katedra finančního práva a finanční vědy PF UK 24. března 2014.
DOPRAVNÍ INFRASTRUKTURA ČR: Jakým směrem se ČR vydá na křižovatce dopravní infrastruktury budoucnosti? , Praha CESTA PRVNÍ: Důvody investic.
1 Evropská charta bezpečnosti silničního provozu a Svaz měst a obcí ČR XII. Sněm Svazu měst a obcí ČR Zlín, 26 a 27. května 2011 Vojtěch Mynář Předseda.
Odbor dopravy a silničního hospodářství Krajského úřadu kraje Vysočina Pro rok 2008 vypsal ODSH dva dotační tituly: Zásady Zastupitelstva kraje Vysočina.
VÝBOR PRO FINANCOVÁNÍ NÁRODNÍ STRATEGIE BESIP (VFNS) Informace o činnosti výboru pro jednání Rady vlády pro BESIP , Praha.
Plány Ředitelství silnic a dálnic na rok 2007 Tisková konference Pondělí Praha.
1 Fondy Evropské unie. 2 Stav čerpání z fondů EU ČR má k dispozici na programové období z fondů Evropské unie 26,7 miliardy eur. V přepočtu.
ISEM INTEROPERABILNÍ SYSTÉM ELEKTRONICKÉHO MÝTNÉHO Základní informace
Prezentace podnikatelských ploch pro investory 1 Prezentace průmyslových ploch pro investory STATUTÁRNÍ MĚSTO PŘEROV Propojení dálnice D1 a propojení Přerova.
1 Plánované změny v železniční dopravě Vít Bárta, ministr dopravy ČR Petr Žaluda, generální ředitel Českých drah Jiří Vodička, předseda představenstva.
Silnice nebo železnice
PREZENTACE ŘSD ŽOFÍNSKÉ FÓRUM Ing. Jan Kroupa generální ředitel ŘSD ČR.
Stav realizace ESF programů v gesci Ministerstva práce a sociálních věcí k Tisková konference 5. února 2007.
Úvod do pozemních komunikací
Naplňování krajských priorit za přispění evropských zdrojů z Regionálního operačního programu Moravskoslezsko Prezentuje: Jaroslav Palas
Příspěvkové programy SFDI Praha, 7. dubna 2016 Ing. Karel Havlíček.
Regionální operační programy V rámci cíle Konvergence je pro období je připraveno celkem 7 regionálních operačních programům (ROP) určených pro.
Financování dopravní infrastruktury Priorita mandatorní výdaje – EU – Národní Finanční rámec mld. Kč Nesmyslný střednědobý výhled.
Financování dopravní infrastruktury v roce 2016 Ing. Zbyněk Hořelica ředitel SFDI.
Financování dopravní infrastruktury 2015 – 2016 Ing. Zbyněk Hořelica ředitel SFDI.
Seminář RHSD JMK Aktuální situace v dopravě Ing. Václav Horák, náměstek hejtmana srpen 2012 Pohled JMK na priority dálničních a silničních staveb pro současné.
Státní fond dopravní infrastruktury Objemy finančních prostředků pro budování infrastruktury v ČR, Ing. Kristýna Kastlová, Ph.D. referent specialista.
Ministerstvo financí České republiky Jednání pracovní komise k RUD 31. března 2016 Ministerstvo financí Březen 2016.
Návrh rozpočtu Jihomoravského kraje na rok Východiska pro sestavení návrhu rozpočtu JMK na rok 2015  Návrh zákona o státním rozpočtu České republiky.
MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČR 3. června 2014 Senát Parlamentu ČR SPOLEK PRO OBNOVU VENKOVA ČR.
Veřejné finance Mgr. Oldřich Hájek. Financování veřejné dopravy Význam a charakteristika dopravy: Propojuje všechna odvětví hospodářství Propojuje všechna.
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Tisková konference - stavby ROP Mgr. Daniel.
Financování bezbariérových úprav chodníků a cyklistických stezek Seminář SMO ČR, SFDI a ČKAIT Praha, 9. září 2014 Ing. Karel Havlíček.
Snižování podpory z hlediska příjmů projektů – pozice OP Doprava
REKONSTRUKCE A VÝSTAVBA SILNIC V PARDUBICKÉM KRAJI Ing. Jan Kroupa generální ředitel ŘSD ČR PREZENTACE ŘSD.
Financování výstavby a modernizace dopravní infrastruktury v ČR
Stavební akce a uzavírky na krajské silniční síti
Ing. Zbyněk Hořelica, ředitel SFDI
Financování dopravní infrastruktury
Financování dopravní infrastruktury z rozpočtu SFDI v roce 2017
Střední Morava křižovatka dopravních a ekonomických zájmů
Brandýs n. L. – Stará Boleslav, 18. října 2016
Ing. Zbyněk Hořelica, ředitel SFDI
Návrh rozpočtu Jihomoravského kraje na rok 2015
PROGRAM WORKSHOPU Úvodní slovo: Ing. Tomáš Čoček, Ph.D. – MD ČR (odbor fondů EU) Prof. Ing. Petr Moos, CSc. – ČVUT (Fakulta dopravní) 1. MD ČR – připravované.
PŘÍPRAVa A REALIZACE projektů IROP
Investice a neinvestiční opravy na krajské silniční síti v r. 2018
Program Prevence před povodněmi I. až IV. etapa
Financování dopravní infrastruktury v ČR
a předvídatelnost financování dopravní infrastruktury
Financování silnic II. a III. třídy
VIII. ročník Konference Moravské dopravní fórum
Konference Dopravní Infrastruktura Litomyšl 2019
227. Žofínské fórum Ing. Tomáš Čoček, Ph.D.
Transkript prezentace:

Statutární město Ostrava

Hlavní problémy v oblasti dopravy statutárního města Ostravy •Krácení finančních prostředků •Dokončování rozpracovaných staveb •Financování výstavby Nové Karoliny •BESIP –Národní strategie bezpečnosti silničního provozu –Evropská charta bezpečnosti silničního provozu •Dětská dopravní školička •Inteligentní telematické systémy a statická doprava

Délky pozemních komunikací na území statutárního města Ostravy •Dálnice …………………………… 17,490 km •Silnice I.třídy …………..………… 61,828 km •Silnice II.třídy …………………… 50,573 km •Silnice III.třídy …………………… 79,086 km •Místní komunikace I.třídy ……… 56,561 km •Místní komunikace II.třídy ……… 82,546 km •Místní komunikace III.třídy …… 713,437 km

Současný návrh financování dopravních staveb v Moravskoslezském kraji a v Ostravě v období globální krize •V dluhopisovém programu schváleného zákonem č. 220/2003 Sb. v roce 2003 byla pro úhradu výdajů spojených s výstavbou dálnice D 47 stanovena částka ve výši 47,6 mld. Kč. •Z této částky bylo letos Ministerstvem financí přislíbeno čerpání na následující období ve výši 11,65 mld. Kč.

Současný návrh financování dopravních staveb v Moravskoslezském kraji a v Ostravě v období globální krize •Nutno připomenout, že ve financování stavby dálnice D 47 jsou zahrnuty i dálniční přivaděče, mezi které na území města Ostravy patří rozestavěné stavby I/56 Ostrava – Prodloužená Místecká I. a II. stavba v objemu cca 3,35 mld. Kč, dále letos končící stavba I/47 Severní spoj I. stavba v objemu cca 1,1 mld. Kč a připravovaná stavba I/11 Ostrava Prodloužená Rudná v objemu cca 3,76 mld. Kč. •Jak však z návrhu SFDI vyplývá, je na stavby „Prodloužená Místecká a prodloužená Rudná“ uvažováno pro rok 2010 pouze s 1,12 mld. Kč, kde na stavbu „Prodloužená Rudná“ je dokonce 0 Kč.

Dálnice D 47, stavba Bohumín – státní hranice Základní údaje •Délka ………………………… m •Kategorie …………………….. D 27,5/120 •Počet stavebních objektů … 170 •Mimoúrovňové křižovatky –počet …………………….. 1 •Mostní objekty –počet celkem …………… 22 –z toho na dálnici ……….. 9 Nepokryté potřeby pro výstavbu D47rok (v tis. Kč)Celkemnepokryté potřeby (sníženo o mil.Kč z dluhopisů) dluhopisypředpoklad SFDI Úsek Bohumín - státní hranice

Děkuji za pozornost Vojtěch Mynář náměstek primátora statutární město Ostrava